Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 SOULED OUT

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

SOULED OUT Empty
MissatgeAssumpte: SOULED OUT   SOULED OUT Icon_minitimeDj Oct 09, 2008 8:58 am

Aquest serà el títol de la película que s'està rodant actualment a UK i que tractarà sobre el fenómen del Northern Soul. Banda sonora a càrrec de Paul Weller .
http://es.spinner.com/2008/08/14/paul-weller-duffy-y-mark-ronson-cantan-a-northern-soul/
http://www.ipsofactofilms.com/films/souled_out.html
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

SOULED OUT Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOULED OUT   SOULED OUT Icon_minitimeDj Oct 09, 2008 10:35 am

1.- Com es nota que s'acaben les idees i hem de tirar de la nostàlgia (ja ha passat amb les pelis de hooligans), a mi m'agradaria molt que fessin un documental com Déu mana del Northern Soul de la mà d'algun director tipus scorsese o copola però Toni, això té pinta de pastel de cap a peus i si no ja em diràs que collons hi pinta en Paul Weller i la Duffy amb el Northern Soul?...i Déu no vulgui que la pel·lícula tingui èxit perquè ja em veig tothom amb el logo del puny i les bossetes retro...
A vegades és millor no tocar les coses, fer revival amb respecte (com fan alguns grups o solistes) i no convertir en producte i pantomima un moviment tan especial. Aniré al cinema a veure la pel·lícula però ja et dic per endavant que veig a venir la prostitució comercial del Northern Soul i si no mira com Fred Perry també s'hi ha apuntat... em vénen ganes de vomitar...
No canviaria res de la merda que vindrà per una sessió d'en Cazorla al moll de Palamós amb la gent dels scooters!

2.- FELICITATS SANT ANDREU PER LA COPA CATALUNYA I UNA ABRAÇA ALS SCOOTERISTES DELS DESPERDICIS!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

SOULED OUT Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOULED OUT   SOULED OUT Icon_minitimeDj Oct 09, 2008 10:45 am

Comença el càsting per Souled Out, Factor X i GH23, que fort com busquen els extres Crying or Very sad ... i que consti que no vaig de purista perquè sóc un gran ignorant del Northern i les poques cosetes que sé em vénen de tu mateix, la Mar, en Monkey i internet...

La propera pel·lícula: SCOOTERISTS amb en HUGH GRANT i la SCARLETT JOHANSON! Crying or Very sad ...


Salutti!
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

SOULED OUT Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOULED OUT   SOULED OUT Icon_minitimeDj Oct 09, 2008 5:53 pm

Pot ser tens part de raó pero em sembla que no cal patir. La veritat es que a mí no em molesta en absolut veure anuncis de vespes i lambrettes, o anuncis/pelicules amb temàtica o bandes sonores de reagge/ska/ns/mod etc...No crec que es posi mai de moda i si es posa ja pasarà. A mí em sembla positiu que es donguin a coneixer aquest tipus de moviment diguem-ne "underground" (scooterisme,skinhead reggae,northern soul, mod etc...) per qué pot ser hi ha gent que no ho coneix i els hi pot agradar.
Recordo quant era jovenet i m'agradava kortatu, potato etc.. i em pensava que el ska era aixó!!! Laughing . Gràcies a gent més introduida en el tema (sobre tot en el meu cas la gent del mític skazine F.B.I del gran Txarli Brown) vaig poder-me fer una idea global del moviment. L'important per a mí és el coneixement d'una cosa, després, i a partir d'aquí cada u que faci la seva própia "arqueologia" musical/cultural i arrivi fins on vulgui i/o fins on pugui.

Per cert, en Paul Weller SI que que molt a veure amb el Northern soul.
A part de que n'es un fan i n'ha fet varies versions al llarg de la seva carrera, en Paul, a l'edat de 15 anys!!! cheers va fer una canço boníssima , Left,Right & Center, versionada fa poc per un gran del soul com en Dean Parrish

L'original d'en Paul:


La versió d'en Dean:


KTF afro
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

SOULED OUT Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOULED OUT   SOULED OUT Icon_minitimeDj Oct 09, 2008 6:02 pm

Bravo!!! El que faltava cheers !!! Heu vist l'anunci de l'Hipercor??? Ja és temps d'scooters al Corte Inglés!!!

Ep, Toni! Ja t'he dit que no ho deia en cap ànim de purista perquè els meus coneixements són més que humils, el Sr. Weller serà tot lo fan del Northern Soul que vulguis però una mosca no fa estiu... He sentit la cançó, no la coneixia i m'ha agradat moltíssim, ja n'hem parlat al matí i també de la seva època amb The Style Council Embarassed ... Weller sí! però al contari del que diu en Charming i més d'un pel foro, Weller is not God!



Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

SOULED OUT Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOULED OUT   SOULED OUT Icon_minitimeDj Oct 09, 2008 8:37 pm

Weller is not God but is very good!!! Laughing Laughing

Una mosca no fa estiu dius?? i 5 ò 6??


Trans global express


Move on up-Curtis Mayfield


Shot to the top



A solid bond in your heart


If I Could Only Be Sure -Nolan Porter



lol!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

SOULED OUT Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOULED OUT   SOULED OUT Icon_minitimeDj Oct 09, 2008 8:59 pm

Ok, Weller is very good! Embarassed
Però segueixo cagant-me una i mil vegades en l'època The Style Council (i ja sé que el rotllo que hi havia aquesll temps era pitjor...) Mad Mad Mad a part em reservo el que penso de les seves sessions fotogràfiques...
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

SOULED OUT Empty
MissatgeAssumpte: RECTIFICAR ÉS DE SAVIS.   SOULED OUT Icon_minitimeDl Oct 13, 2008 8:15 pm

He estat veient els trailers de preparació del film Souled Out que ha penjat la companyia Ipso facto responsable de la pel·lícula i m'he endut una més que agradable sorpresa. Esperem que la peli arribi perquè crec que estarà de collons!

Visca!

Tornar a dalt Ir abajo
charming

charming


Nombre de missatges : 115
Registration date : 29/01/2008

SOULED OUT Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOULED OUT   SOULED OUT Icon_minitimeDt Oct 14, 2008 8:29 am

bones, si jo crec que en weller es molt
Gran i jo li tinc una especial devocio. Weller
I el soul ? Ell sol punxar northern en clubs
De londres
Tornar a dalt Ir abajo
charming

charming


Nombre de missatges : 115
Registration date : 29/01/2008

SOULED OUT Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOULED OUT   SOULED OUT Icon_minitimeDt Oct 14, 2008 9:46 am

Recordeu que en Weller te un disc Estudio 150, que està totalmet dedicat a versions de música negra, disc imprescindible, una brutalitat.
Keep Charm
Keep Weller Fan
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





SOULED OUT Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOULED OUT   SOULED OUT Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
SOULED OUT
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: RUDE CORNER-
Canviar a: