Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Derby!

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Derby! Empty
MissatgeAssumpte: Derby!   Derby! Icon_minitimeDc Nov 28, 2007 9:07 pm

Ara que els periquitos volen tan amunt i després d'amargar-nos la lliga la temporada passada, arriba un dels derbys més emocionants dels darrers anys i amb un munt de problemes a Can Barça entre ovelles negres, el possible retorn d'en Samuel eto'o monkey ( ja era hora! Avui l'he vist al migdia a la tele i m'ha fet bona impressió) i sobretot la remota però fatídica possibilitat que ens guanyin i s'ens posin per davant a la taula de classificació pale ...

Malgrat tot sempre he pensat que els periquitos són dos tipus de persones o pig o bé clown , el primer tipus la majoria de socis i simpatitzants i el segon tipus la seva junta directiva, realment lo del Sr. Sánchez Llibre provoca vergonya aliena Embarassed ...

Ja sé que esteu molt apoltronats però en que un sol de vosaltres s'animi a baixar a Barcelona, m'apunto a anar al Lluís Companys, ja agafaré jo les entrades pel ServiCaixa si ningú s'apunta seré a l'irlandès a partir de les 9 del vespre.

Salutti!
Tornar a dalt Ir abajo
deskarat

deskarat


Nombre de missatges : 106
Age : 46
Registration date : 07/11/2007

Derby! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Derby!   Derby! Icon_minitimeDc Nov 28, 2007 11:54 pm

Ja m'agradaria venir, però aquest cap de setmana estic a los Mandriles. Espero que els hi fotem un bon cop als ..... i els fem baixar del núbol al que estan.

Salut i Barça
Tornar a dalt Ir abajo
Monkey Brain 66




Nombre de missatges : 89
Registration date : 08/11/2007

Derby! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Derby!   Derby! Icon_minitimeDs Des 01, 2007 7:14 pm

Salut Camaradas!
El company Tinxu i un servidor garantim la nostra presència al Irlandès disposats a acabar amb la guiness i veure guanyar el nostre estimat club.
Soul Supporters & Guiness Fan ClubDerby! Funny-10
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Derby! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Derby!   Derby! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Derby!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: RUDE CORNER-
Canviar a: