Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 VESPA AVERIADA . CONSULTES

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

VESPA AVERIADA  . CONSULTES Empty
MissatgeAssumpte: VESPA AVERIADA . CONSULTES   VESPA AVERIADA  . CONSULTES Icon_minitimeDl Jul 07, 2008 3:53 pm

HOLA A TOTS

A veura si em podeu iluminar, que se me ha espatllat la VESPA i he quedat colapsat i no sé que fer-hi

Mireu fins ara fallaba una mica, com si es negues, es parava i no hi habia manera de engegar-la(ni aoretan-la) si no hi canviava la bujia, llavors ja tornava a tirar,pero cada cop ho feia mes i mes com si fes la perla i anava a trompades.

Hi he canviat el carburador i fa lo mateix ,l´egego faig un kilometro i ja comença a fallar cada cpo més fins que es para i ja l´hi costa molt de tornarse engegar (queda la bujia negada) aixo que fa xispa

Entre dissabte i diumenge vaig estar fen proves i res de res Hi he colocat altres bobines (velles) i tampoc millora .
Tambe l´hi he desconectat els cables de parar-la i el de els apareill electrics per veura reaccions i res de res

A veura si em doneu una pista de algo que se me escapi del meu entedre
o sino de algun lloc de confiança a on la pugi portar a reparar perque ja veig que dissabte no podre anar a SAN POL

MECI JA EM DIREU ALGO

de tota manera ja anire remanant a veua si se arregla o peta
Tornar a dalt Ir abajo
P 200 Fons

P 200 Fons


Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

VESPA AVERIADA  . CONSULTES Empty
MissatgeAssumpte: Re: VESPA AVERIADA . CONSULTES   VESPA AVERIADA  . CONSULTES Icon_minitimeDl Jul 07, 2008 4:23 pm

Hola artista, tot apunta que es un tema d´alimentació, (gasolina ) comenza comprobant que la aixeta no es ambusada, que el tub de benzina no esta pillat o doblegat, i que els filtres estan be, d´entrada a carburador i de l´aixeta al diposit.

Si es para i no torna anar fins un estona despres i hi ha xispa, es benzina, revisa be el sistema, ho he llegit en un manual de BRICOLATGE per SEAT 600, osigui que es pot aplicar a la Vespa.

Esperem resposta de les teves pesquises en el mon de la técnica.

Salut i Vespes

P 200 Fons
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

VESPA AVERIADA  . CONSULTES Empty
MissatgeAssumpte: VESPA AVERIADA CONSULTES   VESPA AVERIADA  . CONSULTES Icon_minitimeDt Jul 08, 2008 11:25 pm

HOLA FONSO

Ja esta reparada la averia.
Avui amb tranquilitat he anat fent proves, diposit, tuberies i tal, i he trovat el fallo, era una xorrada pero m´ha fet anar una mica de cul.
Era ni mes ni menys que la PIPA de la bujia, que a vegades fallaba i altres no, ja se que et cardaras un fart de riure, pero es aixi la vida del mecanic, la cosa mes simple et dona pel sac i pel cul

MERCI FONSO per els teus consells , me han servit per agafarm-ho amb tranquilitat i sense angoixa, gracies.
Dons vinga dissabte canya i cap a SANT POL

A per cert, jo sempre hi posso un 2 per 100 a
la betzina, cal que l´hi possi un rag més de oli per fer més kms?
Es que sempre he fet trajectes curts amb la VESPA i no he variat mai la barreja (l´oli es sintetic MOTUL)

JA ENS VEUREM SALUTACIONS
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

VESPA AVERIADA  . CONSULTES Empty
MissatgeAssumpte: Re: VESPA AVERIADA . CONSULTES   VESPA AVERIADA  . CONSULTES Icon_minitimeDv Jul 11, 2008 8:48 pm

Hola Josep, la vida està plena de petites trampas, je,je,je.
Dons si vols, li pots posar un 3% que es el jo faig per fer tirada.

Que vagi bé per Sant Pol.

Vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvsssssssssssssssssssssss
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
fernando66




Nombre de missatges : 41
Registration date : 22/02/2008

VESPA AVERIADA  . CONSULTES Empty
MissatgeAssumpte: Re: VESPA AVERIADA . CONSULTES   VESPA AVERIADA  . CONSULTES Icon_minitimeDc Jul 23, 2008 2:00 am

Collons, i que ho diguis, fa uns dias possant a punt la meva per passar l' ITV, qui la va pari, feia algo semblant a lo que explique-ho però, sabeu de on venia el problema, dels platinos, algo lògic, el que em portaba de cul es que es veian bè, i resulta que tenian el cirk-clip que aguanta la part movil tret, o oxidat , en fí que no i era, i clar quan la moto anava en marxa es desplaçava i no feia bon contacte, vaig possar uns platinos nous i va fina.

Vsssss.
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

VESPA AVERIADA  . CONSULTES Empty
MissatgeAssumpte: VESPA EX-AVERIADA   VESPA AVERIADA  . CONSULTES Icon_minitimeDj Jul 24, 2008 9:48 pm

OI que fa trecar les banyes quan et passa una averia aixi?
Lavors quan ja esta solucionat, penses.... baja putada per aquesta insignificancia, pero també penses, ( en fred, escla.)...menys mal que domes era aixó, que ja em veia desmontant mitg motor i part del de la VESPA del vei (per poder comparar peçes)

Bueno dons res mes, i si a algú l´hi falla la VESPA que es tranqilitzi, que segurament es una petita averia, que es pot reparar en un tres i no res,
Desde aqui intentarem donar algun consell, i sobre tot suport moral.
Lo que no podem fer (A DEU O A QUI SIGUI GACIES) es endollar-hi un ordinador, de aquets que hi ha als tallers mecanics per els cotxes amb aparells elctronics, perque despres si que avorririem la mecanica les VESPAS i tot, HO dic per puta i desagradable experiencia

Amb lo divertit que era reparar els vehicles els anys 70 i 80 sensa tanta electronica maleida

I EL QUE NO ESTIGI D´ACORD EN MI ES QUE NO ES MECANIC, ES DE UNA ALTRA ACTIVITAT DIFERENT

RES MES QUE M´EMBALO ADEU
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





VESPA AVERIADA  . CONSULTES Empty
MissatgeAssumpte: Re: VESPA AVERIADA . CONSULTES   VESPA AVERIADA  . CONSULTES Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
VESPA AVERIADA . CONSULTES
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Vespa 125L 58?
» ES VEN VESPA 75 SL
» vespa px 125
» VESPA 46

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: