Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 NOU LOGO DEL FORO!!!!

Ir abajo 
+3
giroscooter
Jordi T5
telemark
7 participantes
AutorMissatge
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

NOU LOGO DEL FORO!!!! Empty
MissatgeAssumpte: NOU LOGO DEL FORO!!!!   NOU LOGO DEL FORO!!!! Icon_minitimeDl Nov 12, 2007 12:27 pm

Veig que ja tenim nou Logo al foro... a mi personalment (igual que a d'altres persones) m'agrada mes el del Mod a la seva moto que fins ara hi habia... a fi de contes el GSC ja tenia un Logo ben maco i si l'hem de cambiar per algun altre auria de ser per algun que triesin els mateixos socis, en definitiva si em de cambiar els nostres simbols (MOSQUES I VESPAS) han de ser els propis socis qui determinin per que altres simbols cambiar-los i nomes fins que no es votin (i no costaria tant posar uns quants logos numerats per que es votesin) no sera representatiu de lo que veritablement volen els socis ...aquest logo es d'un esperit molt racing i encara que aquest esperit es fa present quan el Fons, el Francesc o l'Alex (Dios los tenga siempre presentes!!) escriuen, no es l'unic sentiment o esperit del Club i a les proves em remeteixo: Fa mes d'una setmana que el nou foro existeix i no s'ha fet mes que una aportacio o post a l'apartat tecnico-mecanico-racing del foro del Club (mentre que al General o al Rude Corner anem pels 7 o 8 fils cadascu amb les seves respostes) En definitiva trovo que tant valid seria un com l'altre pero sobre tot i pensant que tal i com va dir el President (Dios lo tenga presente siempre tambien!!) l'altre Logo (el del MOD) era algo provisional
no m'agradaria que aquest fos el definitiu per que llavors el del mod tambe podria ser-ho donat que els dos esperits es donan al club... i per que en tot cas el Logo del club es un altre, no?(el de la mosca en vespa)
A veure si un dia en lloc de desfer i dissociar coses, algu es capaç d'associar i juntar cosses i aconsseguim tenir en lloc d'un club d'scooters Racings per una banda i scooters Mods per un altre, el "club de mods mes racings"o algo aixi que afavoris la unio en comptes de la separacio...
i començo jo mateix!!

We are the racing team of (Hard) MODS!!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

NOU LOGO DEL FORO!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOU LOGO DEL FORO!!!!   NOU LOGO DEL FORO!!!! Icon_minitimeDl Nov 12, 2007 12:38 pm

Totalment d'acord, es més, aquest logo és bonic en petit o per un avatar però la veritat és que com a capçalera el trobo molt pobre.
El presi ens tapa la boca silent ! Per mi, es posa el del Club i llestos!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

NOU LOGO DEL FORO!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOU LOGO DEL FORO!!!!   NOU LOGO DEL FORO!!!! Icon_minitimeDl Nov 12, 2007 1:10 pm

Aquest és el meu entendre les famílies que convergeixen al GSC, hi ha persones que poden estar a més d’una però els he posat a la més adient sota el meu punt de vista:

1. Mods: Charming, Telemark, Toni. Look mod, parkes, trajes, safaris…
2. Skatalítics: Rudy , Pikio, Deskarat.
3. 60’s style: Monkey i Blue Moon Baby.
4. Scooteristes “normals”: Mariona, guacamole, alex vw, ciso, llach petit, ludyt3, eloi i eva, tinxo,pk... Bona gent que disfruta dels scooters.
5. Motoristes/mecànics: Francesc, Fons, Álex...els que ens treuen les castanyes del foc, sector amb molt pes però clarament minoritari.
6. “Gamberros”: T5, Espipinxo, convinen l’scooterisme amb petites activitats delictives (faltes i infraccions administratives), clarament impresentables quan van beguts.
7. Secció jamaica: fum,fum,fum... David i fonteta.
8. Secció scooteristes alemanyes: Carol Wink
Very Happy


Editat per darrera vegada per el Dt Nov 13, 2007 3:04 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

NOU LOGO DEL FORO!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOU LOGO DEL FORO!!!!   NOU LOGO DEL FORO!!!! Icon_minitimeDl Nov 12, 2007 1:21 pm

Hola nois!! Ja vaig dir en un anterior post que el tema de la capçalera del foro, al igual que d'altres aspectes com are colors,subforos etc... és provisional i que l'objectiu principal era començar amb el nou foro i anar-lo "vestint" i adaptant a les necessitats del club amb les aportacions/comentaris i crítiques dels usuaris. Referent al que comenta en Telemark sobre el logo una aclaració : No es tracta de sustituïr rés!!!, simplement es tracta de trobar una CAPÇALERA (si es creu convenient) per dotar el foro d'una imatge personalitzada. El dibuix més racing l'he tret (copiat) i modificat d'una plana web dels EEUU, al igual que l'altre primer dibuix amb la lambretta i el mod està copiat d'un altre lloc. L'idea, tal com vaig comentar, seria que algú amb prous coneixements de disseny i amb ganes de fer-ho fes una capçalera ORIGINAL i que formés part de l'imatge del club . Com que de moment, de disseny original només tenim el logo oficial del club si us sembla bé el posaré com a capçalera del foro de manera indefinida fins que trobem (o no) un altre disseny.

Salut i endavant!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Troblau




Nombre de missatges : 17
Registration date : 07/11/2007

NOU LOGO DEL FORO!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOU LOGO DEL FORO!!!!   NOU LOGO DEL FORO!!!! Icon_minitimeDl Nov 12, 2007 8:13 pm

ostia T5 m'has posat en el millor grup possible, i amb una companyia inmillorable, encara que jo en faria baixar algun d'aquells anomenats MODS al nostre grup.


We are the "gamberros" scooter club of (Alcoholics Hard) MODS!!!

PD: APS, referent al tema logo, ni un ni l'altre o tots dos, en definitiva, es un foro no una galaria de logos, no m'identifico amb cap dels dos possats fins ara.
Tornar a dalt Ir abajo
Alex el de la Poderosa

Alex el de la Poderosa


Nombre de missatges : 28
Registration date : 10/11/2007

NOU LOGO DEL FORO!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOU LOGO DEL FORO!!!!   NOU LOGO DEL FORO!!!! Icon_minitimeDl Nov 12, 2007 11:41 pm

5 coses clares, directes i concises:

Primera (dirigida a Telemark):
crec que és el sector MOD al que li preocupa la imatge i el qual tracta de desassociar, separar o fer clares divisions: racing o mod

Segona (dirigida a T5):
La Carol està cabrejada perquè no s'identifica amb la seva catalogació. Diu que ella està dintre d'una secció nova que ha creat de la qual és la lider: secció scooteristes alemanyes.

Tercera: jo sóc motero, millor dit, vespero. PER MI, el vespero és aquell que coneix la seva vespa millor que a la seva parenta, que gaudeix vespejant (com altres sectors) i que és capaç de circular i circular sense pricupacions de que la moto et deixi tirat (és capaç de resoldre imprevists vespero-mecanics), que gaudeix de l'ambient Vespa o del relacionat amb vespa (ja sigui en temes vespa-mecànics, vespa-històrics, vespa-rutes, vespa-aventures, vespa-mods o vespa 60's)Al meu entendre, al Vespero li importa tres pebrots la marca de la parca o les sabates Martins, encara que aprecien el disseny.

Quarta (dirigit al Presi):
El que ens uneix no és ni l'estil ni les parques dels mods ni la mecanica del trio telerin (Francesc-Fons-Alex) sinó les motos, és a dir les vespes i lambrettes. PER MI, com a simpatitzant (ja que no sóc soci del club) em dóna el mateix el logotip del foro, encara que si el que ens uneix són unes motos anomenades Vespa i Lambretta és de calaix que en el logotip aparegui aquest tipus de motos.

Cinquena: m'agradaria que el club fora un club de referència a Catalunya, Espanya i per que no Europa. Som mes que un club, i com a tal hem de transmetre'l (amb els seus mods, amb els seus mecanics, amb els seus scoteristas normals i alemanys, etc).Seria fantastic més activitat, més força,més aventura, més carisma...
És la meva humil opinió.
Alex (el de la Carol i la Poderosa II)
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

NOU LOGO DEL FORO!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOU LOGO DEL FORO!!!!   NOU LOGO DEL FORO!!!! Icon_minitimeDt Nov 13, 2007 2:12 am

Algú no ha entès que el meu post era una broma? jocolor
Si l'hagués escrit seriosament estaria a l'apartat general en lloc del rude corner no? confused
No vam quedar que era per posar-hi tot el que ens petés que no fés referència al club, mecànica o compra venda, especialment animalades i off topics? confused

Perquè no hi hagin equívocs ja he afegit la secció que faltava! lol!


Editat per darrera vegada per el Dt Nov 13, 2007 3:05 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Monkey Brain 66




Nombre de missatges : 89
Registration date : 08/11/2007

NOU LOGO DEL FORO!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOU LOGO DEL FORO!!!!   NOU LOGO DEL FORO!!!! Icon_minitimeDt Nov 13, 2007 2:25 am

Com que veig que teniu problemes amb el logo dels pebrots, us fotré un cop de mà,que m'en dieu d'aquesta obra d'art de meravellós disseny i d'una força emocional i intelectual insuperable:
NOU LOGO DEL FORO!!!! Scoote18
De res, de res , no es mereixen.
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

NOU LOGO DEL FORO!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Varies coses : MES CLARES, DIRECTES I CONCISES !!   NOU LOGO DEL FORO!!!! Icon_minitimeDt Nov 13, 2007 3:11 am

Primera: SI! Al sector MOD ens preocupa l'Imatge ( ...i MOLT! en aixo no t'equivocas) i no per aixo em de ser menyspreats.

Segona: NO! Ningu no trata de fer dessasociacions, separacions ni fer clares divisions: RACING VS MOD (quina begenada!!) tot lo contrari en el meu post inicial (torna a llegir-lo) et poso que precissament lo que s'ha de fer aportar idees que uneixin persones i sectors i no fer coses que separin i/o allunyin persones de persones. Per que creus que mi o algu altre l'interesaria crear separacions o dessasociacions o clares diferencies?? quines son segons tu aquestas obscures intencions?? Lluny d'aixo dintre del club, lo que s'ha intentat historicament (abans que tu arribesis em refereixo) es que no es sobrevalores l'opcio Racing vs la opcio Mod donant que sempre s'ha defensat la validesa d'una i d'altre opcio (i d'aixo t'explicara mes cosas el Presi que n'ha parlat hores i hores d'aquest tema, per contra, si no vols que t'ho expliquin i vols veure-ho tu mateix amb els teus propis ulls, hauries d'anar casi al principi dels 3500 post que s'han possat a l'antic foro i buscar les referencies)

Tercera:Dius en el teu post que tu ets motero (JO TAMBE!!) millor dit Vespero (JO TAMBE!!) que per a tu, Vespero, es el que coneix millor a la seva Vespa, que a la seva parenta... (Aixo es una desafortunada frase que segur que no has pensat gaire, oi?) i que gaudeixes Vespejant (Ostias, com Jo!) ademes dius que ets capaç de circular i circular sense preocupacions de que la moto et deixi tirat i que ets capaç de resoldre imprevistos vesperomecanicos. Jo no tinc interes en la mecanica de motos per que em sembla algo sencill, pero (com tu) circulo sense preocupacions donat que d'estudis (i ofici durant 13 anys) vaig ser rellotger i per lo tant podria ensenyar a mes d'un a fer-se no sols les peçes, sino les eines necessaries per afrontar una reparacio d'una Vespa o per lo menys per sortir del pas, es mes jo crec que si m'hi posses cosa que no fare, desmontaria i montaria una Vespa SEN-CE-RA i no em sobrarien peças com a alguns socis del GSC. De totes formes, l'assistencia en carretera que vaig contractar amb el seguro de la meva moto (soc de l'opinio de que les coses s'han de fer be,sempre!) contempla que pugui circular amb menys preocupacions encara mentre, (com tu), gaudeixo de l'ambient Vespa-Mecanico (l'altre dia parlaba amb tu mateix de la gripada de la teva moto quan vas anar a Roma i de certs aspectes mes concrets com ara els cilindres, els aros...i t'entenia encara que per la meva cara no ho sembli!!) Vespa Historics (sempre m'agradat l'historia i sempre estic dispossat a llegir o a que m'expliquin coses) Vesparutes( recordes que la ruta de la 2ª Girona Scooter Run la varem dissenyar el Francesc i jo??) Vespa Aventures (tot i que d'aventures a la meva vida no m'han faltat, vespaaventures si, i m'hagues agradat que espliquesiu la vostra per post al foro o haguesiu ensenyat aquest meravellos video i no tenir que anar treien-te les paraules amb llevataps, pero sembla un mal comu dels que en sabeu molt de Vespas, se us ha de demanar molt per treure-us molt poc) per ultim d'aquest apartat i deu ser en lo unic que no coincidim, a mi si que m'importa molt el tipus de la parca, la roba o les Martens pero si a tu aixo no t'importa "3 pebrots" es el teu problema, no el meu, de totes formes deixam que et digui que l'altre dia a La Farinera no era jo el que s'habia fixat en si tu portabes o no Martens, recordes?, va ser lo primer que em vas mirar? (Canalla!!) a veure si al final aquest "apreci pel disseny" del que fas gala no es mes que un dessitg encobert... estas segur que no t'agradaria tenir una parca de puta mare i posartela al sortir a passejar amb la Poderosa II (segur que si, compratela home!!)

Quarta: ...tens rao el que uneix no es l'estil ni les parkes dels Mods, ni la mecanica del trio telerin (com tu l'enomenas), sino les motos. Pues si t'hi fixas en le meu mail (torna a llegir-lo altre cop) jo lo que demano es que hi hagin simbols scooteristes purs, es a dir el logo del club amb la mosca de girona o algun que sigui representatiu de totes les opcions del club(p.ex.), per que no sent un "mecanic" "racingero" preferiria l'imatge del mod (que es lo que a mi m'agrada, seria estupit demanar lo contrari, ademes, per curves impossibles amb la orella tocant a terra ja les faig a 180km/h amb la Varadero, amb la que tambe hi circulo sense cap preocupacio, per cert si vols venir un dia... estas convidat, pero possat el dodotis abans de pujar)

Quinta: Per que el G.S.C. sigui un club de referencia, hi treballem tots, mods, mecanics, scooteristes, normals i gamberros holligans dels Soul Suporters(aquets si que tenen mes que un club) o del Rude Corner...

Si et sembla fantastic i necessari + activitat: proposa coses i tirales endevant, aixi es com ho fem tots, sortida a sortida, festa rera festa...

Si et sembla,fantastica i necessaria + força: posala en tot allo que vulguis fer, com molts de nosaltres fem i despres escriu-lo al foro i ensenya-l'hi a tothom lo que fas i com de be ho fas...

Si et sembla fantastica i vols + aventura: fes que de la proxima aventura teva ens enterem abans de que surtis, a lo millor alguns ens apuntem i venim amb tu!, nosaltres farem lo mateix!(a mi hi han socis del club que m'han vist creuar cap a França amb la Vespa quan passaba per Llança i si surto amb ella el desti sol ser aquell mes llarg que em permet el temps que tinc per voltar)

i per ultim...

Si et sembla fantastic i vols + carisma: deixa de ser simpatitzant i fest-en soci del GSC. aixo si que es carisma!

We are the GSC (Hard)MODS!! Arrow drunken

PS: Si l'hi fas una seccio tan i tan particular a la Carol (scooteristes Alemanyes) estara sola a la seccio fins que hi hagin mes scooteristes alemanyes al club, no siguis aixi...al final hi hauran seccions de un sol membre, pero, ni un sol soci podra ser Mod o Mod-simpatitzant sense estar estigmatitzat i pensar d'ell que vol separar i dessasociar i, com era? fer clares divisions. SERA LA puta PARCA ???

PS2: si mires la classificacio d'en T-5 que es molt encertada, t'adonaras que hi han mes persones que asocien la Vespa a la musica (MOD,SKA,REGGAE,60's) o com a moto i res mes, que a la mecanica i al mon racing, tot i que aquest submon gaudeixi de les simpaties de gaire be tots els socis.

PS3:Per primera vegada des que es va obrir, en el moment de incrustar aquest post, la seccio "foro Rude Corner" a aplegat mes Gent, fils i missatges, que el foro General del Club... (una setmana) SERA LA puta PARCA?? jajajajajajaja, we are the mods, we are the mods, we are the we are the we are the MODS!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Troblau




Nombre de missatges : 17
Registration date : 07/11/2007

NOU LOGO DEL FORO!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOU LOGO DEL FORO!!!!   NOU LOGO DEL FORO!!!! Icon_minitimeDt Nov 13, 2007 11:08 am

Wua!!!
10 min per escriure un post pq despres no es pengi.
a tomar pel cul.

Salut per tothom, fins hi tot pels que porten la PUTA PARKA DELS COLLONS!!!

PD: jo escric al rude corner i no, no es per la puta parca.
PD2: Jo tb soc vespero, perque mi sento i punt. De la mateixa manera que em sento català i no ecspanyol.
PD3: Cadescú té la imatge que té, "aunque la mona se vista de seda, mona se queda" i en akest club ja ho sabem per cas real.
PD4: monkey, amb aquest logo penjat no escriuria ni a la seccio de compra/venta. jajajaja
Tornar a dalt Ir abajo
Alex el de la Poderosa

Alex el de la Poderosa


Nombre de missatges : 28
Registration date : 10/11/2007

NOU LOGO DEL FORO!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOU LOGO DEL FORO!!!!   NOU LOGO DEL FORO!!!! Icon_minitimeDt Nov 13, 2007 4:40 pm

Vulguis o no el teu primer post té un caracter clasificatiu (igual que el segon).
Lo de la secció scooteristas alemanys és una conya (ahir vaig pensar que no fea cap falta recordar-lo)

De les teves habilitats mecàniques no dubto ni un sol instant (tingues en compte que jo no sóc mecànic)(encara que m'estranya que una nit preguntessis com canviar la càmera de la roda de la teva vespa)

Tens raó quan dius que el dissabte em vaig fixar en les teves Martens i també en la jaqueta Lambretta de T5; com ja vaig dir ahir, aprecio el disseny i en CAP CAS MENYSPREO RES! (Jo he dut Martens).

Tens TOTA la raó quan escrius que tu també ets vespero, ningú ha dit el contrari. Que tenen en comú una monja de clausura i un monjo franciscà? Els dos són Cristians (tu i jo som vesperos), tots dos estimen a Déu (tu i jo estimem les vespas)però en canvi, els dos vesteixen totalment diferent i entenen que la manera d'arribar A Déu és diferent.Els dos són Cristians i tu i jo som VESPEROS, tu amb la teva manera de veure'l i jo amb la meva.
La molt,molt,molt personal definició que vaig fer ahir de vespero NO VA SER EN CAP CAS un acte de menyspreu, al contrari: volia donar a entendre que m'importen tres pebrots (els del mercadona de colors) que uns siguin mods, altres futboleros,altres mecànics altres kinkis o gais.
Jo NO EM CATALOGO perquè gaudeixo de la VESPA i de TOTS vosaltres com sou (JO NO SÓC MECANIC, i amb mi es parla de tot)(és el que vaig intentar dir ahir). És veritat que les parques (que per cert no m'importaria que em regalessis la quel vens o venies per a dur-la amb la Poderosa II) donen molta vida al club, és veritat, no ho nego. Vull deixar clar que no tinc fosques intencions amb els meus posts.(lo unic fosc que intento es pagar les meves factures sense treballar).
Vull deixar clar que en CAP CAS MENYSPREU a ningú.
Vull deixar clar que la meva idea de club és la Unitat sense separatismes. I finalment, no aporto gens al club (encara que col·laboro) perquè no tinc veu ni vot: no sóc soci. Et convido a tu o a qui correspongui que m'expliqui la diferència que hi ha entre ser soci i no. Que m'expliqui quin és el camí, intencions, aspiracions del club, etc. Si ho entenc i em seduïx el projecte seré soci. Mentrestant, com no veig la diferència entre socis i no socis sóc simpatitzant, perquè, en definitiva, sent simpatitzant gaudeixo del mateix ambient vespa que el teu sent soci(amb tot el que comporta la paraula "ambient" )
Per cert, resumir un viatge de 16 dies és difícil amb un intercanvi de paraules de 10 minuts. TELEMARC: ets el primer convidat a la projeeció del video del viatge que es farà a casa mmeva (quan estigui acabat)Fins i tot et convido a sopar amb la Marta.
Molta vespa!

Alex (el de la Caro i la Poderosa II)
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

NOU LOGO DEL FORO!!!! Empty
MissatgeAssumpte: En resumides comtes...   NOU LOGO DEL FORO!!!! Icon_minitimeDc Nov 14, 2007 2:14 am

Hola Alex! aquest sera l'ultim post al respecte que posare per una rao, ja l'hi estem donant masses voltes al tema i l'experiencia a l'hora de postear a l'antic foro m'ha ensenyat que arriba un punt que al cap de dos o tres respostes donant voltes a lo mateix al final tot perd la gracia, es aburrit o pot portar problemes de tipus personal... tot i que val a dir que et respecto i penso que pots desarollar mes de lo que has fet en aquest tema en el qual a banda de contradiccions hi existeixen greus imprecissions i problemes de forma, pero abans que "calli per sempre" deixam puntualitzar alguns temes mes que per al.lusions en el teu ultim mail haig de contestar, ok? (...i vagi sense "acritut")
Esclar que el meu post es clasificatiu, sovint classifiquem i etiquetem les coses o les persones en la vida quotidiana per la rao que sigu, els de la formula 1, els del futbol, els de la moto, els racing o els Mods... lo que passa es que en aquesta societat cada cop mes, esta pitjor vist etiquetar o etiquetar-se a un mateix i igual que tu dius no ser Mecanic (quant ho ets, per que ho ets, per lo menys de Vespas, o fas els teus "grans" pinitos que es lo mateix) jo no tinc problemes en autoclassificar-me Hard-Mod, per que el rotllo Mod em sembla una mica "amanerat" i per que el rotllo Skinhead tal i com s'enten avui dia esta molt desvirtuat per lo menys en lo que al tema espiritual es refereix i passo d'anar explicant a tothom que jo no soc neonazi ni m'agrada fotre palliças als negres cosa que em sembla deplorable, a part de que en mi, el sentiment de classe obrera, nomes em surt quan m'haig de fotre amb el Charming i en contades ocasions mes, entre d'altres per que no he sigut de la classe obrera mai... pero no tinc problemes de dir-ho en el foro que fagi falta, jo soc (i m'agrada ser) Hard-Mod. Pero que jo sigui Hard Mod, que tu mateix sigues "Vespero Mecanic" que l'Espipintxo sigui un canalla acabat o que la meva avia tingues el pel pubic llis, no es dolent, ni em fa rebutjar-vos i demano lo mateix per a mi , que no s'em rebutgi per lo que pugui ser.
Un cop aclarat aixo (cosa molt important per entendres) paso a tota la resta d'imprecisions:

Una nit et vaig dir que no habia puntxat mai la roda i que no habia cambiat mai una roda de Vespa (ara ja si!) pero aixo no vol dir res tampoc l'he cambiat mai una roda a un Ferrari Testarosa i estic segur que sabria fer-ho. Si mai no se m'ha resistit un cronograf Suis no s'em resistira una Vespa Italiana.

Si tu has dut Martens, Felicitats! has portat unes botes comodes, amb un compromis calitat/preu/estetica inigualable, pero llavors no diguis que al Vespero l'importen tres pebrots la marca de les parkes o les sabates Martens, per que dius que les has portades no? i que aprecies el diseny, no? pues com pots dir a l'hora que t'importen tres pebrots... en que quedem? per cert (i en aquest cas em fare una mica vell) quan tu vas portar les primeres jo ja habia cremat alguns parells (per la teva i la meva edat ho dic) i les he tingut de tots colors, encerades i normals, botes amb puntes de ferro i sense puntes de ferro de 8 a 14 forats i les sabates amb forat de ferro pels cordons i amb forat pels cordons fet al propi cuiro... i si, encara casi be sempre les porto (menys per treballar que el jefe fill de puta no em deixa)

Si pel exemple de la monja i el franciscano m'haig de guiar, al final sembla que no hi ha tantes diferencies entre els dos, tots dos estimem Deu ! Afortunadament per a la diversitat, ho fem per camins diferents (sino seria molt aborrit) pero la diferencia esta en que a tu t'importa (ho tornas a dir) tres pebrots (dels de colors del mercadona) que hi hagin mecanics, mods, futboleros, kinkis o gais... a mi no! a mi m'agrada que tots hi siguin aqui i coneixels i etiquetarlos a tots i veure que es lo que aporta cadascu d'ells al club i riure plegats. Sovint la gent a la que us donan igual els demes es per que no els tolereu... Lo desconegut sempre fa por!

Jo soc Hard Mod i amb mi, tambe es parla de tot, pero no et regalare cap parka, per lo menys de moment i menos la que em venia que amb les formes que estas utilitzant per aquest post permete'm dirte que es massa guapa, no per la Poderosa II que l'hi quedaria molt be, si no per tu! (que et quedaria molt gran i no de talla que tambe)

En tots els temes relacionats amb la teva pertinença o no al club no entrare... ja en tens prou amb lo que et posa el T-5 al foro General (apa mira-t'ho que tens per pensar-hi!!)

I per ultim:

Com que entenc que resumir un viatge de 16 dies en un intercambi de paraules de 10 minuts es dificil, aceptem l'invitacio a veure el video a casa vostre quan el tinguis acabat, aixo si, amb el sopar inclos i per soposat sempre que siguin menges com cal: Salsitges i Hamburgueses Alemanes, Frikadelle i sempre que la Carol faci Xucrut (que m'agrada molt) En contrapartida nosaltres vindrem amb molta gana de menjar i el nostre video de Irlanda en Varadero(el "Motarraca tour'07")

king We are por que no te callas? (Hard) MODS!! silent


PS: En una bona part de lo que es diu, no es tan important que es diu, sino com es diu! pale pale

PS2: Coneixes l'expresio castellana "Ir a por lana y salir trasquilado?" Ara ja si! Wink

PS3: Fes-ten soci que pots anar apretant als que no ho son i mola que t'hi cagues i fes-la socia a ella coi en comtes de tenir-la sola a la seccio d'scoteristes Alemanes. Moro!! farao

PS4: esperam la teva trucada per anar a sopar! bounce bounce
Tornar a dalt Ir abajo
Monkey Brain 66




Nombre de missatges : 89
Registration date : 08/11/2007

NOU LOGO DEL FORO!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOU LOGO DEL FORO!!!!   NOU LOGO DEL FORO!!!! Icon_minitimeDc Nov 14, 2007 2:44 am

Troblau hi he estat pensant i crec que téns raó, aviam que et sembla aquesta nova imatge pel club, molt més representativa per a molts:geek
NOU LOGO DEL FORO!!!! Mairen10
Tornar a dalt Ir abajo
Alex el de la Poderosa

Alex el de la Poderosa


Nombre de missatges : 28
Registration date : 10/11/2007

NOU LOGO DEL FORO!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOU LOGO DEL FORO!!!!   NOU LOGO DEL FORO!!!! Icon_minitimeDc Nov 14, 2007 3:09 am

Acostem posicions. Quin enrenou de només una desafortunada opinió i mal interpretada!D e totes maneres segueixes girant el significat dels meus posts.
Deixa'm dir-te i amb l'únic significat que té (per a qualsevol dubte de interpretacio truca'm per favor): ets un " c _ _ _ _n (a part de Hard-Mod) Contem amb el video d'Irlanda, amb tu, amb la Marta i of course... (ja que no vols regalar-me la parca tros de tacanyo!!! porta un "vinacho" encara que sigui del mercadona!
Ens truquem.
We are the mal interpretados Hard-Vespa
Molta Vespa!

Alex (el de la Carol i la Poderosa II i la parca d Telemarc)
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

NOU LOGO DEL FORO!!!! Empty
MissatgeAssumpte: que no que no!!   NOU LOGO DEL FORO!!!! Icon_minitimeDc Nov 14, 2007 3:36 am

Que aixo no es acostar posicions, aixo (teu) es reconeixer que l'opinio que vas tenir va ser si mes no... desafortunada! I en aixo(meu)no hi han malinterpretacions sino lectures tacitas de lo que poses. No pot ser que tothom t'hagi malinterpretat...deu ser que t'has explicat malament, no?
Lo de la parca ho parlem ...te la provas i si et queda be i a la Carol l'hi agrada, jo et faig un descompte com ja si fosis soci del Club i te la quedas per un modic preu, a fi de comptes jo no me la posare tenint l'altre i be, si tu te la vols quedar tan si si com si no, jo et fare un preu asequible que et permeti seguir pensant en pagar les teves factures i viure sense treballar.
I of course, et portare un vinatxo del Mercadona si vols (d'on els pebrots de colors) pero per la Carol, la Marta i per a mi, portare un Ribera del Duero de puta mare que em fan arribar d'una bodega d'alla dalt, (mira que ets raro eh?)
Apa !

We are the menos mal que tas callao (Hard)MODS Exclamation
Tornar a dalt Ir abajo
The Charming Man

The Charming Man


Nombre de missatges : 16
Age : 53
Registration date : 10/11/2007

NOU LOGO DEL FORO!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOU LOGO DEL FORO!!!!   NOU LOGO DEL FORO!!!! Icon_minitimeDc Nov 14, 2007 6:18 pm

Es que penseu arreglar el món de les lletres i de les arts a travès del foro del GSC?, Ostia nens, com podeu escriure tant i pensar tant en un loc on no cal pensar pèr escriure, preneu consciéncia del Monkey.
[img][/img]
Que no tot és tant difícil, que a la selva i al CAP de >Montilivi tothom pensa igual.
Keep Charm
Tornar a dalt Ir abajo
Monkey Brain 66




Nombre de missatges : 89
Registration date : 08/11/2007

NOU LOGO DEL FORO!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOU LOGO DEL FORO!!!!   NOU LOGO DEL FORO!!!! Icon_minitimeDj Nov 15, 2007 1:14 am

Si penso al escriure, mira si no: mmmhhhhh Elton John + Guti + Weller de Mayrena= Charming 4.13, uffff m'ha costat ho reconec.Wink
NOU LOGO DEL FORO!!!! Monkey10
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





NOU LOGO DEL FORO!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOU LOGO DEL FORO!!!!   NOU LOGO DEL FORO!!!! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
NOU LOGO DEL FORO!!!!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» NOU LOGO DEL FORO...
» Nou foro
» FORO
» Nou al foro!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: RUDE CORNER-
Canviar a: