Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Es busca scooterista.

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
markinson

markinson


Nombre de missatges : 14
Age : 47
Localisation : Castelló d'Empúries
Registration date : 16/12/2008

Es busca scooterista. Empty
MissatgeAssumpte: Es busca scooterista.   Es busca scooterista. Icon_minitimeDl Gen 19, 2009 9:56 pm

Hola a tothom, l'altre dia mirant les fotos de la sortida de nadal, vaig veure una foto on sortia un noi amb una vespa groga ( tipus primavera ).
Doncs resulta que em recorda molt a un noi que vaig coneixer fa molts anys de LlanÇá, però no n'estic segur que ho sigui.
Si algú, o ell mateix, em tregués de dubtes...
Gràcies i fins aviat!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

Es busca scooterista. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Es busca scooterista.   Es busca scooterista. Icon_minitimeDt Gen 20, 2009 10:25 pm

Markinson, et faig saber que això és un foro de vespes, si el que busques és un foro de contactes, et recomano.
www.foroaquitepilloaquitemato.org
www.foroculoveoculoquiero.net
www.foro3+2=5.com
www.foroteto.es
Si comences a dir que a aquell noi de la vespa groga m'agradaria veure'l, quedar amb ell,....es pot muntar una que fliparem. En Telemark ens ha avisat que tu ets per ell. I punt.
Telemark, yes, you can!!!
Tornar a dalt Ir abajo
markinson

markinson


Nombre de missatges : 14
Age : 47
Localisation : Castelló d'Empúries
Registration date : 16/12/2008

Es busca scooterista. Empty
MissatgeAssumpte: Malpensat!!!!!!!!!!!   Es busca scooterista. Icon_minitimeDt Gen 20, 2009 10:46 pm

Carai com vola la imaginació tu.
Em sembla que el conec de fa molts anys i no n'estic del tot segur que el sigui.És igual, si vol ja sap on trobar-me.
( piensa el ladrón que son todos de su condición... )
Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

Es busca scooterista. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Es busca scooterista.   Es busca scooterista. Icon_minitimeDc Gen 21, 2009 1:47 am

Tornem-hi, ara li diu que el busqui a ell, i aprofitant el refranyer del país veí: (piensa mal, y acertarás)
Tornar a dalt Ir abajo
markinson

markinson


Nombre de missatges : 14
Age : 47
Localisation : Castelló d'Empúries
Registration date : 16/12/2008

Es busca scooterista. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Es busca scooterista.   Es busca scooterista. Icon_minitimeDc Gen 21, 2009 7:35 am

Bueno, donem el tema per acabat? No m'agrada posar-me amb la vida dels altres, i menys que es posin amb la meva.
Bon dia i pasiu bé
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

Es busca scooterista. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Es busca scooterista.   Es busca scooterista. Icon_minitimeDc Gen 21, 2009 10:02 am

Markinson, estas parlan del mític i gran (en tots els sentits jeje!! Laughing ) Eloi i la seva primavera groga. Membre del GSC, viu entre Llança i Girona i també forma part de la la mafiosa "Alt Empordà Scooter Connection " junt amb en Telemark, InspectorClouseau i el capo Charming Bhoy. Segons diuen es dediquen al contrabando fronterer de valuoses peçes de Vespa i Lambretta , sobre tot de T5's molt apreciades pels francesos...

Aqui teniu un de la banda pillat in fraganti per la Gendarmerie circulan a +110 km pel Pertús...
Es busca scooterista. 2s15hl2

lol!
Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

Es busca scooterista. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Es busca scooterista.   Es busca scooterista. Icon_minitimeDc Gen 21, 2009 8:00 pm

Markinson, de bon rotllo, només t'he contestat així per donar-l'hi una mica de vidilla al foro.
Cap problema i ja ens veurem en alguna sortida.
Tornar a dalt Ir abajo
markinson

markinson


Nombre de missatges : 14
Age : 47
Localisation : Castelló d'Empúries
Registration date : 16/12/2008

Es busca scooterista. Empty
MissatgeAssumpte: Merci beaucoup!   Es busca scooterista. Icon_minitimeDj Gen 22, 2009 1:29 am

Gràcies per la informació giroscooter, el gran Eloi Plujà. desde la nostra època estudiantil que no l'he vist més.
Ei merc, perdona però al mati tinc mal despertar, ja m'ho suposo que no anaves de mala fè. Tant bon pugui fer alguna escapadeta ja ens coneixerem en alguna sortida.
Salut i fins aviat!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

Es busca scooterista. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Es busca scooterista.   Es busca scooterista. Icon_minitimeDj Gen 22, 2009 1:55 am

Que petit es el mon!!!
L'Eloi rarament es conecta però ja l'hi direm
Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
Eloi

Eloi


Nombre de missatges : 15
Registration date : 08/11/2007

Es busca scooterista. Empty
MissatgeAssumpte: TACHAAN!!   Es busca scooterista. Icon_minitimeDg Feb 01, 2009 6:20 pm

Hola companys, després de llegir tots els vostres comentaris, em decideixo a escriure per evitar mals entesos! jejeje
Markinson: podem saber el teu nom del DNI? Si és markinson no em sona! Ara en sèrio, estic en desventatge.

Records!
Tornar a dalt Ir abajo
markinson

markinson


Nombre de missatges : 14
Age : 47
Localisation : Castelló d'Empúries
Registration date : 16/12/2008

Es busca scooterista. Empty
MissatgeAssumpte: Hola noi quant de temps!!!   Es busca scooterista. Icon_minitimeDl Feb 02, 2009 7:36 am

Ei Eloi! cheers
Sóc en Tarrés ( en aquella època de Roses, ara visc a Castelló ). T'en recordes de la nostra gran època estudiantil a Figueres? study i aquell motor renault que varem desballestar i encara va engegar? i aquell professor que li agradava tant la ginebra? drunken I que bona que estava laprofesora "Yamabuki"... Quins temps aquells.
Bueno noi, a veure si ens podrem veure un dia d'aquests no?
Espero que vagi molt bé tot
Tornar a dalt Ir abajo
Eloi

Eloi


Nombre de missatges : 15
Registration date : 08/11/2007

Es busca scooterista. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Es busca scooterista.   Es busca scooterista. Icon_minitimeDl Feb 02, 2009 10:13 pm

hola tarres jo estic treballant empuribrava podriem quedar el meu tef. es 616954263 fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Es busca scooterista. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Es busca scooterista.   Es busca scooterista. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Es busca scooterista.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» tifo scooterista
» Es busca Antonio Colomer i Puig per a .....
» Festa Scooterista a Afganistan!
» busca a comprar motor de px 200
» foro Club Scooterista Sant Jordi

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: RUDE CORNER-
Canviar a: