Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Documental a "Viajar"

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
deskarat

deskarat


Nombre de missatges : 106
Age : 46
Registration date : 07/11/2007

Documental a "Viajar" Empty
MissatgeAssumpte: Documental a "Viajar"   Documental a "Viajar" Icon_minitimeDc Nov 21, 2007 12:23 am

Hola companys, el dilluns vaig llegir a "El Punt" que el proper dia 25 de novembre a les 16h. el canal de TV "Viajar" estrena un documental titulat: "Vespa una leyenda italiana". Si algú disposa d'aquest canal potser el pot mirar, copiar... i després passar-lo als demés... però segurament es deu poder trobar per altres mitjans...(youtube, amule, transmission...)

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Documental a "Viajar" Empty
MissatgeAssumpte: documental VESPA de VIAJAR   Documental a "Viajar" Icon_minitimeDt Nov 27, 2007 2:07 am

HOLA soc JOSEP RK Ahir Diumenge varen fer el documental de la VESPA al canal VIAJAR de DIGITAL + Va durar 1 hora i va estar molt be agradara molt als que els agradin les VESPAS historiques si el voleu tornar a veura el tornen a passar els dies 27 a les 18 h. el 29 a les 20h i el 1 de desembre a la hora del DERBI. jo el vaig gravar en DVD i si algu el vol veura l'hi puc fer una copia sense cap compropmis i encantat de poder ajudar EI MIREU-LO QUE US AGRADARÀ
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Documental a "Viajar" Empty
MissatgeAssumpte: Gracies Josep   Documental a "Viajar" Icon_minitimeDc Nov 28, 2007 1:11 am

Gracies Josep, l' informacio es poder... jo per la meva part em penso que ja l'he vist, pero encara que fos el que jo penso, no em faria res tenir una copia en dvd per anarlo revisant de tant en tant... diguem com ho podriam fer per quedar i que mel pasesis... ok?
Evidentment et pago la copia i el dvd!

Un altre cop gracies! cheers

We are the documentalist (Hard)MODS!!
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Documental a "Viajar" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Documental a "Viajar"   Documental a "Viajar" Icon_minitimeDj Nov 29, 2007 2:41 am

EI TELEMARK avui si pug ja et gravare el DVD pero no cal que m'el paguis bueno si per cas em convides a una BIRRA i ja esta . Jo soc de la REPUBLICA INDEPENDENT DE SALT o sigui per aqui al cosat de GIRONA CITY. tambe ting una VESPA, una IRIS 200 que despues de haberla restaurat de xapa i motor i canvi ara fa 3 anys la he tingut posteriorment 1 any averiada per culpa de un PUTO STATOR FEMSA que no hi havia manera de pogerlo aconseguir fins que al final desesperat vaig preguntar a un de la teva PENYA (crec que era en FRANCESC) i me va donar un telefon a on demanar el PUTO STATOR FEMSA i solucionat per aixo us estic agrait i no gossaria cobrar res per res que em demaneu EI PERDO PER EL ROTLLO QUE T'HE CARDAT ens veiem adeu
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Documental a "Viajar" Empty
MissatgeAssumpte: cap rotllo!!   Documental a "Viajar" Icon_minitimeDj Nov 29, 2007 12:04 pm

Cap rotllo, el dia que et vagi be m'ho dius i m'apropo a la republica independent de Salt i et recullo el dvd i per suposat ens prenem algo i xerrem una estona, ok? ja avisaras i ja quedarem...

We are the fent amics nous (Hard)MODS!!
bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

Documental a "Viajar" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Documental a "Viajar"   Documental a "Viajar" Icon_minitimeDj Des 13, 2007 10:01 pm

Hola Paisa, jo soc el tal Francesc també de la Republica Independent de Salt, demà fem el Sopar al Muriel al costat del nostre teatre i la festa a la bombolla, vine a sopar o a fer la birra amb nosaltres i ja quedarem per la copia.

salutacions


Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Documental a "Viajar" Empty
MissatgeAssumpte: referent al sopar   Documental a "Viajar" Icon_minitimeDv Des 14, 2007 2:43 am

hola Francesc
No se si hi soc a temps per apuntarma al sopar de demá. Es que tenia una gestio a fer pero s ha suspes i per aixo no m'havia apuntat. Hem faria ilusio venir perque el restaurant esta al costat de casa mava i el conec bastan be De tota manera ja pasaré a saluda-vos i a fer una xarradeta . REPETEIXO si hi soc a temps m´agradaria apuntar-ma a sopar, si no us haig de fer anar malament evidentment . Ja em direu algo i fins demá ADEU
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Documental a "Viajar" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Documental a "Viajar"   Documental a "Viajar" Icon_minitimeDv Des 14, 2007 12:15 pm

Ja estàs apuntat! Fins el vespre!
drunken
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

Documental a "Viajar" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Documental a "Viajar"   Documental a "Viajar" Icon_minitimeDv Des 14, 2007 8:41 pm

Cap problema ens veiem.

Francesc
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
Contenido patrocinado





Documental a "Viajar" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Documental a "Viajar"   Documental a "Viajar" Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Documental a "Viajar"
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Dos nous videos de "Telemark Trip Movies"
» Dimarts 10 de juny,"Spanish players"al Truffaut
» hola, us presento la meva "nova" vespa

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: