| Documental a "Viajar" | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
deskarat
Nombre de missatges : 106 Age : 46 Registration date : 07/11/2007
| Assumpte: Documental a "Viajar" Dc Nov 21, 2007 12:23 am | |
| Hola companys, el dilluns vaig llegir a "El Punt" que el proper dia 25 de novembre a les 16h. el canal de TV "Viajar" estrena un documental titulat: "Vespa una leyenda italiana". Si algú disposa d'aquest canal potser el pot mirar, copiar... i després passar-lo als demés... però segurament es deu poder trobar per altres mitjans...(youtube, amule, transmission...)
Salut | |
|
| |
josep RK
Nombre de missatges : 824 Localisation : SALT Registration date : 10/11/2007
| Assumpte: documental VESPA de VIAJAR Dt Nov 27, 2007 2:07 am | |
| HOLA soc JOSEP RK Ahir Diumenge varen fer el documental de la VESPA al canal VIAJAR de DIGITAL + Va durar 1 hora i va estar molt be agradara molt als que els agradin les VESPAS historiques si el voleu tornar a veura el tornen a passar els dies 27 a les 18 h. el 29 a les 20h i el 1 de desembre a la hora del DERBI. jo el vaig gravar en DVD i si algu el vol veura l'hi puc fer una copia sense cap compropmis i encantat de poder ajudar EI MIREU-LO QUE US AGRADARÀ | |
|
| |
telemark
Nombre de missatges : 336 Age : 57 Registration date : 07/11/2007
| Assumpte: Gracies Josep Dc Nov 28, 2007 1:11 am | |
| Gracies Josep, l' informacio es poder... jo per la meva part em penso que ja l'he vist, pero encara que fos el que jo penso, no em faria res tenir una copia en dvd per anarlo revisant de tant en tant... diguem com ho podriam fer per quedar i que mel pasesis... ok? Evidentment et pago la copia i el dvd! Un altre cop gracies! We are the documentalist (Hard)MODS!! | |
|
| |
josep RK
| Assumpte: Re: Documental a "Viajar" Dj Nov 29, 2007 2:41 am | |
| EI TELEMARK avui si pug ja et gravare el DVD pero no cal que m'el paguis bueno si per cas em convides a una BIRRA i ja esta . Jo soc de la REPUBLICA INDEPENDENT DE SALT o sigui per aqui al cosat de GIRONA CITY. tambe ting una VESPA, una IRIS 200 que despues de haberla restaurat de xapa i motor i canvi ara fa 3 anys la he tingut posteriorment 1 any averiada per culpa de un PUTO STATOR FEMSA que no hi havia manera de pogerlo aconseguir fins que al final desesperat vaig preguntar a un de la teva PENYA (crec que era en FRANCESC) i me va donar un telefon a on demanar el PUTO STATOR FEMSA i solucionat per aixo us estic agrait i no gossaria cobrar res per res que em demaneu EI PERDO PER EL ROTLLO QUE T'HE CARDAT ens veiem adeu | |
|
| |
telemark
Nombre de missatges : 336 Age : 57 Registration date : 07/11/2007
| Assumpte: cap rotllo!! Dj Nov 29, 2007 12:04 pm | |
| | |
|
| |
Francesc
Nombre de missatges : 279 Registration date : 07/11/2007
| Assumpte: Re: Documental a "Viajar" Dj Des 13, 2007 10:01 pm | |
| Hola Paisa, jo soc el tal Francesc també de la Republica Independent de Salt, demà fem el Sopar al Muriel al costat del nostre teatre i la festa a la bombolla, vine a sopar o a fer la birra amb nosaltres i ja quedarem per la copia. salutacions | |
|
| |
josep RK
| Assumpte: referent al sopar Dv Des 14, 2007 2:43 am | |
| hola Francesc No se si hi soc a temps per apuntarma al sopar de demá. Es que tenia una gestio a fer pero s ha suspes i per aixo no m'havia apuntat. Hem faria ilusio venir perque el restaurant esta al costat de casa mava i el conec bastan be De tota manera ja pasaré a saluda-vos i a fer una xarradeta . REPETEIXO si hi soc a temps m´agradaria apuntar-ma a sopar, si no us haig de fer anar malament evidentment . Ja em direu algo i fins demá ADEU | |
|
| |
Jordi T5
Nombre de missatges : 558 Localisation : Girona (Catalunya) Registration date : 07/11/2007
| Assumpte: Re: Documental a "Viajar" Dv Des 14, 2007 12:15 pm | |
| Ja estàs apuntat! Fins el vespre! | |
|
| |
Francesc
Nombre de missatges : 279 Registration date : 07/11/2007
| Assumpte: Re: Documental a "Viajar" Dv Des 14, 2007 8:41 pm | |
| Cap problema ens veiem.
Francesc | |
|
| |
Contenido patrocinado