| Data 4sw i cartell provisional | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Jordi T5
Nombre de missatges : 558 Localisation : Girona (Catalunya) Registration date : 07/11/2007
| |
| |
giroscooter
Nombre de missatges : 674 Localisation : Girona (Catalunya) Registration date : 05/11/2007
| Assumpte: Re: Data 4sw i cartell provisional Dv Oct 17, 2008 6:20 pm | |
| Aixó aixó PROVISIONAL!!!! jajaja!!! Faltan moltes coses per concretat (data definitiva, ruta, lloc per dinar, la festa etc...) però de moment anem avançant la feina
Molt xulos els dissenys crak!!
GSC-Keep on running!!! | |
|
| |
cazorla_CSsantjordi
Nombre de missatges : 54 Registration date : 01/12/2007
| Assumpte: Re: Data 4sw i cartell provisional Dg Oct 19, 2008 2:14 am | |
| Si necesitais DJ para la fiesta, contar con DJ CrackZorla, si quereis............. Northern soul y Rocksteady a caño jajajajajajaja | |
|
| |
siso
Nombre de missatges : 5 Registration date : 26/11/2007
| Assumpte: Molt bé el cartell... Dg Oct 19, 2008 10:55 pm | |
| Es sembla un xic al escut el west ham.. però vagament ... jajajajja | |
|
| |
Jordi T5
Nombre de missatges : 558 Localisation : Girona (Catalunya) Registration date : 07/11/2007
| Assumpte: Re: Data 4sw i cartell provisional Dl Oct 20, 2008 9:43 am | |
| És l'escut del West Ham, ara provaré de fer-lo una mica millor.
Salutti! | |
|
| |
SHUBA
Nombre de missatges : 113 Age : 40 Localisation : Barcelona, Catalunya Registration date : 12/11/2007
| Assumpte: Re: Data 4sw i cartell provisional Dl Oct 20, 2008 1:12 pm | |
| jodsjosdosdojsdjosd, de puta mare, Scooter advocats, una forma de vida.
PD: Si necessiteu qualsevol cosa per la festa aviseu, tinc a la meva cartera de representats, djs de jamaicà, punk, 2 tone i rock and roll | |
|
| |
Jordi T5
| Assumpte: Re: Data 4sw i cartell provisional Dl Oct 20, 2008 2:56 pm | |
| Hola Crack!
T'agraeixo l'oferiment, de moment tenim la idea de la ruta, piscolabis i dinar, lo de la festa del dissabte ho estem mirant, la idea és que toqui algun grup i després dj's o sigui que t'agafem la paraula.
Una abraçada! | |
|
| |
John
Nombre de missatges : 44 Localisation : Sant Pol de Mar Registration date : 05/09/2008
| Assumpte: Re: Data 4sw i cartell provisional Dt Oct 21, 2008 12:22 am | |
| Un altre que s'ofereix per la festa. Tinc el meu grup, els Black Beltones, que estem rodant bastant. Ja sabeu, funk, soul & boogaloo pal pueblo... Toni: No tñe res a veure amb la vegada que vau venir al poble aquell, ara és un grup de veritat, je je.... Quina casualitat, tots els que ens oferim per la festa som Sant Jordis, haurem de fer neteja al club, que la fiesta nos corrompe!!!
Salut companys!! | |
|
| |
giroscooter
Nombre de missatges : 674 Localisation : Girona (Catalunya) Registration date : 05/11/2007
| Assumpte: Re: Data 4sw i cartell provisional Dt Oct 21, 2008 9:16 am | |
| Interessant interesant... Merci pels oferiments nois!!. El Sant Jordi és el club scooterista amb més músics per metre quadrat!!! Jonh!! Ja vaig veure el vostre xou a la Hardcore l'any passat i sou una canya...funky & soul brother!!! La veritat és que se m'està ocurrint una idea... us faig una trucada en breu si cas. Aquesta setmana tenim previst fer unes gestions amb les sales a veure com respira la cosa. La nostra idea en principi és molt simple. Repetir la festa de l'any passat però aquest cop fer-la dissabte després del scooter run. De moment, tot es molt provisional i estem oberts a sugeriments i idees de manera que mooooltes gràcies Cazorla,Shuba & Jonhy pel vostre interés. Sant Jordi sempre presents!!! GSC (casi) sempre presents!! | |
|
| |
John
Nombre de missatges : 44 Localisation : Sant Pol de Mar Registration date : 05/09/2008
| Assumpte: Re: Data 4sw i cartell provisional Dc Oct 22, 2008 6:17 pm | |
| A veure que està maquinant aquest Toni... La veritat és que som uns quants músics i molts fiesteros, " el scooterismo nos corrompe..." Doncs res, ja sabeu que estem pel que faci falta. Segur que l'any que bé la lieu ben guapa a Girona.
Salut!!
www.myspace.com/theblackbeltones
GSC-CSSJ Brotherhood | |
|
| |
giroscooter
| Assumpte: Re: Data 4sw i cartell provisional Dc Oct 22, 2008 6:48 pm | |
| Doncs si, començem a treballar-hi. Ja hem fet els primers contactes amb les altes esferes de la púrria gironina. A veure si ens n'en sortim!!! | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Data 4sw i cartell provisional | |
| |
|
| |
| Data 4sw i cartell provisional | |
|