Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 GSW 2009

Ir abajo 
+19
deskarat
guacamole
Eloi
pk125
Gerard
Xavier
pere
Francesc
merc
jotacargol
josep RK
LudyT3
gsc
josepsax
John
cazorla_CSsantjordi
giroscooter
Jordi T5
SHUBA
23 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

GSW 2009 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GSW 2009   GSW 2009 - Página 2 Icon_minitimeDc Mar 04, 2009 7:37 pm

Hola Ludyt3
La primavera aguantarà sense problemes si la tens en bones condicions. En total la ruta son uns 35 km fins La Bisbal i 35 km més de tornada a Vilablareix, amb una mitjana de 60/70 km/h. Sortirem a les 11 de Fontajau, 1 hora per anar-hi,1'30 per l'aperitiu i 1 h per tornar
Les plaçes son limitades a 100 persones sobre tot pel tema restaurant. A mida que la gent faci les inscripcions ho posarem al foro.
Salut
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

GSW 2009 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GSW 2009   GSW 2009 - Página 2 Icon_minitimeDj Mar 05, 2009 12:01 pm

Va collons! Ja tenim confirmats gent de Barcelona, Catalunya nord, francesos, algú de Guada, un autobús i 3 scooters de Ciudad Real, gent de Palamós... i la gent del club dormint a la palla...!
Tornar a dalt Ir abajo
SHUBA

SHUBA


Nombre de missatges : 113
Age : 39
Localisation : Barcelona, Catalunya
Registration date : 12/11/2007

GSW 2009 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GSW 2009   GSW 2009 - Página 2 Icon_minitimeDj Mar 05, 2009 2:07 pm

uN AUTOBÚS?????????????????????????????
Tornar a dalt Ir abajo
http://WWW.THECABRIANS.COM
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

GSW 2009 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GSW 2009   GSW 2009 - Página 2 Icon_minitimeDj Mar 05, 2009 3:20 pm

Sí, jo també flipo! Shocked
Un autobús d'skinheads de Ciudad Real que van al rude cat Shocked , es veu que n'hi ha un que es casa i vé amb dos amics seus rodant en scooter Shocked , la resta vénen en un minibus. No ho sé una mica raro... però han trucat dient que venien... Shocked
Tornar a dalt Ir abajo
SHUBA

SHUBA


Nombre de missatges : 113
Age : 39
Localisation : Barcelona, Catalunya
Registration date : 12/11/2007

GSW 2009 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GSW 2009   GSW 2009 - Página 2 Icon_minitimeDj Mar 05, 2009 6:33 pm

joasjoasjoasjoasjosajo bonissim!!!!el sarau està servit...
Tornar a dalt Ir abajo
http://WWW.THECABRIANS.COM
LudyT3

LudyT3


Nombre de missatges : 3
Registration date : 11/11/2007

GSW 2009 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GSW 2009   GSW 2009 - Página 2 Icon_minitimeDj Mar 05, 2009 9:22 pm

Merci giroscooter!

Ome, no crec que tingui cap problema la moto, en principi.....ja veuras km ara per dir-ho..... xD
el que més em preocupava era la distància total i la velocitat!

Bé, merci per l'aclariment! i aiam si mu montu bé per poder venir que em faría molta il.lusió, ja que no he fet cap sortida amb ella! només una mani contra els guardarails i em vai quedar amb les ganes de mes... jejeje

No sabía com penjar una fotu per ensenyarvos-la i la he posat d'avatar,
així que bones a tothom!!!

Weno, ens veiem per aquí!
Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

GSW 2009 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: G S W FOR EVERRRRRRRRRRRRR   GSW 2009 - Página 2 Icon_minitimeDv Mar 06, 2009 5:10 pm

hola pandilla de scoteristes de pacotilla

Ei ens apuntem ja o que? que sembla que estem adormits, osti tu, que s'apuntan primer gent de FRANÇA i de SPAIN avans que nosaltres, que ja som més de 100 "personatjes" en el FORO.

OSTI TONI, imaginat que s'apuntan tots, quin marron, o quina alegria per el CLUB, es que no se si la mitat de la gent del foro es scooter-real o scooter-ficcio. ja ho anirem investigant, pero sense presses, perque al final que mes dona, no?
Ara en serio, als que escriviu al FORO a veura si os deixeu veura alguna vegada, mes que res per anar a fer scooter-birras, que es lo que de veritat dona pasio i alegria al club ( les VESPAS i LAMBRETTAS tambe veuen cervesa collons )
Ei pero si algu vol romandre ocult, tambe se l'hi ha de respectar, oi?

Tambe crec que hi ha gent que es de algun lloc allunyat de GIRONA capital i l'hi es una mica dificil el conctacte in situ, s'els ha de tenir en conte, que de vegades ens oblidem
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

GSW 2009 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GSW 2009   GSW 2009 - Página 2 Icon_minitimeDv Mar 06, 2009 7:40 pm

De la Selva en vindràn de moment dues persones més: en Tarzàn i la Jane!! lol! Si tot va bé la 1a. sortida en scooter fora de la comarca, quins nervis! Amb la p200e´83
Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

GSW 2009 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GSW 2009   GSW 2009 - Página 2 Icon_minitimeDs Mar 07, 2009 8:36 pm

Ei, què tal?
Jo m'apunto amb la meva petita.
Tinc un petit problema, però.
El dia abans de la sortida cap a Bescanó (si, ja ho sé, com que va ploure em vaig "rajar", però tenia la intenció, la rento, omplo el dipòsit i......amb quedo amb el puto bombí al clauer. O sigui, no puc obrir el seient. Per sort, tinc el dipòsit a tope, però fins La bisbal anar i tornar.....no. Com que ja us he dit mil vegades que no sé fer la o amb un canuto (referent a motor, és clar), no sé si trobaré un mecànic que l'interessi arreglar-me el puto bombí, o si hauré de canviar el seient, o ....Se'm tirarà el temps a sobre, falta menys d'un mes i encara no sé què collons fer.
Però, apunteu-me!!!!
Per cert, i en Telemark? encara fa de "txaperu" o s'ha venut la vespa?
Algú ha dit Ciudad Real? Un autocar? no seran solters d'un poble de per allà i vindran a buscar gironines, no?
Tornar a dalt Ir abajo
LudyT3

LudyT3


Nombre de missatges : 3
Registration date : 11/11/2007

GSW 2009 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GSW 2009   GSW 2009 - Página 2 Icon_minitimeDs Mar 07, 2009 9:34 pm

i divendres birres al bon iberic??
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

GSW 2009 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GSW 2009   GSW 2009 - Página 2 Icon_minitimeDg Mar 08, 2009 2:50 pm

Jajaja!!! Quants Question "in the air"... Així m'agrada casu'm cony!!,

Ludyt3: Divendres 3 al bon iberic pre-escalfament a base de "bocadillos & Estrellas". Sortejarem 10 entrades per la gent que vulgui anar al Rude Cat d'aquella nit.

Merc: Es broma oi? Shocked Corre immediatament a buscar un serraller que t'obri el puto bombí (Av.Lluis Pericot per ex. ) sino l'hi diré a n'en Telemark que te'l rebenti amb les dents

Jotacargol: Benvinguts tu i la Jane. Llàstima que a la Xita fa temps que l'hem perdut scratch

Josep RK: Shiiiiiiiihhhhhh.......No despertis als scooteristes de pacotilla que estan hivernant Suspect. Aviat començarà el bon temps i les primaveres i demés scooters floreixeran en tot el seu esplendor flower

T5 & Shuba: Ho sento...els del autocar de Ciudad Real no son skins...son rastas Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

GSW 2009 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GSW 2009   GSW 2009 - Página 2 Icon_minitimeDl Mar 09, 2009 3:47 pm

Hola Merc, si tens el diposit ple, tens per fer el recorregut complert amb un marge de uns 20 Km aprox per venir desde casa teva al punt de sortida de Fontejau.

VVvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvssssssssssssssssssss
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
pere

pere


Nombre de missatges : 68
Registration date : 11/02/2008

GSW 2009 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GSW 2009   GSW 2009 - Página 2 Icon_minitimeDl Mar 09, 2009 5:45 pm

Apunteu-m'hi a mi també.

De moment tinc problemes amb les Lambrettes i no sé si en tindré cap en condicions. Però ho intentaré...

En tot cas si vinc ho hauré de fer amb la LD, i mitjanes de 60-70, ni somiar-hi.
Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

GSW 2009 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GSW 2009   GSW 2009 - Página 2 Icon_minitimeDt Mar 10, 2009 10:51 pm

Escorçó, em pots assegurar que amb un dipòsit ple en faré prou? podries signar-ho davant de notari? em conec i veig que passarà aquest mes, i encara no hauré anat a mirar res del seient. Sóc la pi.....
Ah, i a la sortida del 4, penso venir plogui, nevi o caigui la de Déu, que passo de que em diguin "nenaza" els telemarks de pacotilla i els mindundis dels txarmings.
Heu dit Jane? mmmm
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

GSW 2009 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: seient Merc   GSW 2009 - Página 2 Icon_minitimeDc Mar 11, 2009 4:41 pm

Merc, si tens fet malbé el bombí del seient, jo li passaria el trepant amb una bona broca i fins que puguis obrir el seient i canviar el bombí. Jo no he fet mai però em sembla que seria això el que faria. Si algú li ha passat o hi ha una altra manera de fer estaria be saber-ho i també soluciones el tema i ja no cal patir per la benzina (i menys ara que està "barateta" ) Very Happy
Quina moto és?
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

GSW 2009 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: seien dels collons   GSW 2009 - Página 2 Icon_minitimeDc Mar 11, 2009 10:00 pm

A veura MERC

Com collonns t´ho has fet per carregarte el bombi? El tens possat, trencat o com? no ho acabo de entendra

Si tens el diposit ple, com diu en Francesc, ja en tens per anar i venir de la Bisbal, si per cas a les baixades apages el motor, je je

Ei no crec que sigui gaire dificil obrir-ho, probeu com diu en jotacargol, o ves a qualsevol tallerot, que ja veuras com el treuen enseguida

VA VINGUA QUE A LA BISBAL ENS ESPEREN
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

GSW 2009 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GSW 2009   GSW 2009 - Página 2 Icon_minitimeDj Mar 12, 2009 3:26 am

Hola a tots.
Ja fa un temps que hi soc per aquest foro, pero no hi participat mai en una trobada, entre d'altres coses per que a la meva dona no li acaba de convèncer la Vespa. Pero en aquesta ocasió casi la tinc convençuda per anar al GSW.cheers
I ara pregunto:
-Cal ser soci del club?, perque ancara no ho soc pero si li agrada em faré.
-Si faig l'ingrés per el GSW, ja tinc la reserva feta? (crec que eren maxim de 100 participans)
-Ancara que es només una moto som dues persones. Tinc que fer dues reservas, oi?

Fins aviat.
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

GSW 2009 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GSW 2009   GSW 2009 - Página 2 Icon_minitimeDj Mar 12, 2009 10:54 am

Bon dia Xavier sunny

El GSW és obert a tothom, amb el ben entés que es tracta d'una trobada volgudament petita (100 persones) ja que intentem preservar dins el posible l'ambient "familiar", d'aquí que la publicitat que fem només sigui a nivell de foros scooteristes i per mitjà d'e-mails. Desde la primera edició hem intentat que sigui una trobada que compti amb la participació de tots els socis del club, de la gent que participa en el foro i gent de clubs amics del GSC. Per dir-ho d'alguna manera el GSW és l'excusa per trobar-nos tots plegats, fer correr les nostres vespes i lambrettes, fotre un bon dinar i passar un bon dia.
El preu de l'inscripció son 25 euros per persona. Hi entra l'esmorzar, l'aperitiu, el dinar (plats per escollir, cava i café inclós), parxe i xapa conmmemoratius i entrega de premis i sorteig. A l'hora de fer l'ingrés cal posar el nom i cognom, la localitat/club i portar el resguard el dia 4. Un cop fet l'ingrés, ja et pots considerar inscrit.

Un petit apunt:
El GSC, com a club scooterista representatiu de la ciutat de Girona organitza aquesta trobada. Problablement hi assistirà gent de molts llocs de fora les comarques gironines i de molts clubs representatius de les seves ciutats. Durant l'any, aquests clubs organitzan les seves trobadas (Manresa, Lleida, Barcelona, Perpinyà,Palamós, Reus, Sabadell etc...) Creiem que aquest tipus d'encontres son una bona manera de coneixer el país i de fomentar l'afició a les scooters clàssiques i per tant desde el GSC us convidem a participar-hi. Trobareu puntual informació de les trobades en el foro.

Salut sunny
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

GSW 2009 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GSW 2009   GSW 2009 - Página 2 Icon_minitimeDj Mar 12, 2009 2:09 pm

Bona tarda Giroscooter:
Gracies per contestar tan aviat. Si tot segueix com ha d'anar faré els ingresos i ens trobarem a girona el dia 4.
Per cert, nosaltres tambè venim de la Selva com JOTACARGOL (Tarzan i Jane) pero segurament som d'un altre tribu.afro

Fins aviat.
Tornar a dalt Ir abajo
Gerard




Nombre de missatges : 22
Registration date : 14/11/2008

GSW 2009 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Aleeehoooop!!!   GSW 2009 - Página 2 Icon_minitimeDc Mar 18, 2009 12:06 am

Aleeehoooop!!!

Què tal nois? Suposo que ben liats amb el GSW... ja m'hi podeu apuntar. Espero que les meves obligacions musicals nocturnes no em xafin la guitarra.

Ja em veig vinguent amb poques hores de son i molts litres d'alcohol...la millor manera per fer una sortida amb amotu!

Apa... intentaré entrar amb més temps i decobrir forma de pagament (accepteu xecs sense fondUs???) i posar-me al dia de detalls.

Salut i Vespes!

PD. N'hi ha un del club que passa de tant en tant pel carrer firal de Sarrià de Ter amb la vespa... hauré de desviar-lo cap al despatx per fer un café plegats... o possar-li una orquestra a la plaça per veure si així es gira (l'ultim dia vaig estar 72 hores afònic)
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

GSW 2009 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GSW 2009   GSW 2009 - Página 2 Icon_minitimeDg Mar 22, 2009 9:53 pm

Bueno, ja hi fet el ingrés per GSW. per la meva dona i per a mi. Com ja he dit abans es la primera vegada que feré una ruta i amb la dona. Segurament nomes podrém vindre dissabte perque diumenge el tenim acupat, pero també estarà bè. Espero que li agradi i que no sigui la ultima. Esperem també que faci bon temps. flower

Fins aviat.
Tornar a dalt Ir abajo
pk125

pk125


Nombre de missatges : 65
Age : 33
Localisation : Sarria City
Registration date : 16/01/2008

GSW 2009 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GSW 2009   GSW 2009 - Página 2 Icon_minitimeDt Mar 24, 2009 11:08 pm

Bnes!
encara queda lloc per el petit pk 125?¿
si es que si conteu amb mi !!
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

GSW 2009 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GSW 2009   GSW 2009 - Página 2 Icon_minitimeDc Mar 25, 2009 6:29 pm

Bones Charly!!
Comptem amb tu!! cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

GSW 2009 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GSW 2009   GSW 2009 - Página 2 Icon_minitimeDc Mar 25, 2009 7:12 pm

Fins el weekend charly!
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

GSW 2009 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: GSW 2OO9   GSW 2009 - Página 2 Icon_minitimeDj Mar 26, 2009 8:40 pm

DEIXAT VEURA CHARLY, QUE A BESCANO AL FINAL NO VAS VENIR, I JA TOCA ANAR A VOLTAR EN VESPA

VINGA FINS DISSABTE
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





GSW 2009 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GSW 2009   GSW 2009 - Página 2 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
GSW 2009
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 4Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
 Temas similares
-
» bon any 2009
» perpinya 2009
» infos perpinya 2009
» REUNI DIJOUS 8 DE GENER 2009

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: