Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Cromar

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
jesanchez




Nombre de missatges : 4
Registration date : 17/05/2008

Cromar Empty
MissatgeAssumpte: Cromar   Cromar Icon_minitimeDg Des 21, 2008 1:06 am

Salutacions a tothom. M'agradaria dur a cromar algunes parts rovellades que té la meva vespa del 66. Suposo que deu ser més barat dur les peces desmontades oi? Si és així, creieu que és factible fer-s'ho un mateix? Tinc coneixements de mecànica i de la part elèctrica de les motos, però tot el que és la xapa no s'em dóna tant bé...

Aprofito per preguntar si coneixeu llocs on facin això.

Gràcies per endavant Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

Cromar Empty
MissatgeAssumpte: cromar   Cromar Icon_minitimeDg Des 21, 2008 1:34 am

Jo encara no he portat res a cromar, però al barri vell, a la pujada del restaurant Bistrot (al costat), em sembla que ho fan. Es diu de cognom Encesa, i té alguna moto restaurada per allí. Es el senyor que va restaurar l´àngel del campanar de la catedral. Es dediquen a la restauració de metalls. A part d´aquest no en se cap altre. Podríes preguntar a la botiga de Harleys de l´Avellaneda que segur que en saben més d´un.
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

Cromar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cromar   Cromar Icon_minitimeDl Feb 16, 2009 2:52 am

Crec que ja fa molt de temps que es va publicar aquest post, pero feia temps que no entraba al foro.
Per si ancara no ho has fet, et diré que jo cuand vaig restaurar la 150S del 61, vaig portar algunas peces per cromar al Encesa, i que vols que et digui, no vaig quedar molt content i a sobre ho vaig pagar pel meu entendre massa car, pero a girona no trobaràs cap mes que t'ho volgui fer.
Si te vols desplaçar a Barcelona, vaig trobar per internet uns tallers que es dediquen a fer aquests trevalls. Es diuen "TALLERES YAGÜE". Per les fotos asembla que trevallen be pero no els conec.
Bona sort.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Cromar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cromar   Cromar Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Cromar
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: