Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Perill d'extinció

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
mariona

mariona


Nombre de missatges : 37
Registration date : 16/06/2007

Perill d'extinció Empty
MissatgeAssumpte: Perill d'extinció   Perill d'extinció Icon_minitimeDc Ago 13, 2008 10:27 am

Hola

He trobat aquesta noticia al diari de girona i crec que ens ha de concienciar una mica a tots (alguns mes que altres!!!!) jajajaja...... tongue

Records al primat de GSC i a la seva cuidadora que fa una feina altruista molt important pel planeta.


"Mascotes

El 50 per cent dels primats es troben en perill d´extinció.

Els nostres parents més propers en l'escala evolutiva -els micos, simis i altres primats- estan vivint actualment un accelerat procés de desaparició, motivat precisament per la destrucció indiscriminada dels boscos tropicals per part de l'ésser humà. La primera revisió exhaustiva en cinc anys de l'estat de les 634 classes de primats, conclou que prop del 50 per cent estan en perill d'extinció, segons els criteris de la Llista Negra d'Espècies en Perill de l'entitat conservacionista UICN (Union for Conservation of Nature). En la part positiva, la població d'una valuosa espècie de goril·la al Congo ha crescut. "

Salutacions.
Tornar a dalt Ir abajo
Monkey Brain 66




Nombre de missatges : 89
Registration date : 08/11/2007

Perill d'extinció Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perill d'extinció   Perill d'extinció Icon_minitimeDj Ago 14, 2008 5:29 pm

Bona feina Mariona!!! monkey Sad

Precisament acabo de veure el remake del Planeta de los Simios de Tim Burton i penso en com m'agradaria que algun dia poguessim fer pagar amb la mateixa moneda als humans tanta crueltat i menyspreu Evil or Very Mad
Téns tota la raó amb el que dius sobre el perill d'extinció de molts companys, el que m'ha dut a la següent reflexió:
Ja que el GSC té el privilegi de contar en les seves files amb un micu com jo de la familia dels "primatusxiflatus" tan apreciada i admirada internacionalment, us proposo una sèrie de simples suggeriments envers la meva delicada i fràgil situació de cares a garantir la protecció de l'espècie i la seva procreació...aqui van:
-Tonelades de cacahuets i bananes diàries
-Una bassa de cervessa on poder banyar-me,jugar i recrear-me (Guiness es sobreenten)
-Poder agafar, saltar i pixar sobre les vostres vespes i lambrettas quan vulgui.
-Massatges, arrencada de puces, i felacions vàries a càrrec de les millors simies de la fundació Mona.
-500 euros setmanals en concepte (terapeutic) de discos, còmics i roba per omplir d'alguna manera el buit interior i la tristor que la situació dels meus em causa Crying or Very sad
-Un bon jaç per poder descansar fet de cuir de Telemark al plataner més alt de la devesa i una liana per poder baixar feta dels budells secs de la Mayrenita.
Això és tot, espero no us sigui molt difícil aconseguir-me aquests capritxets i penseu sobretot que darrera de tot això hi ha un micu que us necessita i que potser així, només potser, serà una mica més feliç.

-
Tornar a dalt Ir abajo
 
Perill d'extinció
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: RUDE CORNER-
Canviar a: