Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Sisungles i altres miseries

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
guacamole




Nombre de missatges : 60
Registration date : 07/11/2007

Sisungles i altres miseries Empty
MissatgeAssumpte: Sisungles i altres miseries   Sisungles i altres miseries Icon_minitimeDl Jun 23, 2008 10:12 am

Ahir a la nit, es va anar pel terra una de les meves grans il.lusions, veure humillat l'equip de futbol de la selecció, aquest ultim bastió de l'orgull nacionalista espanyol.

Últimament,veig amb molta resignació que a Girona ja sigui pel Real Madrid o per la p...selecció hi ha molts "sisungles": fantàstica paraula amb una sonoritat contundent i que descriu perfectament el despreci i nauseas que em provoca qualsevol nacionalista espanyol.

Malauradament, a part de desforgar-me superficialment en el foro, no puc fer res més per que la meva moral, educació, la meva pobre condició física i obviament el sistema judicial vigent no crec que acceptes "locura transitoria" com excusa per agafar pel coll a qualsevol dels meus putos i desgraciats veins que celebraven amb càntits " a por ellos" o " Viva España" i donar-li un sac d'hostia.
Obviament, nomès em reservo en la meva intima i personal imaginació altres accions on humillo escatologicament simbols nacionals espanyols. pig

En fi, millor deixar-se de tonteries i fantasies, resignar-se i acceptar que malauradament vivim en un pais mediocre i que el poble català en el seu conjunt estem caient en la desidia i més absoluta resignació. I tambè, no cal oblidar una altre cosa que en nomès es tracta de futbol i que això no ens donarà de menjar.

Com exercici simple però de descarrega emocional ha estat bé compartir amb qui llegeixi aquest post les meves sensacions i opinions al respecte. Però obviament, em reservo d'escriure coses que puguin ferir o ser motius de malentesos .
Però creieu-me que si pogues o anes sota efectes de substancies psicotròpiques estimulants, la faria molt grosa.... Twisted Evil


Per cert i canvi de tema, espectacular el cap de setmana amb tots vosaltres a Perpignan. Tenia ganes d'una trobada i excursió com aquesta.


Salutacions


Guacamole
Tornar a dalt Ir abajo
guacamole




Nombre de missatges : 60
Registration date : 07/11/2007

Sisungles i altres miseries Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sisungles i altres miseries   Sisungles i altres miseries Icon_minitimeDl Jun 23, 2008 10:22 am

Desperta FERRO!!!

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=116942047
Tornar a dalt Ir abajo
jordi callejo acero




Nombre de missatges : 100
Age : 57
Localisation : Catalunya
Registration date : 05/05/2008

Sisungles i altres miseries Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sisungles i altres miseries   Sisungles i altres miseries Icon_minitimeDc Jun 25, 2008 10:42 am

Estic totalment d'acord amb tu.Per cirqumstáncies,estic treballant a l'extranger (Murcia) i fliparies del "percal" que gasten per aquí amb els catalans .Es absolutament indignant el que he arrivat a escoltar d'aquesta gentussa peró no em tallo ni un pel i reparteixo a dojo fins que un dia m'inflin la cara a hosties.Afortunadament he trobat gent molt maca que fan que la meva estáncia aquí sigui molt mes agradable.
VISCA CATALUNYA LLIURE!!!!.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Sisungles i altres miseries Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sisungles i altres miseries   Sisungles i altres miseries Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Sisungles i altres miseries
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» altres videos...
» Motoristes i els altres
» Unes altres 6 hores...

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: RUDE CORNER-
Canviar a: