Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 llibres...

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

llibres... Empty
MissatgeAssumpte: llibres...   llibres... Icon_minitimeDt Set 02, 2008 6:35 pm

Després de passar l’estiu llegint clàssics torno a la línia més underground i per fi m’acaba d’arribar la darrera comanda de llibres (documentals i basats en fets reals), com que aviat els tendré liquidats els poso a disposició de qui els vulgui (són en anglès, així practico), la història del Northern Soul segueix exhaurida o sigui que caldrà continuar esperant…

Scooter Boys:
No sé que tal estarà, a la sinopsi diu que hi ha documents gràfics i abasta desde l’explosió del modernisme fins als nostres dies…
llibres... 740345m1wo8


Villains:
Història de les firms de l’antiquíssim Club de Birmingham, l’Aston Villa. Els Villains van lluitar durant molt temps per tenir una reputació a la difícil zona dels Midlands.
llibres... 3324592m1un1

Celtic Soccer Crew:
La petita banda del Celtic de Glasgow, sempre per sota de la famosísima Aberdeen Soccer Casuals, odiada per bona part de la seva pròpia afició, van fer bandera de la causa irlandesa i catòlica.
llibres... 3392699m1nq7
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

llibres... Empty
MissatgeAssumpte: Re: llibres...   llibres... Icon_minitimeDt Set 02, 2008 9:59 pm

Bona lectura company!! Ja m'els deixaràs

Si teniu temps i voleu veure una bona peli aquí us la deixo:
Green Street Hooligans
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

llibres... Empty
MissatgeAssumpte: Re: llibres...   llibres... Icon_minitimeDc Set 03, 2008 5:41 pm

Ja l'havia vist, està bé però és massa hollywoodiana... n'hi ha d'altres com football factory, id, ultras (dels ultras de la roma...), jo m'en faig creus de les animalades que foten quan llegeixo els llibres, realment són gent una mica tarada o tan fanàtics que s'enceguen... la vida és massa bonica per perdre-la amb aquestes bestieses... en fi...Soul Supporters! Football & music!
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

llibres... Empty
MissatgeAssumpte: Re: llibres...   llibres... Icon_minitimeDl Set 15, 2008 7:32 pm

Un altre llibre per la biblioteca!!!!!!!!!!

http://www.lenoir.es/product_info.php/products_id/858
Tornar a dalt Ir abajo
charming

charming


Nombre de missatges : 115
Registration date : 29/01/2008

llibres... Empty
MissatgeAssumpte: Re: llibres...   llibres... Icon_minitimeDt Set 16, 2008 10:19 am

Bones, gran lectura, vaig intentar comprar el de la Celtic Soccer Crew a l'Amazon i el tenien esgotat, ja veig qui es va quedar el darrer, casum tot.
Keep Casual, Keep Charm.
( si no el trobo ja me'l passaras ).
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

llibres... Empty
MissatgeAssumpte: Re: llibres...   llibres... Icon_minitimeDt Set 16, 2008 10:43 am

Ei charming, jo ho compro tot a play.com, està molt bé de preu, no cobren despeses d'enviament i t'arriben en 48 hores. El del Celtic Soccer Crew és el millor llibre de firms o mobs que he llegit en la meva vida. Desde la infantesa del protagonista fins que deixa la CSC al néixer el seu segon fill. Senzillament és relat molt honest de la vida d'aquesta petita firm odiada i fins i tot atacada per la seva pròpia afició que no volien perdre la fama de suport tranquil i que en general rebia força més del que repartia i que llevat d'algun moment mai va tenir uns números massa importants. Explica com funcionaven i funcionen encara (no massa organitzats), la seva implicació en causes antifeixistes i pro irlandeses (bandes flautistes Shamrock Govan...). Al final del llibre fa una valoració de la resta de firms escoceses, siguent al seu parer en un principi la més potent la d'Aberdeen (Aberdeen Soccer Casuals) i posteriorment la del Hibernian d'Edimburg (Capital City Service). També fa menció de les firms lligades al lleialisme anglès: La del Hearts i sobretot la temible Inter City Firm del Glasgow Rangers, el gran enemic de la Celtic Soccer Crew, generalment els del Celtic solien rebre i fort atès que la ICF era sempre més nombrosa, molt més violenta i acompanyada de xusma aliena al futbol que no dubtaven en apunyalar o apallissar algú fins la mort, tot i així la CSC sempre els plantava cara i es van apuntar algunes victòries importants, sempre a la zona de Celtic Park. Ara m'he comprat el llibre de la història de la ICF del Rangers a veure què diuen ja que pel que explica l'autor del llibre tela...

Val la pena tenir-lo, sino t'el passo.
Tornar a dalt Ir abajo
charming

charming


Nombre de missatges : 115
Registration date : 29/01/2008

llibres... Empty
MissatgeAssumpte: Re: llibres...   llibres... Icon_minitimeDt Set 16, 2008 11:45 am

Gràcies Jordi, m'ho apunto i de fet me'l compro avui mateix, tinc moltes ganes de llegir-lo.
Suposos que sí, que devien rebre de valent durant molt de temps, ja que vaig llegir ahir que al partit de la final de lliga de l'any passat , que al final va guanyar el Celtic, a Ibrox s'hi van reunir prop de 300.000 xusmes per celebrar la lliga, imagina't, quina por.
Tots trompes com a Barcelona , o com el Sidral que varen montar a la final de la UEFA a Manchester. Res Xusma unionista.
Gràcies un altre cop.
Fuck the Huns.
Keep Bhoy, Keep Charm
bounce
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

llibres... Empty
MissatgeAssumpte: Re: llibres...   llibres... Icon_minitimeDt Set 16, 2008 2:29 pm

Fas bé de comprar-lo, val la pena. Ja veuràs els collons que ténen, quasi sempre en inferioritat numèrica i tot ai així "standing in his ground" com diuen ells "looking for good toe to toe". El millor és que només s'ostien entre membres de les firms i mai peguen a aficionats normals, quina diferència amb la puta xusma que corre per aquí, de fet quan vaig anar a Ibrox m'ho vaig passar de puta mare...
Et diexo amb un video de l'arribada de la CSC a Stamfordbridge, ja veus que són poquets però els anglesos devien flipar amb els crits de l'IRA... al final arriben on hi ha els supporters normals i hi ha una mica de tangana, lo millor els càntics...

http://es.youtube.com/watch?v=cGsENm9Q4GI
Tornar a dalt Ir abajo
charming

charming


Nombre de missatges : 115
Registration date : 29/01/2008

llibres... Empty
MissatgeAssumpte: Re: llibres...   llibres... Icon_minitimeDc Set 17, 2008 9:53 am

El video ja el tenia vist, collonut, pel mig de Londres i cridant el que crident s'han de tenir molt ben posats. Em fa molta gràcia el punki que hi ha enmig de tots.
Suposos que debien rebre, ja que hi ha el doble de protestants que de católics a Glasgow, fins i tot la temporada passada fora d'Ibrox el dia del darrer partit de lliga s'hi varen reunir 300.000 rates per celebrar el que al final; vam celebrar nosaltres, jajajajajaja, però sí, fan por.
Pel que fa a les baralles, és el que hauria de ser, entre firms, ja que l'altra gent no en te cap culpa, i aixó sembla gamberrisme per gamberrisme, lo bo és trobar-se darrera les vies del tren i fotre's d'osties fins al DNI , i cap a casa, content si has repartit i trist si has rebut, però és així. Si estic del tot d'acord amb tú.
Keep Charm. pirat
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





llibres... Empty
MissatgeAssumpte: Re: llibres...   llibres... Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
llibres...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: RUDE CORNER-
Canviar a: