|
| El que fem a Vilanna a part de esmorzar be, je,je,je, | |
| | Autor | Missatge |
---|
Francesc
Nombre de missatges : 279 Registration date : 07/11/2007
| Assumpte: El que fem a Vilanna a part de esmorzar be, je,je,je, Dg Nov 25, 2007 10:27 pm | |
| | |
| | | Jordi T5
Nombre de missatges : 558 Localisation : Girona (Catalunya) Registration date : 07/11/2007
| Assumpte: Re: El que fem a Vilanna a part de esmorzar be, je,je,je, Dg Nov 25, 2007 11:10 pm | |
| Òstia, mira en Josep com li fot! Ja, ja, ja! És que jo només m'apunto a l'hora d'esmorzar ! Bé, la veritat és que són gent molt trempada i a les imatges em remeto, es més avui al matí al Vespa Service d'en Fons, entre en Fons, en Francesc i en Rudy m'han deixat la 200 que peta de meravella! Llarga vida al manetes! | |
| | | Francesc
Nombre de missatges : 279 Registration date : 07/11/2007
| Assumpte: Re: El que fem a Vilanna a part de esmorzar be, je,je,je, Dg Nov 25, 2007 11:35 pm | |
| Gracies per la intenció, peró ja saps que la manetes que han afinat la teva Vespa han sigut les de Fonso els altres feiem el que tu, mirar, je,je,je. | |
| | | Jordi T5
Nombre de missatges : 558 Localisation : Girona (Catalunya) Registration date : 07/11/2007
| Assumpte: Re: El que fem a Vilanna a part de esmorzar be, je,je,je, Dl Nov 26, 2007 3:12 pm | |
| Bé, evidentment la feina només la pot fer un, en referia a que hi havia tres tècnics amés una cosa és mirar ententent el que està fent en Fons i l'altra cosa és mirar amb els meus ulls, si no fos perquè anava dient què feia ni m'hagués assabentat del que va fer... | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: El que fem a Vilanna a part de esmorzar be, je,je,je, | |
| |
| | | | El que fem a Vilanna a part de esmorzar be, je,je,je, | |
|