Nombre de missatges : 674 Localisation : Girona (Catalunya) Registration date : 05/11/2007
Assumpte: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Dc Abr 22, 2009 8:58 pm
Editat per darrera vegada per giroscooter el Ds Abr 25, 2009 3:11 pm, editat 1 cop en total
josep RK
Nombre de missatges : 824 Localisation : SALT Registration date : 10/11/2007
Assumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Dj Abr 23, 2009 8:47 pm
aqui si ha de anar o que?
giroscooter
Nombre de missatges : 674 Localisation : Girona (Catalunya) Registration date : 05/11/2007
Assumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Ds Abr 25, 2009 3:14 pm
Si ets mod/modernista/hardmod o mod aborigen sí
Jordi T5
Nombre de missatges : 558 Localisation : Girona (Catalunya) Registration date : 07/11/2007
Assumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Dc Maig 20, 2009 10:43 am
Jo no puc anar a Perpinyà ni Manresa o sigui que aniré a Vic! Crec que en Charming també vindrà!
Salut!
telemark
Nombre de missatges : 336 Age : 57 Registration date : 07/11/2007
Assumpte: jo vindre... Dj Maig 21, 2009 5:31 pm
Jo vindre nois, anire a pasejar la Rude Mobile amb vosaltres que sempre es un Honor/Plaer. ...i si passem pel Tunel de Bracons? i aixi l'inaugurem.
Flower Power is a Great Swindle, Telemark
giroscooter
Assumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Dj Maig 21, 2009 7:40 pm
Per questions de feina ho tinc francament malament per venir (ho intentaré). En tot cas hi anirem amb la Mariona ben dinat.
We're the aborigen's Mods!!!
Jordi T5
Nombre de missatges : 558 Localisation : Girona (Catalunya) Registration date : 07/11/2007
Assumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Ds Maig 23, 2009 2:41 pm
Collonut Telemark!
deskarat
Nombre de missatges : 106 Age : 46 Registration date : 07/11/2007
Assumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Dl Maig 25, 2009 10:08 pm
Hola Nois, segurament també vindré, feu anada i tornada el mateix dissabte? o us quedeu a dormir?
Salut
Francesc
Nombre de missatges : 279 Registration date : 07/11/2007
Assumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Dg Maig 31, 2009 1:09 pm
Hola nois, jo encara no se si podré venir, peró la idea de pasar per Bracons es molt bona i recomenable, es la que varem fer servir amb el Tinxo i es mes agradable i tranquila que l'eix.
Vvvvvvvvvvvvvvssssssssssssssssssssssssssssssssss
Jordi T5
Assumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Dg Maig 31, 2009 1:46 pm
Collonut Francesc! A veure si ens fas de Cicerone per Bracons!
telemark
Assumpte: 1er Apec Modernista Dl Jun 01, 2009 7:59 pm
Ja em direu l'hora a la que passareu per Besalu, que sera on jo m'afegire a la caravana scooterista del GSC cap a Vic... ok?
Apa Siau!
Telemark
Jordi T5
Assumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Dt Jun 09, 2009 12:21 pm
Llista dels que marxem cap a Vic. Dissabte 13 de juny. Lloc de sortida.- Plaça Catalunya a les 8:30h,puntuals!
-jordit5. Torno després de dinar perquè vull anar al Girona-Tenerife.
P 200 Fons
Nombre de missatges : 97 Registration date : 16/11/2007
Assumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Dt Jun 09, 2009 8:58 pm
[NO M´HO CREC !!!!!!!!
EN T5 DIU QUE SORTIM A LES 8:30H... DONÇ HI SORTIREM .
RUTA CAP AMER I AMUNT I QUAN ARRIBEM A LA VALL D´EN BAS DECIDIM SI TUNEL DE BRACONS O CANTONIGROSS.
MAQUINES A PUNT. PRESIONS NEUMATICS, BUJIES, DIPOSITS PLENS, CABLES REVISATS I TOT A PUNT.
PATADA GAS I A FONS.
RECORDEU 8:30 H SORTIDA HO A DIT EN T5!!!!!!!!!!!!!
SALUT I VESPES
josep RK
Nombre de missatges : 824 Localisation : SALT Registration date : 10/11/2007
Assumpte: SORTIDA OSONA Dt Jun 09, 2009 9:17 pm
VINGA JORDI SOM-HI Jo tambe ving, el horari em sembla bé, i si voleu més aviat tambè,perque has llegit el que possa el cartell que va possar en TONI?
possa SIRACUSA C 17 sortida TONA Centre, mira-ho, i aixo no es a VIC, sino a TONA, un xic mes avall, ei, si no m'equivoco, hi no ho he mirat malament Es que tampoc no hi veig cap telefon, per poder trucar i demanar informacio mirat-ho i diguem algo, per si vaig eqivocat o no. tambe penso tornar aviat despues de dinar
DONS VINGA A VEURA QUANTS SOM A LA RUTA
ADEU
deskarat
Assumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Dt Jun 09, 2009 11:38 pm
Perfecte!!! 8:30 Plaça Catalunya. Ruta per Amer, ok, en Telemark es pensava que pujaríem per Besalú, espero que miri el foro, si no divendres el trucaré per informar-lo de la Ruta i que ens podem trobar a Sant Esteve.
Heu fet reserva d'inscripcions? la gent de l'organització m'han dit que hi ha 5 reserves de Girona, som nosaltres?
ja em direu
Fins dissabte.
Salut
Jordi T5
Assumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Dc Jun 10, 2009 9:32 am
Els de les reserves som nosaltres, s'en va encarregar en Telemark... AIXÍ: -Fons -Joseprk -Deskarat -Telemark -T5 ... Som-hi!
Rudy
Nombre de missatges : 59 Age : 47 Localisation : Catalunya Registration date : 12/11/2007
Assumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Dc Jun 10, 2009 10:19 pm
Bones gent!!! Jo també vindre, pero si no s'ha fet reserva que farem!!!! Quant arribem ens apuntem? El poble a on fan l'scooter run es passat Vic. Podriem quedar a les 8 i aixis marxem amb la calma. Ens veiem dissabte. Salut!!!!
giroscooter
Assumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Dj Jun 11, 2009 9:06 am
No puc venir pel matí però per la tarda agafarem el cotxe amb la Mariona i ens hi passarem una estona.
Bona ruta i compte amb en Serrallonga!!!!
telemark
Assumpte: anem a pams... Dj Jun 11, 2009 9:29 am
NO FA FALTA APUNTARSE, RESERVAR NI AVISAR A NINGU ... Quan jo els hi vaig escriure per dir que anavem em van demanar quanta gent aniriem del GSC i jo els hi vaig dir que 5 o 6 persones per que en aquell moment erem els que deian que aniriem, pero si al final som algun mes no hi haura problema (ESPERO!) Lo que heu de definir es per on! (Jo vaig plantejar per BESALU- OLOT-BRACONS- VIC I TONA i algu altre va cambiar la ruta cap a ANGLES- AMER - ST.ESTEVE- BRACONS - VIC I TONA) Si es fa la Ruta que jo vaig dir us espero a BESALU a les 8.30 i si es fa la que es va imposar mes tard digueu on voleu que us agafi i l'hora. En tot cas coincideixo amb en Rudy que hauriem d'anar amb temps preveient que al no necessitar reservar plaça, poguem trovar-nos que si arrivem tard a lo millor ja no hi ha puesto per dinar...
TELEMARK, Hard ABORIGEN Mods on RUN
PS: Ja els hi he escrit per actualitzar el numero de people que ens escapem cap a l'Aplec.
Jordi T5
Assumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Dj Jun 11, 2009 10:13 am
Telemark, ja saps que sóc un zero a l'esquerra amb les rutes, en tot cas no pateixis, en un cas extrem, et truco el dissabte a les 8 del matí i quedem entesos!
Salut!
PS: Toni traïdor, abandones el Girona al darrer partit a casa...
deskarat
Assumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Dj Jun 11, 2009 9:46 pm
Jo també crec que serà millor quedar més aviat per anar més tranquils!!! Ja direu alguna cosa. Pel que fa a la Ruta a mi m'és ben igual però potser estaria bé anar a trobar-nos amb el nostre benvolgut Telemark a Besalú així fem més ruta tots junts... no sé ja decidireu el què.
Fins dissabte i Salut.
deskarat
Assumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Ds Jun 13, 2009 11:34 pm
FANTÀSTIC!!!!!!!!!!
telemark
Assumpte: Una Run GENIAL... Dg Jun 14, 2009 12:15 am
Salut i llarga vida modernista als companys de La Plana... Nois ha estat genial... Jo, si dic la veritat, esperava trovarme "mariconas" amb la camisa plena de "txorreres" blanques i Psicodelia i Hippisme de primera epoca i ves per on els de Vic els hi agrada l'Ska i la vida d'arraval. Tot i que els "arravals" de Vic per on ens han portat han sigut de 10 (amb interrogant d'exclamacio) pobles i poblets, cadascu mes maco que l'anterior... pero lo millor de tot ... l'entrada fins la plaça de la Catedral ha sigut bonisima... No se, sembla quan ho fem, que violi l'espai dels cures i aixo em posa mes content a mi que contents es posen ells quan violen un nen. La gent de Vic molt macos, en un rollo molt sanot d'espardenya, pa amb tomata, la Terra, el FCB i ritmes d'ska de quan tenia 18 anys. La carta del Siracusa amb els logos dels grups d'ska 2TONE mes coneguts (MADNESS, BADMANERS, SELECTER, THE BEAT, ect.) mereix una mencio especial... jo si paso per Tona... esmorzo al Siracusa FIXE!! Ademes els bocatas Oferta Scooterista (Pepito de vedella amb pebrots verds, beguda i cafe 5 euros) son acollonants... L'any que ve torno al 2on. Aplec modernista de Vic, vaja si torno. I me la pela que no hi hagin Txorreres blanques, mes aviat, millor que no n'hi hagin! ...a mariconear a Sitges (i sense Vespa, m'has sentit Txarming???)
Telemark, AVINYONET TO VIC BRACONS FOREVER
Jordi T5
Assumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Dl Jun 15, 2009 8:58 pm
Gran sortida! La ruta d'abana i tornada, la scooter run, el pica-pica, el dinar i els farts de riure. De mod poc però d'aborígens molts, visca la Catalunya interior, viscca la penya d'Osona i visca la Terra!
telemark
Assumpte: SRS i SRAS. EL GSC JA ES A LA TELE... Dl Jun 15, 2009 11:51 pm
No se si la mes espectacular (jo crec que no, per mi el premi a la mes maca estaba ben donat amb aquell noi) pero si es veritat que va ser la que mes miralls tenia... Lo que varem dir T5 "el premi mirallets"
APA A RIURE UN RATO!!
TXARMING MIRA UN HOME I LA SEVA MOTO... jajajaja! (Et parlo d'en Rudy , eh? que tambe surt )
Fons guardal pels teus nets nen que surts molt interesant amb les mans a l'esquena mirant les motos!
PS: parlare amb la penya de Vic a veure si tenen el document sencer, aixo es un resum.
Contenido patrocinado
Assumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny