| Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Francesc
Nombre de missatges : 279 Registration date : 07/11/2007
| Assumpte: Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Dc Maig 27, 2009 7:03 pm | |
| Bueno nois, jo encara tinc l'adrenalina a tope, aixis que comencem a montar la sortida a Perpinyà en serio. Toni deixa aquest post només per a Perpinya de cara a coordinar la hora, el lloc de sortida i la ruta, posiblement per Port Bou per recollir a l'Eloi.
De moment la llista ( important per si hem de esperar algú).
Josep RK Eloi Francesc Xevi
Editat per darrera vegada per Francesc el Dj Maig 28, 2009 1:28 am, editat 1 cop en total | |
|
| |
Xevi_972
Nombre de missatges : 170 Age : 43 Registration date : 28/05/2008
| Assumpte: Re: Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Dc Maig 27, 2009 9:35 pm | |
| Jo si, només falta anar a buscar els ferodus, revisar els frenos que tb estan per l'arrastre (no ho havia notat per que amb lo poc que corria la moto mai m'han fet falta) i llest per tornar a perpinyà. En cas de que tornés a fallar (toquem fusta) ja avisaria perque no m'esperéssiu. | |
|
| |
josep RK
Nombre de missatges : 824 Localisation : SALT Registration date : 10/11/2007
| Assumpte: SORTIDA A PERPINYA M C G P Dv Maig 29, 2009 4:34 pm | |
| HOLA FANCESC
Estic a punt per PERPINYA, i la VESPA suposso que tambe. ja me diras a on ens trobem i la hora, per anar-hi ( la que tu vulguis, a mi qualsevlo hora em va be, per aviat que sigui) Una consulta, la inscripcio s' ha de pagar alla o que? es que no he tingut collons de veuro enlloc com s' ha de fer El recorregut tambe em va be el que sigui, menys per l' autopista, evidentment ( si es per la costa millor ) Lo que si haig de dir, es que jo haig de tornar el mateix DISSABTE, encara ue sigui tard, es que DIUMENGE haig de anar a SILS amb una colla
JA EM DIRAS ALGO; SALUTACIONS | |
|
| |
Francesc
| Assumpte: Re: Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Dv Maig 29, 2009 6:44 pm | |
| Hola Josep, si no es apunta ningú mes, podem quedar a les 7 del mati a la Cervecería Unica, (hem de estar a Perpinyà a les 8'30 del mati i ja recplliriam per el cami a l'Eloi. Per la inscripció no et preocupis, ja la pagarem allà com l'any pasat.
Vvvvvvvvvvvvvssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss | |
|
| |
Eloi
Nombre de missatges : 15 Registration date : 08/11/2007
| Assumpte: Re: Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Ds Maig 30, 2009 11:05 pm | |
| hola a tothom fransec a mi m'es igual passar per portbou que per la jonquera aqui et deixo al telf.616954263 o dijous si vens a junta ja ho parlarem | |
|
| |
Francesc
| Assumpte: Re: Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Dg Maig 31, 2009 1:05 pm | |
| Hola Eloi, hem sembla bé ho parlem dijous.
Vvvvvvvvvvvvvvvsssssssssssssssssssssssssssssssss | |
|
| |
Ppet
Nombre de missatges : 3 Localisation : Girona Registration date : 03/06/2009
| Assumpte: Re: Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Dv Jun 05, 2009 8:56 pm | |
| Bona Tarda Senyors Em presento, em dic Pere i soc de Girona, fa poc temps que acabo d'entrar en aquest mundillo, i he conegut el vostre club per de l'Eloi, som veïns d'escala. Demà pensava anar a Perpinyà, us fa res que vingui amb vosaltres ???, on queda això de la cervesseria unica ???? Salutacions | |
|
| |
Francesc
| Assumpte: Re: Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Dv Jun 05, 2009 9:33 pm | |
| Benvingut ppet, estarem encantats de que vinguis amb nosaltres i si ets col·lega d'Eloi encara mes. Si vols no cal que vinguis a la cerveceria, hem quedat amb L'Eloi a Pont de Molins a les 7'45 del mati al Restaurant que esta a la dreta tot just pasar el pont de la Muga. Fins demà. Vvvvvvvvvvvvvsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss | |
|
| |
Ppet
| |
| |
jerome
Nombre de missatges : 74 Age : 48 Localisation : perpignan,francia Registration date : 05/01/2008
| |
| |
Ppet
| Assumpte: Re: Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Dl Jun 08, 2009 12:14 pm | |
| una trobada molt maca, gracies a vosaltres. | |
|
| |
jerome
Nombre de missatges : 74 Age : 48 Localisation : perpignan,francia Registration date : 05/01/2008
| Assumpte: Re: Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Ds Jun 13, 2009 9:21 pm | |
| aquest any : 120 inscripcions , 150 personas i 88 scooters les meves fotos : http://www.scooterclub-catalan.com/viewtopic.php?t=3418 | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party | |
| |
|
| |
| Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party | |
|