Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO!

Ir abajo 
+5
charming
giroscooter
Rudy
Jordi T5
telemark
9 participantes
AutorMissatge
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO! Empty
MissatgeAssumpte: mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO!   mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO! Icon_minitimeDt Nov 25, 2008 8:28 am

Perdo pel retard... Pujeu el volum i poseu pantalla gran:








El que vulgui una copia amb mes calitat tot amb un sol dvd que deixi aqui el seu nick i quan ens veiem que me la demani.

Telemark Trip Perpinyá Movies


Editat per darrera vegada per telemark el Dc Nov 26, 2008 9:28 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO! Empty
MissatgeAssumpte: Re: mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO!   mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO! Icon_minitimeDt Nov 25, 2008 11:52 am

Òstia nano, t'hi has lluït! La tercera part és impressionant!
Fes-me una còpia!

Gràcies.
Tornar a dalt Ir abajo
Rudy

Rudy


Nombre de missatges : 59
Age : 47
Localisation : Catalunya
Registration date : 12/11/2007

mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO! Empty
MissatgeAssumpte: Re: mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO!   mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO! Icon_minitimeDt Nov 25, 2008 11:57 am

Bones TelemarK!!
Ja em pots fer una copia per mi. Molt bo!!
Ens veiem aviat!!!
Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO! Empty
MissatgeAssumpte: Re: mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO!   mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO! Icon_minitimeDt Nov 25, 2008 1:34 pm

Another copy for my!!!
Brutals els videos com de costum Basketball
Ja estan penjats al myspace i la web i els hi pasat l'enllaç als de Perpinyà per que ho vegin.
Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
charming

charming


Nombre de missatges : 115
Registration date : 29/01/2008

mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO! Empty
MissatgeAssumpte: Re: mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO!   mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO! Icon_minitimeDt Nov 25, 2008 1:42 pm

Vaja merda de videos, i quina merda de música . Jo no vull res de res , quin fàstig. Si no ho saps fer millor no presentis res al foro, que per riure ja et tenim a tú.
Keep Charm, but not you, bloody asshole
Tornar a dalt Ir abajo
toniou66

toniou66


Nombre de missatges : 45
Age : 49
Localisation : Torrelles (Catalunya nord)
Registration date : 13/01/2008

mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO! Empty
MissatgeAssumpte: Re: mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO!   mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO! Icon_minitimeDt Nov 25, 2008 11:22 pm

Molt bones la teves videos telemark. cheers
Y molt macu el teu avatar Jordi T5, m'agrada molt. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
jerome

jerome


Nombre de missatges : 74
Age : 47
Localisation : perpignan,francia
Registration date : 05/01/2008

mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO! Empty
MissatgeAssumpte: Re: mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO!   mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO! Icon_minitimeDc Nov 26, 2008 1:30 am

Cool tinc en vista dels videos sobre el "myspace" de GSC , bravo telemark ! Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO! Empty
MissatgeAssumpte: Re: mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO!   mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO! Icon_minitimeDc Nov 26, 2008 2:15 pm

A mi em faria ilusió una copia. Ja q va ser la meva primera sortida.
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO! Empty
MissatgeAssumpte: Re: mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO!   mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO! Icon_minitimeDc Nov 26, 2008 8:38 pm

Xevi972: tindras la teva copia! Tots la tindran excepte un... el monya del Txarming que no l'hi agrada el video.

TXARMING NENAZA:
Te, mira aquest link a veure si el teu nom te traduccio al Rus que estic escribin a uns amics per que et facin una visita i et fotin una pallissa, monya!

www.callme.nm.ru


El video es collonut i la musica bonissima i lo que pasa es que tu surts massa per lo lleig que ets...

A TOS ELS DEMES:
Entreu al link tambe i poseu el nom d'en Txarming


Editat per darrera vegada per telemark el Dj Nov 27, 2008 11:46 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO! Empty
MissatgeAssumpte: Re: mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO!   mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO! Icon_minitimeDj Nov 27, 2008 11:05 am

JA, JA, JA! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
deskarat

deskarat


Nombre de missatges : 106
Age : 46
Registration date : 07/11/2007

mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO! Empty
MissatgeAssumpte: Re: mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO!   mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO! Icon_minitimeDj Nov 27, 2008 11:29 pm

Espectacular Telemark, malgrat no vam poder venir a Perpinyà també m'agradaria tenir una còpia, ja saps que m'agrada molt veure els teus videos, ets un CRACK!!!!

Fins aviat.

PS- La música i el vídeo estan molt ben lligats, enhorabona.

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO! Empty
MissatgeAssumpte: Re: mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO!   mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
mes val tard que mai... Perpignan, ready, steady ...GO!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» perpignan catalan meeting
» Perpignan scooter run 2011
» MASSA TARD

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: