Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat

ÍndexÍndex  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

REPAS A LA PRIMAVERA

AutorMissatge
siso

siso

Nombre de missatges : 5
Registration date : 26/11/2007

REPAS A LA PRIMAVERA Empty
MissatgeAssumpte: REPAS A LA PRIMAVERA   REPAS A LA PRIMAVERA Icon_minitimeDl Jul 14, 2008 6:59 pm

Hola Nois,

Volia venir a sant pol però finalment no vaig poder. La primavera m'està donant molts problemes i dubto, no que hagués arribat a sant pol... sinò que potser m'hagués cadat bastant abans.
Agrairía algú l'hi pogués fer una repassada doncs la sensació és que l'hi falta betzina però no és així. Es va com ofegant.
Rudy, tu que vius aprop de casa meva, te la podria portar (una estona que et vagui bé) i l'hi dones una ullada ??
El meu telefon és el 676 46 47 17

Salutacions i força GAS
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5

Nombre de missatges : 558
Registration date : 07/11/2007

MissatgeAssumpte: Re: REPAS A LA PRIMAVERA   REPAS A LA PRIMAVERA Icon_minitimeDt Jul 15, 2008 9:46 am

Hola Siso!

En Rudy no mira gaire el foro. El millor és que el truquis directament o a en Fons o en Francesc, jo tinc els telèfons ja te'ls passaré, de tota manera jo ho tindria claríssim, cap a l'avi Llach!

Salut i fins demà!
Tornar a dalt Ir abajo
siso

siso

Nombre de missatges : 5
Registration date : 26/11/2007

MissatgeAssumpte: Doncs cap a can Llach   REPAS A LA PRIMAVERA Icon_minitimeDt Jul 15, 2008 10:00 am

Ok jordi, em podries acompanyar a can llach doncs ?? I així me'l presentes que jo no l'he tractat. No recordo com arribar-hi. Diga'm quin dia et va bé a partir de les 19h.

Merci
Tornar a dalt Ir abajo
fernando66

Nombre de missatges : 41
Registration date : 22/02/2008

MissatgeAssumpte: Re: REPAS A LA PRIMAVERA   REPAS A LA PRIMAVERA Icon_minitimeDt Jul 22, 2008 1:12 am

Ja s´ens ha juvilat l´avi Pere , encara que sempre esta per al taller.

Saluts.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5

Nombre de missatges : 558
Registration date : 07/11/2007

MissatgeAssumpte: Re: REPAS A LA PRIMAVERA   REPAS A LA PRIMAVERA Icon_minitimeDt Jul 22, 2008 1:58 pm

Ja ho pots ben dir Sad ... a mi m'està acabant una 150 s com a favor... El fill, ja em va dir que a partir d'ara res de vespas, llevat que siguin coses senzilles però que ens oblidem d'obrir motors... per cert tu téns una pk negra hot rod?
Tornar a dalt Ir abajo
fernando66

Nombre de missatges : 41
Registration date : 22/02/2008

MissatgeAssumpte: Re: REPAS A LA PRIMAVERA   REPAS A LA PRIMAVERA Icon_minitimeDc Jul 23, 2008 1:45 am

Jeje, de totes maneres ja veures que en Pere i serà per allà. I en quant a les meves, jo tinc un parell de vespes primaveres, una SL com la d' en Francesc però en verd i l' altre es una t3 groge, ja veure'm de quin color acaba aquesta.

Vsssss.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: REPAS A LA PRIMAVERA   REPAS A LA PRIMAVERA Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

REPAS A LA PRIMAVERA
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: