Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat

ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

PX 200 EN VENDA, MILLOR QUE LA DE SOTA!

3 participantes
AutorMissatge
Jordi T5

Jordi T5

Nombre de missatges : 558
Registration date : 07/11/2007

PX 200 EN VENDA, MILLOR QUE LA DE SOTA! Empty
MissatgeAssumpte: PX 200 EN VENDA, MILLOR QUE LA DE SOTA!   PX 200 EN VENDA, MILLOR QUE LA DE SOTA! Icon_minitimeDc Feb 18, 2009 7:53 pm

Hola amics!
Seduit de bell nou pels cants de sirena d'una Lambretta, poso en venda la meva vespa PX200.

Es tracta d'un scooter immaculat, amb perfecte estat de revista tècnic, mecànic i de carrosseria. Fre de disc i barreja oli/benzina automàtica. Actualment hi ha muntat un Pinasco cromat encara que lògicament també entregaré el tub d'escapament de sèrie així com el portapaquets posterior també cromat. Pneumàtics NOUS!

El preu és 1200 euros NO negociables, incloent el canvi de nom que tramitaré jo mateix.

El scooter està a la vostra disposició per veure i probar-lo.

Papers, assegurança i ITV al dia.

PX 200 EN VENDA, MILLOR QUE LA DE SOTA! Dsc00017nr9

Contacteu per e-mail a jb_sai@yahoo.es (jb"guió baix"sai@yahoo.es).
Tornar a dalt Ir abajo
SHUBA

SHUBA

Nombre de missatges : 113
Registration date : 12/11/2007

MissatgeAssumpte: Re: PX 200 EN VENDA, MILLOR QUE LA DE SOTA!   PX 200 EN VENDA, MILLOR QUE LA DE SOTA! Icon_minitimeDj Feb 19, 2009 12:51 pm

Joder Jordi, lambretta un altre cop? et vas desfer de la jet200, la millor scooter espanyola mai fabricada, a saber de què vas al darrere...
Tornar a dalt Ir abajo
http://WWW.THECABRIANS.COM
Jordi T5

Jordi T5

Nombre de missatges : 558
Registration date : 07/11/2007

MissatgeAssumpte: Re: PX 200 EN VENDA, MILLOR QUE LA DE SOTA!   PX 200 EN VENDA, MILLOR QUE LA DE SOTA! Icon_minitimeDj Feb 19, 2009 2:22 pm

Hola Shuba!

En aquests moments vaig darrera un munt de ferralla però tinc el projecte d'anar a l'eurolambretta de Gijón el 2010 o sigui que en teoria he de tenir temps de sobra per arreglar-la (només mecànica) cada dia me la bufa més la xapa i pintura.

La jet 200 me la vaig vendre perquè anava darrera d'una vespa 150 S amb xassís de 125 N que ja tinc ara arreglada i lògicament no puc anar acumulant scooters ni pagar més de dos "seguros" anuals (ja m'agradaria!).

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter

Nombre de missatges : 674
Registration date : 05/11/2007

MissatgeAssumpte: Re: PX 200 EN VENDA, MILLOR QUE LA DE SOTA!   PX 200 EN VENDA, MILLOR QUE LA DE SOTA! Icon_minitimeDj Feb 19, 2009 4:07 pm

T5, comprat una vespretta i deixa de tocar els collons!! Laughing
PX 200 EN VENDA, MILLOR QUE LA DE SOTA! Bf2cyw
PX 200 EN VENDA, MILLOR QUE LA DE SOTA! Mi2r7t
Mad
Tornar a dalt Ir abajo
SHUBA

SHUBA

Nombre de missatges : 113
Registration date : 12/11/2007

MissatgeAssumpte: Re: PX 200 EN VENDA, MILLOR QUE LA DE SOTA!   PX 200 EN VENDA, MILLOR QUE LA DE SOTA! Icon_minitimeDj Feb 19, 2009 11:11 pm

aquesta intencio tinc jo també, jajajaj
Tornar a dalt Ir abajo
http://WWW.THECABRIANS.COM
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: PX 200 EN VENDA, MILLOR QUE LA DE SOTA!   PX 200 EN VENDA, MILLOR QUE LA DE SOTA! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

PX 200 EN VENDA, MILLOR QUE LA DE SOTA!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1