Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 TONI 10 - Casademont 0 i La Mirona -10

Ir abajo 
AutorMissatge
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

TONI 10 - Casademont 0 i La Mirona -10 Empty
MissatgeAssumpte: TONI 10 - Casademont 0 i La Mirona -10   TONI 10 - Casademont 0 i La Mirona -10 Icon_minitimeDc Jun 18, 2008 2:52 am

Al final, ja tinc casco un altre cop...

El dia del concert dels Cabrians (14/3/2008 ) a La Mirona de Salt i degut a una gran ingesta de diferents drogues (basicament Porros i Alcohol) vaig marxar sense el meu casc amb el qual havia arribat fins alla en la Vespa que generosament el nostre ex-president i company m'havia cedit aquell dia...
La setmana seguenta va comenzar un rosari de trucades per que al final no em fessin mes cas que el purament telefonic durant al menys 3 setmanes mes (4/4/2008 ), fins que al final el Toni (Gran, fort, calvo i encarregat de la seguretat del local) junt amb la seva companya (alta, prima, guapa i encarregada del guardarropia) van quedar amb mi (suposso que cansats de la meva insistencia) i varen fer-me les preguntes logiques i de rigor... com era el casco?, de quin color?, tens l'entrada i el ticket de guardaropia? i un cop comprovat que realment era qui deia ser i que m'havia passat lo que deia que m'havia passat... van accedir a compensar la "perdua" del meu casc amb un altre de nou (18/4/2008 ), donat que ells el van trovar aquella nit al acavar la festa i quan el van portar a les oficines de La Mirona va desapareixer (misteriossament) del lloc on el van dipossitar...

Hi han tres coses dolentes d'aquest tema...

Una es que el nou casc l'han hagut de pagar ells, ja que els responsables de Guardaropia i Seguretat respectivament son ells dos i els responsables de La Mirona (L'amo m'imagino) no ha volgut sapiguer res...

Dos, que un cop mes, un "caradecul" forrat de pelas s'ha escapat de pagar i dos pobres currants han hagut de posar diners per anar a treballar, i lo pitjor... tenen un lladre molt a prop capaç de robar algo que no es seu i que algu s'ha oblidat al guardaropia (ves a sapiguer si el lladre no es el mateix que s'ha escapat de pagar, que sols per aquest fet ja ho es de lladre...)

I tres, la resta del temps des que varem acordar el pagament d'un casc nou fins avui, es el que ha passat per que en Casademont portes un casco igual al que jo tenia i de la meva mida (dos mesos) que com be sabeu els que em coneixeu, soc de cap ample en tots els sentits.

Per lo tant i remetent-me als fets:

Un 10 pel Toni i la seva companya. (Una salutacio des d'aqui, sento que us hagi tocat pagar, gracies per tot!)

Un 0 per en Casademont (que va fart i com de costum el seu fort no son les preses)

I finalment un -10 per La Mirona (que ha deixat pagar el casc als seus empleats i han quedat de puta pena per aixo i per tenir i mantenir entre les seves files lladres que es queden les coses dels clients)


We are Quanta roba per rentar, que poc sabo i que neta la volen (Hard) MODS!


PS: Sr. responsable de La Mirona, aprengui dels seus empleats els valors de la decencia, honestetat i capacitat de reaccio devant d'una reclamacio d'un client i no sigui tan "rata" que prous diners li varem fer guanyar aquella nit com per no voler pagar un casc (no gaire car per altre banda) que l'hi han robat a casa seu. Tanmateix s'acabi gastan els calers en medicines per voste o per la seva familia, o pitjor encara, tanmateix les necesites i no les troves.

PS2: Pujils el sou als dos per que han estat capaços de treure'l de problemes amb la clientela i de portar-li una part del seu negoci que voste te desatessa. La responsabilitat com a gerent d'un local public. Si tot ho fa igual, la gent que l'envolta deu estar molt decebuda amb voste. No li fa vergonya comportarse d'aquesta manera??, qui l'ha ensenyat a portar un negoci aixi de malament??

PS3: Cuidis dels lladres, per que els te dintre de casa seu, tot i que no em sorpren que algu dels seus empleats tingui aquesta mena d'actituts... pot ser jo si tingues que treballar per voste tambe les tindria provocades pel fastic de treballar per algu tant roin i interessat.
Tornar a dalt Ir abajo
 
TONI 10 - Casademont 0 i La Mirona -10
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Tokyo Ska Paradise Orchestra a la Mirona
» ja estan aqui...
» Festa a la mirona de salt

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: RUDE CORNER-
Canviar a: