|
|
Autor | Missatge |
---|
Jordi T5
Nombre de missatges : 558 Localisation : Girona (Catalunya) Registration date : 07/11/2007
| Assumpte: avatar charming man! Dl Nov 12, 2007 11:37 am | |
| Charming, no eres culé? No entenc perquè al teu avatar surt una foto d'en Guti del rmcf? | |
|
| |
telemark
Nombre de missatges : 336 Age : 57 Registration date : 07/11/2007
| Assumpte: Charming de Madrit! Dl Nov 12, 2007 5:58 pm | |
| De vegades no, de vegades surt a l'Avatar la foto del Schuster en bolas fent-se una manola a sobre de una samarreta del barça...(que cabron treu aquestas fotos que encara posaras catxonda a la parroquia del madrit!!! Fistro! We are no madrit (Hard)MODS!!! : | |
|
| |
Monkey Brain 66
Nombre de missatges : 89 Registration date : 08/11/2007
| Assumpte: Re: avatar charming man! Dl Nov 12, 2007 6:53 pm | |
| Que dius T5 aquest no és en Guti , t'has equivocat tiu!!! Aquest tiu és un cantant famós anglès de finals dels setanta i principis dels vuitanta molt conegut per la seva elegància a l'hora de vestir i d'un atractiu sexual inquestionable i icona a seguir d' en Charming 4.13 en tots els aspectes.És l'elton john!!! | |
|
| |
The Charming Man
Nombre de missatges : 16 Age : 53 Registration date : 10/11/2007
| Assumpte: Guti?, Schuster??? Dl Nov 12, 2007 7:31 pm | |
| Entenc i reconec que; què es pot esperar de gent tant poc elegants com vosaltres, pobres mortals, aquest, aquest és el tio més elegant del planeta, per uns no tant com el floquet de neu, i per altres no tant com ells, peró senyors, mireu-lo, escolteu-lo i ploreu, al escoltar i veure l'estil, , si senyors l'estil. Vaja com u servidor. Monkey, gràcies, ara m'has fet recordar que l'Elton John amb les seves patilles seixanteres era clavadet a tú. En tot???. Keep Charm | |
|
| |
telemark
Nombre de missatges : 336 Age : 57 Registration date : 07/11/2007
| Assumpte: te charming l'adreça del video que em vas demanar Ds Nov 17, 2007 10:23 am | |
| Te Charming l'adreça del video que em vas demanar, no se com et poden agradar aquestas pollades tiu... que t'estas tornant gay?? (amb tots el respectes per la teva opcio sesuar pero jo penso que el cul es per cagar, bueno tu sabras ) apa siau! https://www.youtube.com/watch?v=9nFXCwPlCg0 i et posso un altre d'aquets ja que t'agrada aquest rotllo maricon vale? m'ha sortit engantxat (ja se sap amb aquestas coses) https://www.youtube.com/watch?v=4IbPGxYWS_k&feature=related dew! We are the lost north (Hard)MODS!! ps: Et dec l'article de la bujia soc conscient | |
|
| |
giroscooter
Nombre de missatges : 674 Localisation : Girona (Catalunya) Registration date : 05/11/2007
| Assumpte: Re: avatar charming man! Ds Nov 17, 2007 8:59 pm | |
| Deixa'ls Charming!!!.Quina colla de sapastres que no saben lo que es l'elegància ni res!!!! Corre per internet un video (De ben segur un muntatge infame i aberrant ideat per la factoria Telemark trip productions) per desprestigiar el seu bon nom . Bon intent però no es en Paul. Perque no és en Paul el qui surt no?? no pot ser no pot ser.... http://es.youtube.com/watch?v=KRSw6-jPxh4 | |
|
| |
Jordi T5
Nombre de missatges : 558 Localisation : Girona (Catalunya) Registration date : 07/11/2007
| Assumpte: Re: avatar charming man! Ds Nov 17, 2007 9:08 pm | |
| JA,JA,JA! TONI MALPARIT NO PUC NI RESPIRAR! QUINA GRAN ICONA DE L'EL·LEGÀNCIA! AMB LA CAMISA OBERTA, MARCANT PAQUET I AMB CAMPINGS, AIXÒ FINS I TOT COSTA DE VEURE A LLORET! I AIXÒ QUE EM TEMIA LO PITJOR A LA GÒNDOLA AMB EL SEU AMIC I EL REM! JA! JA! JA! CHARMING CAMPEÓN! | |
|
| |
deskarat
Nombre de missatges : 106 Age : 46 Registration date : 07/11/2007
| |
| |
Monkey Brain 66
Nombre de missatges : 89 Registration date : 08/11/2007
| Assumpte: Re: avatar charming man! Dl Nov 19, 2007 2:15 am | |
| Espectacular!!! Ànims Charming 4.13, deus estar passant uns mals moments després de veure el mite esparracat per meris propis, tot just ara que començaves a pair el tema dels milli vanilli va i descobreixes l'idol emulant el gran camilo sesto. Ja t'ho deia que els 80 van ser molt dolents per a tothom però no sospitava que podien ser-ho tant francament i que estèticament l'amic Hueler semblés tret d'un reformatori albanès de l'any 53 m'ha deixat descolocat ho reconec. Sort que al final d'aquest d'aquest sensacional document les siluetas dels dos sensibles artistassos no acaben en una fatidica fussió, no per la declaració de principis gais (lo que em semblaria molt digne) si no per la quantitat de vespes i lambrettas que inmediatament després de veure tan inborrable imatge saltarien per tots els penyasegats del mon al més pur estil quadrofenic. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: avatar charming man! | |
| |
|
| |
|