Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Presentació

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
P 200 Fons

P 200 Fons


Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

Presentació Empty
MissatgeAssumpte: Presentació   Presentació Icon_minitimeDg Des 02, 2007 7:25 pm

Hola a tots, ja ho he aconseguit, per fi, Aixo esta perfecte, qui en conexi ja sab qui soc i qui no em trobara fent corves o en el Fons Service, quina pasegada tan xula la d´avui, com van aquestes máquines amb bons profesionals a sobre, aguantan fred, humitat, boira, asfalt lliscant, el sol de cara, quin secrifici per un petit esmorzar.

La proxima Girona - Dakar

Salut i Vespes
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

Presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació   Presentació Icon_minitimeDl Des 03, 2007 12:20 am

Ja ho saps Alfons, quan vulguis, je,je,je, els Super-vespards son la meva especialitat, si no li preguntes al nostre presi, je,je,je,

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació   Presentació Icon_minitimeDl Des 03, 2007 11:20 pm

Òstia quin parell aquí al damunt!
Es ben bé que la "veterania" és un grau. Collonuda la sortida, la canya que vam poder fotre alguns trams, les corves consecutives arribant a Mieres i com no l'esmorzar a Can Met! El meu entreno a Can Rajolet en les dues ocasions que he visitat el galliner vespa service, em van permetre afrontar l'embotit, la butifarra i les costelles sense cap problema! Quin esmorzar encara que consti que ens el merexíem!
Ja estic neguitós per la vespingo o la transpirenaica!
rendeer
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació   Presentació Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Presentació
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Presentacio
» em presento

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: