Francesc
Nombre de missatges : 279 Registration date : 07/11/2007
| Assumpte: V Trobada de motos antigas de Riudellots de la Selva Dt Set 23, 2008 2:47 pm | |
| | |
|
josep RK
Nombre de missatges : 824 Localisation : SALT Registration date : 10/11/2007
| Assumpte: TROVADA DE MOTOS ANTIGUAS Dv Set 26, 2008 3:32 pm | |
| Hola FERNCESC
Veig que vas anar a veura motos a RIUDELLOTS, i que n´hi habia forças
Jo tambe hi volia anar pero per obligacions familiars no vaig poder (sempre ha de jugar partit de basquet el meu fill quan fan alguna activitat que m´agrada ) A veua si ens veiem algun dia, si pug pujare algun DISSABTE al galliner
SALUTACIONS FRANCESC | |
|
Francesc
Nombre de missatges : 279 Registration date : 07/11/2007
| Assumpte: Re: V Trobada de motos antigas de Riudellots de la Selva Dv Set 26, 2008 4:33 pm | |
| Dons vine dema i ens enenyas aquesta nova maravella que tens, je,je,je.
Vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvsssssssssssssssssssssssssss | |
|
marmotte2000
Nombre de missatges : 88 Age : 65 Localisation : Girona Registration date : 04/04/2008
| Assumpte: Re: V Trobada de motos antigas de Riudellots de la Selva Dc Oct 22, 2008 7:19 pm | |
| - josep RK escrigué:
- Hola FERNCESC
Veig que vas anar a veura motos a RIUDELLOTS, i que n´hi habia forças
Jo tambe hi volia anar pero per obligacions familiars no vaig poder (sempre ha de jugar partit de basquet el meu fill quan fan alguna activitat que m´agrada ) A veua si ens veiem algun dia, si pug pujare algun DISSABTE al galliner
SALUTACIONS FRANCESC hola Josep je,je, veig que noc l'únic que els dissabtes i/o diumenges estem lligats pel bàsquet. el meu nano també hi juga i sempre canvien el partit quan hi ha alguna cosa a fer, ja siguin bicis, coses de motor, etc. en fi, haurem d'esperar a que s'emancipin. | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: V Trobada de motos antigas de Riudellots de la Selva | |
| |
|