Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat

ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny

+4
telemark
Jordi T5
josep RK
giroscooter
8 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
giroscooter

giroscooter

Nombre de missatges : 674
Registration date : 05/11/2007

1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Empty
MissatgeAssumpte: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny   1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Icon_minitimeDc Abr 22, 2009 8:58 pm

1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny 30kc7tg

Editat per darrera vegada per giroscooter el Ds Abr 25, 2009 3:11 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK

Nombre de missatges : 824
Registration date : 10/11/2007

MissatgeAssumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny   1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Icon_minitimeDj Abr 23, 2009 8:47 pm

aqui si ha de anar o que?
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter

MissatgeAssumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny   1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Icon_minitimeDs Abr 25, 2009 3:14 pm

Si ets mod/modernista/hardmod o mod aborigen sí Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5

Nombre de missatges : 558
Registration date : 07/11/2007

MissatgeAssumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny   1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Icon_minitimeDc Maig 20, 2009 10:43 am

Jo no puc anar a Perpinyà ni Manresa o sigui que aniré a Vic! Crec que en Charming també vindrà!

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark

Nombre de missatges : 336

MissatgeAssumpte: jo vindre...   1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Icon_minitimeDj Maig 21, 2009 5:31 pm

Jo vindre nois, anire a pasejar la Rude Mobile amb vosaltres que sempre es un Honor/Plaer.
...i si passem pel Tunel de Bracons? i aixi l'inaugurem.

Flower Power is a Great Swindle, Telemark
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter

MissatgeAssumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny   1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Icon_minitimeDj Maig 21, 2009 7:40 pm

Per questions de feina ho tinc francament malament per venir (ho intentaré). En tot cas hi anirem amb la Mariona ben dinat.

We're the aborigen's Mods!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5

MissatgeAssumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny   1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Icon_minitimeDs Maig 23, 2009 2:41 pm

Collonut Telemark!
Tornar a dalt Ir abajo
deskarat

deskarat

Nombre de missatges : 106

MissatgeAssumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny   1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Icon_minitimeDl Maig 25, 2009 10:08 pm

Hola Nois, segurament també vindré, feu anada i tornada el mateix dissabte? o us quedeu a dormir?

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc

Nombre de missatges : 279

MissatgeAssumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny   1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Icon_minitimeDg Maig 31, 2009 1:09 pm

Hola nois, jo encara no se si podré venir, peró la idea de pasar per Bracons es molt bona i recomenable, es la que varem fer servir amb el Tinxo i es mes agradable i tranquila que l'eix.

Vvvvvvvvvvvvvvssssssssssssssssssssssssssssssssss
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
Jordi T5

Jordi T5

MissatgeAssumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny   1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Icon_minitimeDg Maig 31, 2009 1:46 pm

Collonut Francesc! A veure si ens fas de Cicerone per Bracons!
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark

MissatgeAssumpte: 1er Apec Modernista   1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Icon_minitimeDl Jun 01, 2009 7:59 pm

Ja em direu l'hora a la que passareu per Besalu, que sera on jo m'afegire a la caravana scooterista del GSC cap a Vic... ok?

Apa Siau!

Telemark
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5

MissatgeAssumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny   1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Icon_minitimeDt Jun 09, 2009 12:21 pm

Llista dels que marxem cap a Vic.
Dissabte 13 de juny.
Lloc de sortida.- Plaça Catalunya a les 8:30h,puntuals!

-jordit5. Torno després de dinar perquè vull anar al Girona-Tenerife.
Tornar a dalt Ir abajo
P 200 Fons

P 200 Fons

Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

MissatgeAssumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny   1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Icon_minitimeDt Jun 09, 2009 8:58 pm

[NO M´HO CREC !!!!!!!!

EN T5 DIU QUE SORTIM A LES 8:30H... DONÇ HI SORTIREM .

RUTA CAP AMER I AMUNT I QUAN ARRIBEM A LA VALL D´EN BAS DECIDIM SI TUNEL DE BRACONS O CANTONIGROSS.

MAQUINES A PUNT.
PRESIONS NEUMATICS, BUJIES, DIPOSITS PLENS, CABLES REVISATS I TOT A PUNT.

PATADA GAS I A FONS.

RECORDEU 8:30 H SORTIDA HO A DIT EN T5!!!!!!!!!!!!!

SALUT I VESPES
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK

Nombre de missatges : 824
Registration date : 10/11/2007

MissatgeAssumpte: SORTIDA OSONA   1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Icon_minitimeDt Jun 09, 2009 9:17 pm

VINGA JORDI SOM-HI
Jo tambe ving, el horari em sembla bé, i si voleu més aviat tambè,perque has llegit el que possa el cartell que va possar en TONI?

possa SIRACUSA C 17 sortida TONA Centre, mira-ho, i aixo no es a VIC, sino a TONA, un xic mes avall, ei, si no m'equivoco, hi no ho he mirat malament
Es que tampoc no hi veig cap telefon, per poder trucar i demanar informacio
mirat-ho i diguem algo, per si vaig eqivocat o no.
tambe penso tornar aviat despues de dinar

DONS VINGA A VEURA QUANTS SOM A LA RUTA

ADEU
Tornar a dalt Ir abajo
deskarat

deskarat

MissatgeAssumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny   1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Icon_minitimeDt Jun 09, 2009 11:38 pm

Perfecte!!! 8:30 Plaça Catalunya. Ruta per Amer, ok, en Telemark es pensava que pujaríem per Besalú, espero que miri el foro, si no divendres el trucaré per informar-lo de la Ruta i que ens podem trobar a Sant Esteve.

Heu fet reserva d'inscripcions? la gent de l'organització m'han dit que hi ha 5 reserves de Girona, som nosaltres?

ja em direu

Fins dissabte.

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5

MissatgeAssumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny   1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Icon_minitimeDc Jun 10, 2009 9:32 am

Els de les reserves som nosaltres, s'en va encarregar en Telemark...
AIXÍ:
-Fons
-Joseprk
-Deskarat
-Telemark
-T5
...
Som-hi!
Tornar a dalt Ir abajo
Rudy

Rudy

Nombre de missatges : 59
Registration date : 12/11/2007

MissatgeAssumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny   1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Icon_minitimeDc Jun 10, 2009 10:19 pm

Bones gent!!!
Jo també vindre, pero si no s'ha fet reserva que farem!!!! Quant arribem ens apuntem?
El poble a on fan l'scooter run es passat Vic. Podriem quedar a les 8 i aixis marxem amb la calma.
Ens veiem dissabte.
Salut!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter

MissatgeAssumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny   1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Icon_minitimeDj Jun 11, 2009 9:06 am

No puc venir pel matí Sad però per la tarda agafarem el cotxe amb la Mariona i ens hi passarem una estona.

Bona ruta i compte amb en Serrallonga!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark

MissatgeAssumpte: anem a pams...   1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Icon_minitimeDj Jun 11, 2009 9:29 am

NO FA FALTA APUNTARSE, RESERVAR NI AVISAR A NINGU ... Quan jo els hi vaig escriure per dir que anavem em van demanar quanta gent aniriem del GSC i jo els hi vaig dir que 5 o 6 persones per que en aquell moment erem els que deian que aniriem, pero si al final som algun mes no hi haura problema (ESPERO!)
Lo que heu de definir es per on! (Jo vaig plantejar per BESALU- OLOT-BRACONS- VIC I TONA i algu altre va cambiar la ruta cap a ANGLES- AMER - ST.ESTEVE- BRACONS - VIC I TONA) Si es fa la Ruta que jo vaig dir us espero a BESALU a les 8.30 i si es fa la que es va imposar mes tard digueu on voleu que us agafi i l'hora. En tot cas coincideixo amb en Rudy que hauriem d'anar amb temps preveient que al no necessitar reservar plaça, poguem trovar-nos que si arrivem tard a lo millor ja no hi ha puesto per dinar...

TELEMARK, Hard ABORIGEN Mods on RUN

PS: Ja els hi he escrit per actualitzar el numero de people que ens escapem cap a l'Aplec.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5

MissatgeAssumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny   1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Icon_minitimeDj Jun 11, 2009 10:13 am

Telemark, ja saps que sóc un zero a l'esquerra amb les rutes, en tot cas no pateixis, en un cas extrem, et truco el dissabte a les 8 del matí i quedem entesos!

Salut!

PS: Toni traïdor, abandones el Girona al darrer partit a casa... Mad
Tornar a dalt Ir abajo
deskarat

deskarat

MissatgeAssumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny   1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Icon_minitimeDj Jun 11, 2009 9:46 pm

Jo també crec que serà millor quedar més aviat per anar més tranquils!!!
Ja direu alguna cosa.
Pel que fa a la Ruta a mi m'és ben igual però potser estaria bé anar a trobar-nos amb el nostre benvolgut Telemark a Besalú així fem més ruta tots junts... no sé ja decidireu el què.

Fins dissabte i Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
deskarat

deskarat

MissatgeAssumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny   1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Icon_minitimeDs Jun 13, 2009 11:34 pm

FANTÀSTIC!!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark

MissatgeAssumpte: Una Run GENIAL...   1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Icon_minitimeDg Jun 14, 2009 12:15 am

Salut i llarga vida modernista als companys de La Plana... Nois ha estat genial...
Jo, si dic la veritat, esperava trovarme "mariconas" amb la camisa plena de "txorreres" blanques i Psicodelia i Hippisme de primera epoca i ves per on els de Vic els hi agrada l'Ska i la vida d'arraval.
Tot i que els "arravals" de Vic per on ens han portat han sigut de 10 (amb interrogant d'exclamacio) pobles i poblets, cadascu mes maco que l'anterior... pero lo millor de tot ... l'entrada fins la plaça de la Catedral ha sigut bonisima... No se, sembla quan ho fem, que violi l'espai dels cures i aixo em posa mes content a mi que contents es posen ells quan violen un nen.
La gent de Vic molt macos, en un rollo molt sanot d'espardenya, pa amb tomata, la Terra, el FCB i ritmes d'ska de quan tenia 18 anys.
La carta del Siracusa amb els logos dels grups d'ska 2TONE mes coneguts (MADNESS, BADMANERS, SELECTER, THE BEAT, ect.) mereix una mencio especial... jo si paso per Tona... esmorzo al Siracusa FIXE!! Ademes els bocatas Oferta Scooterista (Pepito de vedella amb pebrots verds, beguda i cafe 5 euros) son acollonants... L'any que ve torno al 2on. Aplec modernista de Vic, vaja si torno. I me la pela que no hi hagin Txorreres blanques, mes aviat, millor que no n'hi hagin! ...a mariconear a Sitges (i sense Vespa, m'has sentit Txarming???)

Telemark, AVINYONET TO VIC BRACONS FOREVER
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5

MissatgeAssumpte: Re: 1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny   1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Icon_minitimeDl Jun 15, 2009 8:58 pm

Gran sortida! La ruta d'abana i tornada, la scooter run, el pica-pica, el dinar i els farts de riure. De mod poc però d'aborígens molts, visca la Catalunya interior, viscca la penya d'Osona i visca la Terra!
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark

MissatgeAssumpte: SRS i SRAS. EL GSC JA ES A LA TELE...   1er APLEC MODERNISTA D'OSONA- 13 de Juny Icon_minitimeDl Jun 15, 2009 11:51 pm

No se si la mes espectacular (jo crec que no, per mi el premi a la mes maca estaba ben donat amb aquell noi) pero si es veritat que va ser la que mes miralls tenia... Lo que varem dir T5 "el premi mirallets"