Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 PALAMÓS CF - GIRONA FC. 15 AGOST. 20 H. CAMP PALAMÓS

Ir abajo 
AutorMissatge
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

PALAMÓS CF - GIRONA FC. 15 AGOST. 20 H. CAMP PALAMÓS Empty
MissatgeAssumpte: PALAMÓS CF - GIRONA FC. 15 AGOST. 20 H. CAMP PALAMÓS   PALAMÓS CF - GIRONA FC. 15 AGOST. 20 H. CAMP PALAMÓS Icon_minitimeDs Ago 09, 2008 11:49 am

El dia 15 d'agost en el marc dels partits de pretemporada el Girona FC, s'enfronta al Palamós. El partit és a les 20 h al camp del Palamós, com que jo hi sóc de vacances hi aniré segur, si algú està interessat en venir, que m'envii un sms i quedem. Tindré una bandera llesta pel partit amb l'alacant.

A tall d'informació us diré que el Palamós és el club de futbol més antic de Catalunya (més que el Barça), concretament un any abans així fou fundat l'any 1898.
Malgrat la mala ratxa que té ara, és un club històric de segona divisió i crec que un dels clubs més estimats de Catalunya.

A tall d'informació dir-vos que ahir vaig estar parlant amb un nano del club scooterista de Palamós i sense que us pugui desvetllar encara res, dir-vos que l'edició d'aquest any de l'sccoter run de Palamós no us la podeu predre!

Força Girona!
Força Palamós!


PS: Dimecres Barça-Wisla (22:00h Camp Nou)
Tornar a dalt Ir abajo
 
PALAMÓS CF - GIRONA FC. 15 AGOST. 20 H. CAMP PALAMÓS
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» El Girona Scooter Weekend al diari de Girona 7-4-09
» Ruta GIRONA-NORKKAP-GIRONA
» omplim el camp!!
» Esmorzar informal a Can Met 24 d'Agost

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: RUDE CORNER-
Canviar a: