Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 dibuix del gsc

Ir abajo 
+4
deskarat
jordi callejo acero
guacamole
Jordi T5
8 participantes
AutorMissatge
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

dibuix del gsc Empty
MissatgeAssumpte: dibuix del gsc   dibuix del gsc Icon_minitimeDc Ago 20, 2008 7:19 pm

Morin el disseny gràfic i els e-zines!
Volem dibuixos de veritat (fets a boli), volem fanzines fotocopiats i grapats!

dibuix del gsc Dibuixetcc9

Salut!


Editat per darrera vegada per Jordi T5 el Dt Set 02, 2008 7:45 pm, editat 5 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
guacamole




Nombre de missatges : 60
Registration date : 07/11/2007

dibuix del gsc Empty
MissatgeAssumpte: Re: dibuix del gsc   dibuix del gsc Icon_minitimeDc Ago 20, 2008 7:41 pm

Extraordinari!!!!!!

Vull còpia signada i numera per l'autor. ( mai se sap )

Tot un artista. king
Tornar a dalt Ir abajo
jordi callejo acero




Nombre de missatges : 100
Age : 57
Localisation : Catalunya
Registration date : 05/05/2008

dibuix del gsc Empty
MissatgeAssumpte: Re: dibuix del gsc   dibuix del gsc Icon_minitimeDc Ago 20, 2008 7:46 pm

i es clar que si,nanu.Estic amb tu .
Tornar a dalt Ir abajo
deskarat

deskarat


Nombre de missatges : 106
Age : 46
Registration date : 07/11/2007

dibuix del gsc Empty
MissatgeAssumpte: Re: dibuix del gsc   dibuix del gsc Icon_minitimeDc Ago 20, 2008 11:34 pm

Ei Jordi ets un crack, jo també en vull una còpia dedicada per enmarcar-la és una passada.

Fins aviat i salut.
Tornar a dalt Ir abajo
P 200 Fons

P 200 Fons


Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

dibuix del gsc Empty
MissatgeAssumpte: Re: dibuix del gsc   dibuix del gsc Icon_minitimeDj Ago 21, 2008 12:01 am

Espectacular!!!!!!!!!!, aixo si es dibuxar, comença aposar preu al dibuix.

Començem la subasta ????


Camvio Vespino pasat a 78,5cc amb suspensió telelever i control de frenada periferica. per el ORIGINAL.


Salut i Vespes
Tornar a dalt Ir abajo
pk125

pk125


Nombre de missatges : 65
Age : 33
Localisation : Sarria City
Registration date : 16/01/2008

dibuix del gsc Empty
MissatgeAssumpte: Re: dibuix del gsc   dibuix del gsc Icon_minitimeDj Ago 21, 2008 12:08 am

Molt Bona!!
enkara ke la musica... kom a minim la meva las klavat de fa 1 o 2 anyets... ara escolto de tot,
Jo Tambe VUll UNa fotocopiA!!
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

dibuix del gsc Empty
MissatgeAssumpte: podriem ...   dibuix del gsc Icon_minitimeDj Ago 21, 2008 10:48 am

Podriem possar 3 euros cadascu i fem un poster tamany decent per penjar a la paret...

Gracies T-5 aixo es la proba que ,ben estimulat, ets com un gran clitoris i ens pots donar milers de moments de plaer...

Telemark T-5 comic supporter moments

PS: Jo tambe fare un dibuix un dia... JaJaJa!!
Tornar a dalt Ir abajo
jordi callejo acero




Nombre de missatges : 100
Age : 57
Localisation : Catalunya
Registration date : 05/05/2008

dibuix del gsc Empty
MissatgeAssumpte: Re: dibuix del gsc   dibuix del gsc Icon_minitimeDj Ago 21, 2008 11:04 am

ostia,si.Fem un poster peró així:amb la llibreta d'espiral i la cuadrícula de fons i ,per descomptat, els dibuixos a boli.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

dibuix del gsc Empty
MissatgeAssumpte: Re: dibuix del gsc   dibuix del gsc Icon_minitimeDj Ago 21, 2008 11:20 am

Ja,ja,ja! Very Happy Moltes gràcies per l'acceptació, la veritat és que està fet en un quart d'hora i tampoc dóno més de si com a dibuixant, a Palamós en vaig fer més però com que em semblaven molt cutres (també fets a boli i en post it o fulles de llibretes velles) no recordo si els vaig llençar o deuen estar guardats dins algun llibre... Ja us en portaré còpies o les aniré penjant al rude corner. M'he oblidat d'en Josep, el cunyat d'en Francesc, ja l'afegiré i les noies no les he dibuixat, quin és el motiu? Donçs senzillament que el gènere femení és menys sensible a ser caricaturitzat i passo de sortir escaldat...

Macs NO!
Llibretes Enri i bolis Bic, Sí!

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
jordi callejo acero




Nombre de missatges : 100
Age : 57
Localisation : Catalunya
Registration date : 05/05/2008

dibuix del gsc Empty
MissatgeAssumpte: Re: dibuix del gsc   dibuix del gsc Icon_minitimeDj Ago 21, 2008 11:47 am

La veritat Jordi, es que veient aquests dibuixos , m'agafen ganes de buscar un troç de paper qualsevol i posar-me a dibuixar.I estic segur que a mes d'un ,també.
Tornar a dalt Ir abajo
jerome

jerome


Nombre de missatges : 74
Age : 47
Localisation : perpignan,francia
Registration date : 05/01/2008

dibuix del gsc Empty
MissatgeAssumpte: Re: dibuix del gsc   dibuix del gsc Icon_minitimeDv Ago 22, 2008 11:28 pm

Laughing bravo !
scratch una pregunta : qué significa las llettres "k t f " sota de girona sc ?
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

dibuix del gsc Empty
MissatgeAssumpte: Re: dibuix del gsc   dibuix del gsc Icon_minitimeDs Ago 23, 2008 5:44 pm

Ja,ja,ja, és una broma… KTF – keep the faith, il faut avoir “faith” pour être membre de notre club…ja,ja,ja, nous sommes un jeune club, cette an on va faire 5 ans! Il faut faire encore beaucoup de choses, on a vu vôtres old style scooters avec engines 200cc, maintenant nous sommes en train de faire la même chose, nous sommes très contents de connaitre vous!

Salut i una abraçada!

A veure si podeu venir a Palamós el dissabte 13 de setembre, organitza : Palamós Scooter Hools, Costa Brava’s Finest !
Tornar a dalt Ir abajo
jerome

jerome


Nombre de missatges : 74
Age : 47
Localisation : perpignan,francia
Registration date : 05/01/2008

dibuix del gsc Empty
MissatgeAssumpte: Re: dibuix del gsc   dibuix del gsc Icon_minitimeDv Ago 29, 2008 1:17 am

Embarassed ok para "keep the faith"
gracia per als compliments de nuestros escuters ! Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





dibuix del gsc Empty
MissatgeAssumpte: Re: dibuix del gsc   dibuix del gsc Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
dibuix del gsc
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: RUDE CORNER-
Canviar a: