Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 podem estar tranquils:estem protegits!

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
jordi callejo acero




Nombre de missatges : 100
Age : 57
Localisation : Catalunya
Registration date : 05/05/2008

podem estar tranquils:estem protegits! Empty
MissatgeAssumpte: podem estar tranquils:estem protegits!   podem estar tranquils:estem protegits! Icon_minitimeDc Set 17, 2008 7:52 pm

He vist per la tele com la policia ha carregat contra uns mariscadors galecs que es manifestaven per reclamar que el seu producte, resultat del seu treball ,sigui valorat justament i ells ,com a treballadors,puguin tornar a casa amb dignitat i orgull.Els antidisturbs no s'han estat de repartir a dojo inclós sobre gent que estava pacificament asseguda a terra.Quan dic repartir es que fotien ostias de les bones i he vist com un pasma agafava amb les mans ,pel coll a un treballador.Treballadors per altre banda,que amb els seus impostos,paguen per que aquesta policia els protegeixi.La gran paradoxa es que només dies avans,a burgos,es va produïr una concentració feixista amb banderes franquistes,crits i amenaces de caire xenòfob i amb parlaments per part dels organitçadors que en mussolini seria un escolanet al seu costat.La policia no va fer res:eren alla per protegirlos de la contramanifa antifeixista que era uns metres mes enllá.Pot-ser aquest escrit no es de gaire interés pel foro peró es important per mi i sento rabia,molta rabia.
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

podem estar tranquils:estem protegits! Empty
MissatgeAssumpte: Re: podem estar tranquils:estem protegits!   podem estar tranquils:estem protegits! Icon_minitimeDc Set 17, 2008 8:30 pm

Sé que potser no té res a veure amb el tema que comentes, pero si que es cert que es veuen coses en que les administracions (cossos policials inclosos) es contradiuen així mateixos, la resposta es que han de quedar bé, i els hi es igual amb qui, amb els mariscadors els hi interessa quedar amb els empresaris que son els que reparteixen beneficis i "produeixen" riquesa... riquesa que compartexien amb dites administracions. En el cas de la manifestació feixista, han de quedar bé amb una "gent" (no direm persones) que en teoria tenen el dret a manifestar-se públicament. Tot això ho comento, perque a Vidreres, poble que es vanagloria de ser promotor d'activitats per al jovent, han suspès per la seva festa major un concert que es feia un dilluns (l'últim dia) a on grups de metal locals, provincials i algun més internacional tenien l'oportunitat de tocar; la resposta de l'administració responsable ha estat que un concert d'aquestes característiques porta mala gent i dona mala imatge al poble, mira, es de ben sabut entre al club que soc un afèrrim del metal, i que jo sàpiga mai hi ha hagut cap queixa sobre el meu comportament (puc ser un friki i ho reconec) si dono mala imatge es x lleig i no hi puc fer més. En auqest cas de vidreres passa que un concert de metal porta mala gent i en canvi, porten grups com poden soziedad alkolika (no tinc res en contra d'això) gatillazo etc etc... grups que porten amb si un grup de seguidors que porten els gossus sueltos, i gent de comportament com a poc irrespetuós amb d'altra gent.

Només queda queixar-se, com has fet tu sobre aquests comportaments, i lamentablement només un petit grup ens adonem del que passa, i a la resta.. el que diguin les notícies ja els hi està bé. I res més, salut company.
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

podem estar tranquils:estem protegits! Empty
MissatgeAssumpte: no he vist la noticia...   podem estar tranquils:estem protegits! Icon_minitimeDc Set 17, 2008 11:32 pm

No he vist la noticia pero es igual... no es pot dir gaire cosa...

L'estat (politics, vividors de la burbuja economica i rics de mena, Grandes de España i resto de la burgesia economico-social d'aquest pais amb els que ens ha tocat anar lligats) tenen uns gossos de pressa (els cossos de seguretat) i els llençen contra el poble quan volen...

L'intencio es controlar les masses per tenin encara mes poder i continuar enrriquin-se a costa de l'esforç de les nostres esquenes.
Un sector en vaga es un mal exemple per altres col.lectius i la rebelio s'ha de tallar rapit i d' arrel i mes en un moment com ara de crisi i on diferents col.lectius es sumarian rapidament a les protestes.
Uns Antidisturbis (ben entrenats i amb prou falta d'escrupols socio-morals) i s'exclafa la vaga en un moment...

Al mateix temps, la patronal radicalitza la seva possicio i amenaça a traves dels mitjans de comunicacio de fer pagar economicament als treballadors els dias que duri la vaga... es començan a dividir les opinions en el si dels treballadors i dels sindicats que negocien i que veuen que han d'agafar les "espurrialles" que els hi llença la patronal i dintre de 12 dies, com a molt, els mariscadors aceptaran casi qualsevol tracte que els hi millori lleugerament lo que ara tenen, els incidents s'hauran saldat amb 40 detinguts per alteracio de l'ordre public dels cuals 10 estan imputats per un delicte d'agresions als cossos de seguretat de l'estat i un policia ferit lleu que abandonara l'hospital al cap de la setmana de la vaga...

Ah! i la patronal vendra als mitjans de comunicacio que acepta les condicions dels mariscadors i millora "sustancialment" la qualitat de vida de 18000 familias relacionadas amb aquesta activitat i el poble quedara ofegat en les seves aspiracions i llepan-se les ferides durant un temps, per que la vaga i els serveis minims aixi com les ganes de brega de la poli finalment els han pagat els treballadors de la seva butxaca i dels seus lloms i trigaran un temps encara en preparar la seguenta estrategia per sortir de la precarietat que uns quants volen donar-los per viure ells molt millor.

Telemark Political and social analizer moments

PS: Aquest tipus de fets no haurien de ser d'interes exclusivament teu, hauria de ser d'interes general (per que tots som treballadors, no?) i plantejar el debat que en altres paisos civilitzas ja fa anys que no tenen per que els treballadors tenen veritable llibertat de manifestacio i poden portar les seves reivindicacions al carrer i donarlas a coneixer a la resta de la poblacio sense ser apaleats per la policia ni cap altre cos de represio de l'estat.

PS2: Recordeu fa uns messos la vaga de conductors d'autobus de BCN ? per el segon dia festiu a la setmana (festa que ha conseguit casi tota la comunitat laboral del mon civilitzat fa temps...) els van tractar a pals i encara estan de negociacions. A que esperan per donals- hi algo que ja fa temps que haurien de tenir, festa 2 dies a la setmana per estar amb la familia... com tothom.

PS3: Volem dirigents del segle XXI i no capataços del segle XIX
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

podem estar tranquils:estem protegits! Empty
MissatgeAssumpte: Re: podem estar tranquils:estem protegits!   podem estar tranquils:estem protegits! Icon_minitimeDj Set 18, 2008 11:03 am

Molt interessants els post i en bona mesura carregats de raó.

De tota manera, crec que avui en dia la frontera no està entre treballadors i empresaris, sino entre la gent corrent i les grans empreses multinacionals + els neolliberals que recolzen l'establiment d'un sistema en el que aquests gegants econòmics es mouen sense cap altre objectiu que el lucrar-se indiscriminadament a qualssevol preu, si això comporta destruïr el planeta, deixar a l'atur a milers de famílies, enverinar nadons amb llet adulterada, tenir amistats perilloses amb l'hampa internacional... tant si val si la borsa puja.
Després entren els cossos policials (depenents de les administracions, subvencionades per les empreses) que vetllen amb la finalitat que aquests monstres puguin operar amb total llibertat. Finalment le premsa i els mitjans de comunicació alienant a la gent e incitant al consum pel consum.
Precisament avui s'ha demostrat que no és cert que l'economia mundial s'autoreguli i s'estan "injectant" diners des del sector públic perquè no hi hagi un "catacrac de cuidado`" provocat per l'avarícia d'aquests grups, tant de bo veiem algun dia una estampa com l'escena final del Club de la Lucha.

http://es.youtube.com/watch?v=xBJ02B6TTcg

Post Script.: Solidaritat amb el Metal de Vidreres!
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

podem estar tranquils:estem protegits! Empty
MissatgeAssumpte: pos lo que jo deia...   podem estar tranquils:estem protegits! Icon_minitimeDj Set 18, 2008 6:17 pm

pos lo que jo deia...

Treballadors= Gent corrent
Empresaris= Grans multinacionals + neoliberals (i tots aquells que es venen al seu servei)

Cossos de seguretat = Policia
Mitjans de comunicacio = Mitjans de comunicacio

El mateix gos amb diferent collar...

...digali com vulguis ...

Els donats per popa = Nosaltres
Els que viuen de puta mare = Ells

Telemark Workers and normaly people moments
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

podem estar tranquils:estem protegits! Empty
MissatgeAssumpte: el video de la verguenza...   podem estar tranquils:estem protegits! Icon_minitimeDj Set 18, 2008 6:27 pm



TELEMARK rising state hard violence moments
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

podem estar tranquils:estem protegits! Empty
MissatgeAssumpte: Re: podem estar tranquils:estem protegits!   podem estar tranquils:estem protegits! Icon_minitimeDj Set 18, 2008 7:09 pm

Totalment d'acord! Jo volia separar uns "empresaris"(petits) d'uns altres "empresaris"(multinacionals), jo sóc autònom i tinc un treballador, és a dir que teòricament sóc empresari però a la pràctica a vegades envejo la gent que fa un horari i cap a casa i els caps de setmana tan tranquils...A part que les empreses (normals) són bones, creen riquesa, treball i s'hi posa molta il·lusió i esforç...és que quan es parla així pel boc gros em sembla una arenga marxista i tots sabem com ha acabat la història. Ni Marx, ni Oncle Sam!
Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
jordi callejo acero




Nombre de missatges : 100
Age : 57
Localisation : Catalunya
Registration date : 05/05/2008

podem estar tranquils:estem protegits! Empty
MissatgeAssumpte: Re: podem estar tranquils:estem protegits!   podem estar tranquils:estem protegits! Icon_minitimeDj Set 18, 2008 7:52 pm

Companys :
M'he posat al foro i he comprobat amb molta satisfacció com el debat i la denuncia continua sobre fets que ,de tant habituals,passen desapercebuts.
Volia dir que jo també soc empresari.No per vocació sino per que certes circumstáncies mi varen portar.Fins no fa gaire,tenia 22 treballadors en nómina amb l'il.lusió de poder continuar treballant per mantindre la plantilla amb les feines que anava fent pel poble i mantenint la bona armonia amb els meus treballadors.Ho dic amb sinceritat :bona armonia.No m'interpreteu com el típic empresari que reparteix almoina moralina,fent veure una condescendéncia que realment no te en vers els seus empleats.Son uns fills de la gran puta.Podrieu preguntar pel meu poble qui es en Jordi i com he estat sempre amb els meus treballadors.Sempre he respectat els treballadors i he fet valdre els seus drets avans que els meus.Hos podrien dir també ,que quan s'acostaba l'1 de Maig ,tenien que celebra-ho des de el profunt respecte dels qui si varen deixar la pell perque ells gaudissin dels drets actuals i que portessin amb orgull i dignitat la seva condició de treballadors.La mala situació actual m'ha portat a acomiadarlos a tots peró no dubtem a trobarnos de tant en tant per recordar bons temps.
Tornar a dalt Ir abajo
jordi callejo acero




Nombre de missatges : 100
Age : 57
Localisation : Catalunya
Registration date : 05/05/2008

podem estar tranquils:estem protegits! Empty
MissatgeAssumpte: Re: podem estar tranquils:estem protegits!   podem estar tranquils:estem protegits! Icon_minitimeDj Set 18, 2008 7:56 pm

Hey Telemark! has vist com repartien els cabrons?.
Amb en franco era millor: sabiem qui era l'enemic.
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

podem estar tranquils:estem protegits! Empty
MissatgeAssumpte: mea culpa...   podem estar tranquils:estem protegits! Icon_minitimeDv Set 19, 2008 3:05 am

Potser he volgut ser tant sintetic que no m'explicat prou, quan dic empresari no vull dir "petit/mitja" empresari (vosaltres ja teniu prou amb els impostos "revolucionaris" que us fan pagar) potser estic mes en la linea de pensar en:

...Dirigents de grans multinacionals amb sous de vergonya aliena, consells d'administracio d'aquestes multinacionals, autentics "xupopters" neoliberals, que cobran per no fer res, mentre son capaços de crear treball precari i mantenir els treballadors en un regim de sobreexplotacio, previ a l'esclavisme.



... Grans especul.ladors inmobiliaris que sobornen a qui els hi faci falta per portar a terme els seus projectes urbanistics que son d'autentica esquizofrenia i la vivenda a uns preus d'escandol per a qualsevol que no es dediqui a atracar bancs i els bancs vinga a omplir la pica
.


... Petrolieras i quimiques que contaminan conscient i impunement per que saben que la multa que pagaran es mes barata que depurar els residus i ademes obliguen a la gent a conviure amb la porqueria que ells llencen.



...Industria militar que costa millons de euros per defendrens els uns dels altres o de no se sap encara ben be quina amenaça.



...Nuclears que falsejan dades importants de seguretat que compromenten la salut publica per tal seguir venent energia saltan-se la sancio.



... La natura feta un nyap amb l'amenaça constant del forat a la capa d'ozo i el cambi climatic, la crueltat animal i les industries de la fusta rassant hectareas de selva cada dia, talan fusta centenaria i malmeten la fauna sovint amenaçada, per nudrir les seves butxaques.



... i per ultim,

... Politics corruptes que s'enriqueixen a costa del poble i de les comisions que els hi foten a la butxaca els inmobiliaris i altres col.lectius i mentrestant per la gent mancança de serveis socials basics i crisi.



... Jutges i dirigents voluntariament cecs que toleren tot aixo i no fan res per evitar-ho aprofitan per omplir les seves butxaques mentre perjudiquen a gent honrada i mirant de treballar lo menys posible. A aquets em referia jo.



Res mes lluny de la meva intencio que posar al petit i mitja empresari (cada cop menys motor d'aquest pais) al mateix sac que tota aquesta gentuza.

Telemark poor Hard moments

PS: ah! ... I pobres mariscadors que es queixen per la seva precarietat laboral i que acaban apaleats per la policia, autentic braç antidisturbis executor del caprici del "establishment", mentre ells son apaleats als lladres coneguts, els deixen en llibertat, moltes vegades el mateix dia de la seva detencio... que no sigui per que tota la poli l'hi esta foten tralla als mariscadors!

Tornar a dalt Ir abajo
jordi callejo acero




Nombre de missatges : 100
Age : 57
Localisation : Catalunya
Registration date : 05/05/2008

podem estar tranquils:estem protegits! Empty
MissatgeAssumpte: Re: podem estar tranquils:estem protegits!   podem estar tranquils:estem protegits! Icon_minitimeDv Set 19, 2008 9:05 pm

Ja t'havia entés avans,peró molt adient els document gráfic que adjuntes.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





podem estar tranquils:estem protegits! Empty
MissatgeAssumpte: Re: podem estar tranquils:estem protegits!   podem estar tranquils:estem protegits! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
podem estar tranquils:estem protegits!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Ja estem a punt!!!
» Ja estem inscrits oficialment!!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: RUDE CORNER-
Canviar a: