Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat

ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

fotos Les Planes

5 participantes
AutorMissatge
giroscooter

giroscooter

Nombre de missatges : 674
Registration date : 05/11/2007

fotos Les Planes Empty
MissatgeAssumpte: fotos Les Planes   fotos Les Planes Icon_minitimeDl Ago 18, 2008 9:20 am

les fotos de la cuarta edició:
http://picasaweb.google.com/gironascooterclub/LESPLANES2008

sunny
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark

Nombre de missatges : 336
Registration date : 07/11/2007

fotos Les Planes Empty
MissatgeAssumpte: Apunteu-nos per l'any que ve!!   fotos Les Planes Icon_minitimeDl Ago 18, 2008 10:14 am

Ens ho em passat molt be tot i que el temps no ens ha deixat gaudir plenament de la piscina, pero tot i aixo la sortida ha sigut ben bona, bones menjes, bona magia i bona companyia... Apunteu-nos per l'any que ve!!

Telemark Les Planes invasion moments

PS: Lo de la magia ha quedat una mica Hippie pero no em mal interpreteu... varem tenir la companyia d'un mag que ens va deixar a tots bocabadats, un fi de festa insuperable.

PS2: Txarming cotxina on et vas ficar? que jo t'esperaba per fer-te lo del "trenet" (tambe enomenat Platano Balú) que m'havies demanat. Per cert en Xevi (DIMONI, DIABOLIC, SATANIC FILL DELS INCUBOS I ELS SUCUBOS) va portar una samarreta que t'agradara... sobre fosn negre i amb lletres molt grans blanques a l'esquena, diu: FUCK ME JESUS i vaig pensar que t'agradaria possartela algun dia....
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5

Nombre de missatges : 558
Registration date : 07/11/2007

fotos Les Planes Empty
MissatgeAssumpte: Re: fotos Les Planes   fotos Les Planes Icon_minitimeDl Ago 18, 2008 10:22 am

Ja,ja,ja! Jo sí que vaig fer màgia... un número d'escapisme! Llàstima... el dissabte collonut, la ruta i Can Morera "estupendo"! L'any que vé la CINQUENA! Cool
Tornar a dalt Ir abajo
pk125

pk125

Nombre de missatges : 65
Registration date : 16/01/2008

fotos Les Planes Empty
MissatgeAssumpte: Re: fotos Les Planes   fotos Les Planes Icon_minitimeDc Ago 20, 2008 12:16 am

Bnes!
mmm
algu sufereix volontari per penjarles??
eske no tink temps!!
Tornar a dalt Ir abajo
jerome

jerome

Nombre de missatges : 74
Registration date : 05/01/2008

fotos Les Planes Empty
MissatgeAssumpte: Re: fotos Les Planes   fotos Les Planes Icon_minitimeDv Ago 22, 2008 11:29 am

genial la foto ! Laughing

http://lh3.ggpht.com/gironascooterclub/SKkQcAxFyvI/AAAAAAAAG8Y/No6wOICFHf8/cartelllesplanes.jpg?imgmax=512
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

fotos Les Planes Empty
MissatgeAssumpte: Re: fotos Les Planes   fotos Les Planes Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

fotos Les Planes
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1