Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND.

Ir abajo 
+4
charming
P 200 Fons
jordi callejo acero
Jordi T5
8 participantes
AutorMissatge
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Empty
MissatgeAssumpte: PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND.   PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Icon_minitimeDj Jul 17, 2008 3:06 pm

Proposta pel quart scooter weekend:

Ja sé que encara falta molt pel març/abril, data probable del 4gsw però per evitar les molèsties i presses de cada any proposo que hi comencem a pensar i sobretot fer que sigui un procés obert en que qualssevol soci pugui dir-hi la seva. Lo ideal seria no haver de correr i tenir els parxes i les reserves fetes amb força antel•lació.

Crec que la data ideal és al març, no és un mes plujós i personalment m’empipa força que totes les sortides estiguin apilonades a l’estiu, sincerament amb el calor que fa estic millor a Palamós (d'aquest comentari trec Sant Pol que almenys té ombres i la platja a 25 metres), a part ha quedat demostrat que sortides com la de la Molina han tingut un èxit rotund.

Us proposo fer una edició temàtica lligada al món del futbol i aprofitar per celebrar algun partidet amb d’altres clubs. El dia de la festa dels Soul Supporters FCB, ens ho vam passar de conya i sembla que tothom voldria repetir l'any vinent.

La idea seria fer la trobada a Fontajau a una hora decent (11 del matí) perquè la gent que vingui de fora tingui temps d’arribar, una ruta amb refrigeri, dinar i feta la digestió: els partits de futbol i entrega de premis. Festa al vespre i el diumenge la clàssica cloenda de pujada al Àngels.
El regal de la trobada seria un parxe i una xapa, res de samarretes perquè són un rotllo, una tocada de nassos amb les talles i sempre en sobren, bé jo sempre he estat partidari de parxe i mai de samarreta.
Hem de fer el que podem perquè el preu de la trobada sigui com a màxim de 20 euros i la festa a la nit que l’organitzi la bombolla o el plegatín (i que no coincidís amb el rude cat), de manera que qui vulgui anar a la festa pagui l’entrada i qui no hi vagi no tingui perquè pagar.

Tancaria les inscripcions a uns 80 - 100 participants com a límit màxim, intentant prioritzar la gent que va als scooter runs.

Bé lo del futbol és una cosa meva, no em fa res reconèixer que sóc molt més futbolero que scooterista però trobo que són dos “cultures” que lliguen a la perfecció i a part ens fotrem un fart de riure!

Us passo una idea de cartell. És un equipament antic del west ham, una mica retocat i un homenatge al bressol del futbol, a la cultura del futbol i a un dels clubs més antics i estimats del món. El parxe seria l’escut amb les sigles del 4gsw.

Anem-hi pensant... Si no us sembla bona idea cap problema.


PROPOSTA CARTELL
PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. 4gswta0

PROPOSTA PARXE
PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. P4gswpc4

Salut!


Editat per darrera vegada per Jordi T5 el Dl Jul 21, 2008 1:51 pm, editat 6 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
jordi callejo acero




Nombre de missatges : 100
Age : 57
Localisation : Catalunya
Registration date : 05/05/2008

PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Empty
MissatgeAssumpte: Re: PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND.   PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Icon_minitimeDj Jul 17, 2008 4:22 pm

Jordi ,aixó del partidet es collonut !!!.Tot i que fa anys que no jugo , el futbol m'agrada molt.Segons els clubs inscrits,podriem plantejar-nos fer una mini lliga i una final.Si fóssim molta penya, fer partits amb temps limitat a 30 minuts perque la cosa anés mes depressa.S'ha de rumiar .
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Empty
MissatgeAssumpte: Re: PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND.   PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Icon_minitimeDj Jul 17, 2008 5:33 pm

Ei Jordi! No sé, crec que pot estar bé deixant de banda la scooter run (que és lo principal) i el dinar (com Déu mana i ben regat) també estaria bé fer alguna coseta, lo de limitar els partits a 30 minuts em sembla collonut més que res perquè dubto que, almenys dels nostres, hi hagi algú que pugui aguantar gaire més... Respecte el nombre d'equips suposo que 4 equips si podran sortir i ens permetria fer 2 semis, 3er i 4at lloc i final, a veure quina acollida té...
Tornar a dalt Ir abajo
jordi callejo acero




Nombre de missatges : 100
Age : 57
Localisation : Catalunya
Registration date : 05/05/2008

PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Empty
MissatgeAssumpte: Re: PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND.   PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Icon_minitimeDj Jul 17, 2008 6:00 pm

El que em fa por de tot aixó es posar-se a jugar a futbol després de dinar ,amb tota la bufa ,perque jo camvio la pela rápit.
Tornar a dalt Ir abajo
P 200 Fons

P 200 Fons


Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Empty
MissatgeAssumpte: Re: PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND.   PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Icon_minitimeDj Jul 17, 2008 6:27 pm

Be, com tothom diu la seva, jo també.
No estic a favor de incluir el futbol en l´escooter run. Crec que es millor orientar-ho cap el mon del motor, podria coincidir amb la 1ª carrera del Mondial, i per exemple, excursió a Mr. Bikers i passem el mati i migdia amb birres, dinan i sempre devant de la pantalla veien com en Lorenzo va per terra i en Pedrosa no pasa de ser Segon.

Que no teniu prou Futbol amb els caps de setmana, champions, girona a 2ª, corruptes que es mouen al voltant de les especulacions de 4 matats derrera una pilota que corra mes que ells per que ja estan forrats de pasta??

Aneu amb vespa?? porteu un motor al Cul o una Pilota ??

La sang no vull a sobre la vespa ?? quina colla de passejadors domingueros futbolaires de quiniela esgarrada.

Salut i Vespes
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Empty
MissatgeAssumpte: Re: PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND.   PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Icon_minitimeDj Jul 17, 2008 6:56 pm

Collonut Fons d'això es tracta!
Potser no m'he explicat prou bé, tal com dic al meu post inicial, lo principal és l'scooter run, una ruta ben guapa com cada any i en segon terme un bon àpat.
Jo busco una activitat per omplir la tarda que crec que pot tenir èxit, ser divertida i participativa, al capdavall seran un parell d'horetes.

A nivell de canya (el que us agrada a alguns) ja farem totes les carreres que es montin i si pot ser cada vegada millor!

Ara, un comentari a nivell de percepció personal, és molta la gent que va als scooter runs amb samarretes d'equips de futbol això em fa pensar que en aquest món també hi ha força afició al futbol, a més, qui no ha jugat a futbol ni de petit? Penso que a tothom li agrada o no? a més tu creus que realment som un club motero? Diria que la única sortida amb cara i ulls que hem fet aquest any és la de la Molina i a mi del món de la Vespa m'agrada més el pa que el formatge!


Salut i dieu la vostra!
Tornar a dalt Ir abajo
charming

charming


Nombre de missatges : 115
Registration date : 29/01/2008

PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Empty
MissatgeAssumpte: Re: PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND.   PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Icon_minitimeDj Jul 17, 2008 9:28 pm

Vaja, jo sóc del mateix parer de'n T5, a mí m'agrada força el Futbol, encara que entenc que es tracta d'una concentració scooterista, així que ; no sè , es podria fer de tot, mirar les motos i fer un partidet els que vulguin cheers cheers crec que es podria provar.
Tenim temps i les ideies flueixen, cosa que serà molt bona.
Griffoni Girona, Yid Army, Green Brigade at work. Keep Scooterist, Keep Supporter Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Empty
MissatgeAssumpte: Re: PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND.   PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Icon_minitimeDv Jul 18, 2008 10:24 am

Collonut! Ho podem provar...

2 coses:

1. Lo principal és la concentració d'scooters, és l'activitat fonamental del dia i en cap es pot veure condicionada per res. Tan el cartell com el parxe seran redissenyats i millorats incloent motius scooteristes (de moment els he fet jo de qualssevol manera).

2. El partit és voluntari, tenim un contacte i és possible que ens cedeixin un poli esportiu amb vestidors per fer els partidets. Miraren que hi hagi servei de bar, crec que hi podria haver més espectacle a la grada que a la pista.


Gràcies!
Tornar a dalt Ir abajo
jordi callejo acero




Nombre de missatges : 100
Age : 57
Localisation : Catalunya
Registration date : 05/05/2008

PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Empty
MissatgeAssumpte: Re: PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND.   PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Icon_minitimeDv Jul 18, 2008 10:56 am

Si el poliesportiu del que parles te una zona d'aparcament a l'aire lliure ,es pot plantejar el realitzar proves amb les motos mentre altres juguen a futbol.
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Empty
MissatgeAssumpte: Re: PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND.   PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Icon_minitimeDv Jul 18, 2008 3:43 pm

Lo del partit de futbol em sembla perfecte, podria recordar els meus temps en els que em deien "xevicevic l'ariete matador". Clar que s'ha de cpmptar amb el nivell etílic i les consecuencies per la salut si es barreja amb activitat física... una altra opció seria campionat de futbolí, que requereix menys condició física i per el contrari con mes torrat vagis més nivell.
Tornar a dalt Ir abajo
Monkey Brain 66




Nombre de missatges : 89
Registration date : 08/11/2007

PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Empty
MissatgeAssumpte: Re: PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND.   PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Icon_minitimeDs Jul 19, 2008 5:18 am

El meu sincer recolzament i profunda admiració per un dels dissenys més originals,atrevits i significatius del que representa una determinada moto per a molta gent.
Crec que es de justicia que es remarqués algun dia oficialment i perquè no en forma de parxe o cartell que darrera la vespa i lambretta en concret hi ha una subcultura important i què el futbol com la cervessa,el canibalisme,la música, la zoofília,l'estètica,la butifarra de perol,el disseny,el travestisme,etc son pilars bàsics d'una determinada idiosincràsia.
Es més penso que tindrà una gran acceptació aquest "guinyo" al West Hamm dins la gran familia futbolera escooterista ja que és un equip amb noble tradició .
A més el disseny trenca amb les repetitives icones de siluetas vesperas o les eternes referències moto-temàtiques, donant-ho així per superat i buscant un tret més característic.... en fi, collonut Jordi encara que no prosperi, collonut.
Ah! i parlant de simbols i seguint el fil del tema del Rude Corner, proposo com a noves icones Rudes les dues italianes més captivadores, Sofia Loren i Vespa Piaggio. geek
Tornar a dalt Ir abajo
cazorla_CSsantjordi

cazorla_CSsantjordi


Nombre de missatges : 54
Registration date : 01/12/2007

PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Empty
MissatgeAssumpte: Re: PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND.   PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Icon_minitimeDs Jul 19, 2008 10:23 am

Esta idea es buenisima, yo lo propuse en el sant jordi para el scooter wheels, pero al final no se llevo acabo. Tiene que ser buenisimo unos partidillos de futbol o por lo menos original. Imajinaros a los Hardcore...jejejejejeje fijo que ellos van vestidos del barça, lo unico que claro nosotros somos los mejores y nos da cosa ganar en vuestra casa jejejejejejejeje (Es broma...).
Perdonar que me alla metido en esta conversacion, que es vuestra salida. Pero solo era para deciros que contar con un equipo del SAnt Jordi, si lo haceis.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Empty
MissatgeAssumpte: Re: PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND.   PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Icon_minitimeDl Jul 21, 2008 11:54 am

Gracias Cazorla! No tengas ningún reparo en meterte en las conversaciones, este un foro público, además esta idea solo puede tirar adelante con la colaboración de otros clubes y personalmente a mi con el Sant Jordi ya me basta, si luego se puede hacer una par de equipos más pues mejor que mejor.
La idea es disponer de un polideportivo cubierto con suelo de madera y servicio de bar, estamos mirando opciones pero lo más importante es saber que podemos contar con vosotros. En la próxima reunión que tengamos en el GSC voy a exponerles que parece que la idea resulta atractiva y luego votaremos, a ver que pasa.

Una abraçada ben forta a tot el CSSJ! especialment a en Shuba que últimament li he tocat força els collons...
Tornar a dalt Ir abajo
charming

charming


Nombre de missatges : 115
Registration date : 29/01/2008

PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Empty
MissatgeAssumpte: Re: PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND.   PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Icon_minitimeDl Jul 21, 2008 7:34 pm

Monkey, HAMMERS ? , a on juguen?, han guanyat mai alguna cosa, ès un equip de futbol?.
Keep your live kosher, Be Yid, Marble arch action. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Tornar a dalt Ir abajo
Monkey Brain 66




Nombre de missatges : 89
Registration date : 08/11/2007

PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Empty
MissatgeAssumpte: Re: PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND.   PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Icon_minitimeDt Jul 22, 2008 10:17 pm

cheers Hombre Mayrenita ja tornas a ser la de sempre eh? faltona i furcia com la que més, només et falta afegir alguna imatge o foto codificada per acabar de demostrar el teu denigrant i retardat estat mental. cheers
Personalment el West Ham al igual que l'Aston Villa son equips que des que tinc us de raó (no com tu rènec de truja) m'han caigut bé per una simple raó: Els colors.
A més el West Ham sempre l'he associat amb la working class anglesa, els cockney rejects i el hooliganisme de barri obrer, però ho sento Ms. Gai Hool ni sé el palmarès (no molt extens segur) ni el nom del camp,no en sóc seguidor ni aficionat.
Parlant del West Ham...no eras tu Mayrenita la que va estar internada per culpa d'una crisi nerviosa als cinemas Oscar quan en plena projecció de Green Streets vas començar a cridar FRODO VIGILA!!,NOOOOO FRODO NOOOO!!, FRODO CUIDADO!! davant la pantalla,incapaç d'entendre com el teu idolatrat i estimat Frodo s'havia convertit en hooligan hammer? geek
Tornar a dalt Ir abajo
Monkey Brain 66




Nombre de missatges : 89
Registration date : 08/11/2007

PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Empty
MissatgeAssumpte: Re: PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND.   PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Icon_minitimeDc Jul 23, 2008 12:46 am

Ara ho entenc tot.....T5 retiro tots els elogis IMPOSTOR!!!


PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Mozunc10
Tornar a dalt Ir abajo
SHUBA

SHUBA


Nombre de missatges : 113
Age : 39
Localisation : Barcelona, Catalunya
Registration date : 12/11/2007

PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Empty
MissatgeAssumpte: Re: PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND.   PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Icon_minitimeDc Jul 23, 2008 9:49 am

Jordi, al final vem acabar fent un àpat hipercalòric a la creperia i visitant la zona de la catedral. Ara, queda pendent un sopar per compensar els danys morals ocasionats per les trucades en horari laboral.

I ara, agenolleu-vos davant la grandesa dels majestuosos cockney rejects

https://www.youtube.com/watch?v=1-X6LnVASGs
Tornar a dalt Ir abajo
http://WWW.THECABRIANS.COM
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Empty
MissatgeAssumpte: Re: PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND.   PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Icon_minitimeDc Jul 23, 2008 11:10 am

Ja, ja, ja... Quin gran cantant i quina gran samarreta! West Ham Boys Club, no sé quina connotació tindrà... Havia vist la foto feia temps però no em recordava, a més en Morrisey és de Manchester i no crec que sigui fan del West Ham però la veritat és que no ho sé.

Amic Shuba, seràs compensat pels danys morals i l'assetjament laboral, això sí que és mobbing! ja,ja,ja... no sé quan, ni com però seràs compensat!


Demà Barça - Hibs!

Salut a tots!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Empty
MissatgeAssumpte: Re: PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND.   PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
PROPOSTA 4at SCOOTER WEEKEND.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» PROGRAMA GIRONA SCOOTER WEEKEND 2010
» GIRONA SCOOTER WEEKEND 2010
» Reconeixement de Ruta Scooter Weekend

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: