Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 FELICITATS GIRONA F.C.!

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

FELICITATS GIRONA F.C.! Empty
MissatgeAssumpte: FELICITATS GIRONA F.C.!   FELICITATS GIRONA F.C.! Icon_minitimeDl Jun 16, 2008 4:41 pm

Campions!

El Girona a 2ª!

Molt ambient ahir a Montilivi amb 5 membres del GSC a les grades, presència també d'escuteristes palamosins.
Recomano a tothom que l'any vinent vingui a veure els partits i sobretot que es passin pel bar 1/2 Km una horeta abans del match, a Girona es comença a respirar ambient de futbol. Vam patir fins darrera hora però vam guanyar!

A part, avui és un plaer veure que ha pujat el Barça B i el Sant Andreu i que en Guardiola ja està posant fil a l'agulla per tornar a fer un Barça triomfant!


FELICITATS GIRONA F.C.! 2aii5
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

FELICITATS GIRONA F.C.! Empty
MissatgeAssumpte: FELICITATS GIRONAAAAAAAAA   FELICITATS GIRONA F.C.! Icon_minitimeDt Jun 17, 2008 10:38 pm

HOLA JORDI TONI I TOTA LA PENYA

Jo també hi vaig ser-hi Diumenge a MONTILIVI

Dons si nois Diumenge varem anar amb el meu fill i el meu nevot a comtemplar in sito aquest fet historic, es que no es podia perdre un partit aixi
Perdoneu no haver vingut al bar on erau vosaltres, tenia pensat anar-hi pero quan vaig aparcar el cotxe a dalt, al baixar i sentir el soroll del estadi la musica dels altaveus i la pila de gent per tot arreu, banderas bufandas i de tot , varem caure a la tentació de entrar al estadi inmediatament
Varem estar en el gol sud, no sé a on erau vosaltres, vaig mirar si os veia, pero devieu estar a l´altra cantó, suposo alla on hi habia una bandera amb la creu de S JORDI

En fi va esser un disfrute total, amb pluja a la mitja part, pero que collons era igual si al final es guanyava, com va passar, aixo que ja va costar de acavar el partit i de que no ens fesin cap gol els ceutins
Es que els CULERS hem de patir encara que no jugui el BARÇA

Dons res mes, perdoneu el roltlo, pero es que feia molts de dies que no escribia al foro, i os ha tocat el rebre

JA ENS VEUREM QUE ARA SUPOSO QUE ARRIBA L´ESTIU I SERA CUESTIO DE AGAFAR LA VESPA I FER KMS


FINS AVIAT I VISCA EL GIRONA A 2ª
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

FELICITATS GIRONA F.C.! Empty
MissatgeAssumpte: Re: FELICITATS GIRONA F.C.!   FELICITATS GIRONA F.C.! Icon_minitimeDc Jun 18, 2008 6:21 pm

Hola Josep!

Va ser molt emocionant sí! Vam estar al bar i en principi hi anirem abans de cada partit, ja saps que sempre seràs benvingut. Nosaltres erem al gol nord però en un córner, una mica lluny del merder i de la bandera amb la Creu de Sant Jordi.

Ja téns raó amb lo del Barça, d'algo serveix acostumar-se a patir però mira, almenys tindrem un any de futbol de "primer" nivell.

Respecte al Girona FC, m'ha entristit molt llegir avui al diari que han arribat a un acord amb el reial madrid per la cessió de jugadors del filial, no m'estranya atès que a l'organigrama hi ha més d'un madridista...
en fi, qui sembra vents recollirà tempestes !
BARÇA SEMPER FIDELIS !
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

FELICITATS GIRONA F.C.! Empty
MissatgeAssumpte: Re: FELICITATS GIRONA F.C.!   FELICITATS GIRONA F.C.! Icon_minitimeDc Jun 18, 2008 8:37 pm

El Barça sempre ha tingut una molt mala política i males relacions amb altres clubs de Catalunya. El motiu: Question Question
De manera que si el Girona pot fer bons tractes amb clubs d'altres països per tenir bons jugadors per mi perfecte!!!
Tornar a dalt Ir abajo
jordi callejo acero




Nombre de missatges : 100
Age : 57
Localisation : Catalunya
Registration date : 05/05/2008

FELICITATS GIRONA F.C.! Empty
MissatgeAssumpte: Re: FELICITATS GIRONA F.C.!   FELICITATS GIRONA F.C.! Icon_minitimeDc Jun 18, 2008 9:14 pm

I es clar que si,home !!! a catalunya sempre han vingut gent d'altres cultures i d'aixó ens hem enriquit.Es clar que els romans , fenicis,grecs,íbers,....no tenen res a veure amb els espanyols.Aquests últims han arrivat,han arrassat i han marxat.Només venen a cobrar tribut i el que deixan es mala llet.Esmolem el falç d'una puta vegada!!!casun...
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

FELICITATS GIRONA F.C.! Empty
MissatgeAssumpte: FELICITATS GIRONA   FELICITATS GIRONA F.C.! Icon_minitimeDv Jun 20, 2008 1:49 am

HOLA JORDI

Estic amb en Toni i l´altra Jordi, si venen jugadors encara que siguin del Madrid es igual, mentre jugin al Girona seran jugadors nostres, despres ves a saber a on jugaran, Ja saps que no tots els jugadors acaban jugan en el club de on venen

Recordet per posar un exemple de la rabia que ens feie en LUIS ENRIQUE quan era al Madrid i despres va esser un KRAK en el BARÇA.

I a mes el BARÇA i el GIRONA tenen trajectories paraleles, nomes es trovarien en un hipotetic partit de COPA, si es dones el cas

HOSTI TU ara que hi penso seria collonut que es trovesin, podriem anar a veura el BARÇA aqui mateix, i es tornaria a omplir MONTILIVI

Vinga JORDI, ens veiem, si feu reunio al principi del mes que be em deixere caure per fer una birra que es estiu, i la cervesa entra de puta mare

I AL LLORO QUE SOM CULEEEEERS Shocked Shocked Shocked
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

FELICITATS GIRONA F.C.! Empty
MissatgeAssumpte: Re: FELICITATS GIRONA F.C.!   FELICITATS GIRONA F.C.! Icon_minitimeDv Jun 20, 2008 12:28 pm

Shocked Shocked Shocked !!!!????????
És xocant com esteu justificant fer tractes amb el real madrid! Que no hi ha més bons equips al món...?????? Que vingui gent de fora em sembla perfecte, que ens cedeixin jugadors ho trobo molt bé però convertir-nos en un "filial" del real madrid? foguejar-los uns jugadors que pot ser el dia de demà seran un maldecap pel Barça? vendre's l'ànima al diable?... Només us puc dir una cosa a tots: QUE US BOMBIN !
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

FELICITATS GIRONA F.C.! Empty
MissatgeAssumpte: FELICITATS GIRONA F C   FELICITATS GIRONA F.C.! Icon_minitimeDs Jun 21, 2008 7:19 pm

HOSTI JORDI QUIN RAPAPOLVO QUE ENS HAS FOTUT

no te emprenyis home que que una cosa es deixar un jugador (per recollir les entrades o les pilotes fora) i una altra ser el filial, amb aixo et dono la rao, res de res perque ara que ho penso si ens deioxen jugadors fan la seva feina i despues sén van altra cop al seu equip, ens deixen amb el cul enlaire i ells preparats, cla cla ja ho entenc.

Pero no crec que passi res de aixo, domes son rumors per omplir pagines del diaris i radios,al menys aixo es el que parlem i devatim amb amics meus CULES
Ja es anira veien quan passi l´estiu i torni la activitat esportiva.
Lavors ja es veura que fan ,que no fan,si ens agrada o si no ,a veura cap aon tiren.

MOLT BO EL DIBUIX D´EN SIMPSON. JA ENS VEUREM
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





FELICITATS GIRONA F.C.! Empty
MissatgeAssumpte: Re: FELICITATS GIRONA F.C.!   FELICITATS GIRONA F.C.! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
FELICITATS GIRONA F.C.!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» El Girona Scooter Weekend al diari de Girona 7-4-09
» ANIVERSARI XIM
» Felicitats!!!
» Felicitats Joseps!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: RUDE CORNER-
Canviar a: