Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Estirada d'orelles! Hardcore Scooter Fest 2008.

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Estirada d'orelles! Hardcore Scooter Fest 2008. Empty
MissatgeAssumpte: Estirada d'orelles! Hardcore Scooter Fest 2008.   Estirada d'orelles! Hardcore Scooter Fest 2008. Icon_minitimeDl Oct 13, 2008 1:45 pm

Sé que tothom (inclòs jo mateix) tindrà un bona excusa. Sé que quan cau en pont, tothom carda el camp però del prop de la trentena que formem el GSC sap molt greu que ningú hagi anat a l'edició 2008 de la Hardcore Scooter Fest, sobretot perquè des dels nostres inicis l'any 2005 aquest gent s'ha portat amb nosaltres d'una manera impecable.

Em sap molt greu.

jordi T5
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

Estirada d'orelles! Hardcore Scooter Fest 2008. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Estirada d'orelles! Hardcore Scooter Fest 2008.   Estirada d'orelles! Hardcore Scooter Fest 2008. Icon_minitimeDl Oct 13, 2008 8:35 pm

Doncs si, estirada d'orella i de les grans per TOTHOM!!! No
Una de les màximes del GSC desde el seu neixement ha sigut sempre donar suport als scooters clubs catalans en forma d'assistència a les concentracions que organitzen. A vegades amb desplaçaments multitudinaris i d'altres amb una petita representació però hi hem sigut. En aquesta ocasió hem fallat i caldrà tenir-ho en compte en el futur.
Salutacions i disculpes als Hardcores
Us estimem!! I love you
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

Estirada d'orelles! Hardcore Scooter Fest 2008. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Estirada d'orelles! Hardcore Scooter Fest 2008.   Estirada d'orelles! Hardcore Scooter Fest 2008. Icon_minitimeDj Oct 16, 2008 6:53 pm

He de dir que jo vai intetnar anar-hi; pero arribant a malgrat la problematic va tornar a fer de les seves, i degut a que tinc el dit petit i el contigu trencats, portu la cédula d'immobilització i no em cabia la ma al motor x poder apretar la bujia; aixi q amb el cor trist vai tornar cap a girona parant cada dos per tres i sense poder passar de 40, realment fustrant. Podria haver arribat a barna i que m'0ho hagués pogut fer alguna bona persona, pero no em vai voler arriscar a kedar-me parat a la ronda, o q la guardia urbana em busqués les pesigolles per portar la moto amb la ma així, ja q tp em puc posar guants per tapar-ho... Pero igualment no tinc excusa xq hauria d'haver fet les revisions pertinents abans de sortir, pero bueno, a base de cops s'apren.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Estirada d'orelles! Hardcore Scooter Fest 2008. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Estirada d'orelles! Hardcore Scooter Fest 2008.   Estirada d'orelles! Hardcore Scooter Fest 2008. Icon_minitimeDj Oct 16, 2008 7:20 pm

BRAVO XEVI!

Twisted Evil 666 Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
cazorla_CSsantjordi

cazorla_CSsantjordi


Nombre de missatges : 54
Registration date : 01/12/2007

Estirada d'orelles! Hardcore Scooter Fest 2008. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Estirada d'orelles! Hardcore Scooter Fest 2008.   Estirada d'orelles! Hardcore Scooter Fest 2008. Icon_minitimeDv Oct 17, 2008 12:09 am

Se echo en falta a la gente de Girona...... ya os pondre las fotos para dejaros los dientes largos. jajajajajaja
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

Estirada d'orelles! Hardcore Scooter Fest 2008. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Estirada d'orelles! Hardcore Scooter Fest 2008.   Estirada d'orelles! Hardcore Scooter Fest 2008. Icon_minitimeDv Oct 17, 2008 6:29 pm

Bones Xevi . M'he quedat de pasta boniato amb l'historia ... BRAVO PER TU!!! cheers cheers cheers

Cazorla, merci per trobar-nos a faltar jejeje!!. ja hem vist les fotos i ens ha sabut molt de greu perdren's la Hardcore d'aquest any Embarassed
Espero que ens veiem aviat amb les lambrettas. Salutacions a tota la penya de Barna!!!
Tornar a dalt Ir abajo
John




Nombre de missatges : 44
Localisation : Sant Pol de Mar
Registration date : 05/09/2008

Estirada d'orelles! Hardcore Scooter Fest 2008. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Estirada d'orelles! Hardcore Scooter Fest 2008.   Estirada d'orelles! Hardcore Scooter Fest 2008. Icon_minitimeDt Oct 21, 2008 12:19 am

Ja ens va estranyar que no hi hagués cap Gironí...
Respecte a la Hardcore, que us haig d'explicar???
Gamberrismo a tope, s'ho curren a saco... Els Sant Jordis no podem faltar-hi, no tindriem excusa...
Ens veurem a la propera no??
Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Estirada d'orelles! Hardcore Scooter Fest 2008. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Estirada d'orelles! Hardcore Scooter Fest 2008.   Estirada d'orelles! Hardcore Scooter Fest 2008. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Estirada d'orelles! Hardcore Scooter Fest 2008.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» IX SCOOTER FEST
» VII EMPORDA SCOOTER FEST
» VI EMPORDA SCOOTER FEST

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: