Ahir a la nit, es va anar pel terra una de les meves grans il.lusions, veure humillat l'equip de futbol de la selecció, aquest ultim bastió de l'orgull nacionalista espanyol.
Últimament,veig amb molta resignació que a Girona ja sigui pel Real Madrid o per la p...selecció hi ha molts "sisungles": fantàstica paraula amb una sonoritat contundent i que descriu perfectament el despreci i nauseas que em provoca qualsevol nacionalista espanyol.
Malauradament, a part de desforgar-me superficialment en el foro, no puc fer res més per que la meva moral, educació, la meva pobre condició física i obviament el sistema judicial vigent no crec que acceptes "locura transitoria" com excusa per agafar pel coll a qualsevol dels meus putos i desgraciats veins que celebraven amb càntits " a por ellos" o " Viva España" i donar-li un sac d'hostia.
Obviament, nomès em reservo en la meva intima i personal imaginació altres accions on humillo escatologicament simbols nacionals espanyols.
En fi, millor deixar-se de tonteries i fantasies, resignar-se i acceptar que malauradament vivim en un pais mediocre i que el poble català en el seu conjunt estem caient en la desidia i més absoluta resignació. I tambè, no cal oblidar una altre cosa que en nomès es tracta de futbol i que això no ens donarà de menjar.
Com exercici simple però de descarrega emocional ha estat bé compartir amb qui llegeixi aquest post les meves sensacions i opinions al respecte. Però obviament, em reservo d'escriure coses que puguin ferir o ser motius de malentesos .
Però creieu-me que si pogues o anes sota efectes de substancies psicotròpiques estimulants, la faria molt grosa....
Per cert i canvi de tema, espectacular el cap de setmana amb tots vosaltres a Perpignan. Tenia ganes d'una trobada i excursió com aquesta.
Salutacions
Guacamole