Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Resposta a la pregunta de l'Àlex exposada en el rude corner.

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Resposta a la pregunta de l'Àlex exposada en el rude corner. Empty
MissatgeAssumpte: Resposta a la pregunta de l'Àlex exposada en el rude corner.   Resposta a la pregunta de l'Àlex exposada en el rude corner. Icon_minitimeDt Nov 13, 2007 8:44 pm

Hola Àlex,

et responc com a secretari del club i en el lloc adient el foro general. El rude corner és un apartat per bromes, acudits… crec que ho posa ben clar en l’entradeta de l’apartat i ja ho havia explicat en l’anterior missatge.
No entraré en cap altre aspecte que no sigui estrictament el que fa referència al club per la senzilla raó que fora d’això cadascú té la seva opinió i com que es tracta d’opinions tan bona és la d’un com la de l’altre.

De fet m’interessa només un dels darrers pàrrafs:

Vull deixar clar que la meva idea de club és la Unitat sense separatismes. I finalment, no aporto gens al club (encara que col•laboro) perquè no tinc veu ni vot: no sóc soci. Et convido a tu o a qui correspongui que m'expliqui la diferència que hi ha entre ser soci i no. Que m'expliqui quin és el camí, intencions, aspiracions del club, etc. Si ho entenc i em seduïx el projecte seré soci. Mentrestant, com no veig la diferència entre socis i no socis sóc simpatitzant, perquè, en definitiva, sent simpatitzant gaudeixo del mateix ambient vespa que el teu sent soci(amb tot el que comporta la paraula "ambient”. Shocked

Referent a la primera pregunta que formules, convidant a qui sigui a que t’expliqui la diferència entre ser soci o no ser-ho, tú mateix quasi ho respons en la frase anterior: Tens veu però no tens vot.
Parlaré sense embuts, el Girona Scooter Club és una entitat oberta a tothom i la prova la tens en la diversitat de persones i sensibilitats que acull, de fet, ens importa tan poc qualssevol cosa que vagi més enllà d’anar en Vespa que ens és absolutament igual que la gent sigui o no sigui sòcia, absolutament tots els actes del cub són oberts a tothom, amb una excepció, la sortida de Les Planes, llevat d’aquesta excursió, la totalitat d’activitats que organitza el GSC són obertes a tothom i sempre serà així.
Un club que té com a única filosofia l’anar en Vespa i que organitza sempre activitats obertes és molt poc sospitós de fomentar qualssevol tipus de sectarisme (o separatisme –sic-).
Malgrat totes les persones que no són sòcies ténen veu (escoltem de bon grat a tothom, és una cosa molt sana), no ténen vot, això és molt senzill d’entendre, són les persones que s’esforcen organitzant les sortides, quadrant calendaris, actualizant la pàgina web, fent xapetes, fent el fanzine… les úniques sobiranes per decidir què es fa i què no es fa, extrem que d’altra banda em sembla del tot lògic.

La segona pregunta la trobo una mica pujada de to, t’ho argumento, el club no t’ha d’explicar res, ni seduir-te, ni aclarirt-te quin és el seu camí o les seves pretensions, senzillament perquè la finalitat del club i la única que consta als estatuts és sortir a passejar en Vespa. Es tarcta d’un grup de gent que disfruta anant en scooter i de tant s’aplega per poder gaudir plegats del seu hobby, no hi ha més. Aleshores el fet de ser soci o no ser-ho rau en la voluntat personal de cadascú de formar part del projecte o no, és així de clar. El desig personal de vincular-se al grup és el que fa optar a ser soci, a part la ridícula aportació econòmica de la quota ens permet editar petites tirades de material, les bandes del club i sufragar la trobada de les Planes essent aquest l’únic motiu pel qual és la única trobada és exclusiva per socis. Volem divertir-nos amb gent que tingui la mateixa afició i personalment tant em fa que al club siguem 3 com 30 però si volem organitzar coses com l’scooter weekend, era fonamental registrar-se com associació pel tema de permisos i altres aspectes.
Fixa’t però si ens importa poc tot aquest tema que mai hem demanat una subvenció, mai hem tret cap guany de montar sortides, festes o amb l’scooter weekend, es més personalment hi he deixat més d’un euro. L’Amauteurisme i el DIY (do it yourself) són la filosofia del club. Per aquest motiu i a mode de conclusió et diré que tothom té les portes obertes al club siguent soci o no (això es cosa de cadascú) però no t’equivoquis això no és un mercat persa, ni tenim cap interès polític o econòmic en fer socis per aquest motiu, ni fem, ni farem mai cap esforç en convèncer a ningú, ni hem de donar explicacions a ningú, espero que quedi ben clar!

Pot ser t'interessi saber que els socis ténen un tant percent de descompte a botigues com harry scooters o scooter clásico i promoció en llaunes d'oli a can llach (5 x 4).

Personalment sí t'agraeixo la bona predisposició que téns en fotre un cop de mà a qui sigui quan sigui.

Crec haver aclarit els teus dubtes, per qualssevol comentari o qüestió aquest fil de diàleg queda obert.


T5


P.S.: Gràcies Francesc per les fotos i el video del dissabte, sensacional. Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

Resposta a la pregunta de l'Àlex exposada en el rude corner. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Resposta a la pregunta de l'Àlex exposada en el rude corner.   Resposta a la pregunta de l'Àlex exposada en el rude corner. Icon_minitimeDc Nov 14, 2007 9:23 pm

Gracies T5, ja saps que per mi es un plaer fer coses amb tu, entre altres coses per que ets el soci amb més il.lusió i el que mes es involucra a totes les activitats del Club.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
 
Resposta a la pregunta de l'Àlex exposada en el rude corner.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Amy Winehouse 2008 RUDE CORNER HEROINE!!
» Missatge pel Josep de Salt!!
» Deskarats al Rude Cat!!
» RUDE CAT.DISSABTE
» Rude Cat 2010

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: