Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS!GSC,B'N'B, CA I SHUBA AND COMPANY

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS!GSC,B'N'B, CA I SHUBA AND COMPANY Empty
MissatgeAssumpte: MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS!GSC,B'N'B, CA I SHUBA AND COMPANY   MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS!GSC,B'N'B, CA I SHUBA AND COMPANY Icon_minitimeDl Des 17, 2007 11:23 am

MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS!

AL GSC PERQUÈ FEIA GOIG VEURE A LES 9 DEL VESPRE DEL DIVENDRES 15 SCOOTERS A PLAÇA INDEPENDÈNCIA, PEL SOPAR, EL SORTEIG I LA MINI RUTA PER SALT!

AL B'N'B PER UN SET INOBLIDABLE I QUE FINS I TOT VAN FER QUE UNA PERSONA TAN MALDESTRE COM JO NO PARÉS DE BALLAR DURANT UNA HORA I MITJA (BÉ, LA CERVESA TAMBÉ VA AJUDAR UNA MICA...), LO DEL FINAL VA SER UNA PUTADA PERÒ JA EN PARLAREM...
JUSTÍCIA PER BORDERLINE'66!

A CORRENT ALTERNA PER ATREVIR-SE A PROGRAMAR UNA FESTA VERITABLEMENT ALTERNATIVA I PER SER UNA GENT COLLONUDA!

I FINALMENT A EN SHUBA I ELS SEUS COL·LEGUES PER VENIR A LA NOSTRA FESTA QUE ÉS LA SEVA I PER VENIR COM DÉU MANA, EL·LEGANTS I DE BON ROTLLO! Very Happy

PERSONALMENT EM COMPROMETO A SEGUIR TREBALLANT PER FER UNA ALTRA SESSIÓ JAMAICA-NOTHERN SOUL QUE SIGUI MOLT MILLOR QUE LA DEL 14!

MOLTÍSSIMES GRÀCIES DE TOT COR!
bounce
Tornar a dalt Ir abajo
SHUBA

SHUBA


Nombre de missatges : 113
Age : 39
Localisation : Barcelona, Catalunya
Registration date : 12/11/2007

MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS!GSC,B'N'B, CA I SHUBA AND COMPANY Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS!GSC,B'N'B, CA I SHUBA AND COMPANY   MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS!GSC,B'N'B, CA I SHUBA AND COMPANY Icon_minitimeDt Des 18, 2007 5:04 pm

Gracies a tu i a la excepcional gent del GSC per l'espectacle, tot i que el grup no em va apassionar gaire, la sessio de black and beat em va molar bastant i el principi de miqui puig amb el Grandios Prince Buster tambe em va impressionar bastant, la veritat es que havia anat a veure'l en un parell de sessions seves i em van semblar bastant merdoses. La de divendres va ser menys merdosa (no m'agraderia ser considerat fan seu). L'ambient de puta mare i les converses amb Sir T5 en la linea...jojojojo. Vem fotre el camp cap a dos quarts de quatre i despres de acompanyar els amigots a casa (Girona ciutat i Santa Coloma de Farners) vaig fer cami cap a la ciutat comtal acompanyat per el meu amic i mai prou reconegut Ivan "Sir Lord Tennant", que en aquells moments era victima d'una inmensa bolinga i un atroç sindrome d'abstinencia. A les 6 vaig arribar a casa i a dormir.

Gracies CSC!
Aquest forum no te accents???
Tornar a dalt Ir abajo
http://WWW.THECABRIANS.COM
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS!GSC,B'N'B, CA I SHUBA AND COMPANY Empty
MissatgeAssumpte: TAMBÊ US DONO GRACIES   MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS!GSC,B'N'B, CA I SHUBA AND COMPANY Icon_minitimeDv Des 21, 2007 4:24 pm

EI T5 I COMPANYIA

Vaig disfrutar molt Divendres en el sopar i en la festa de "LA MIRONA"encara que vaig tenir que marxar aviat perque tenia que matinar (obligacions famliars)

Vaig poder comprovar "in situ"que hi ha molta més gent de la que jo em pensava que estan TRONATS per les VESPAS i LAMBRETTAS i aixó es bo ei vosaltres si que sou autentics scooteristes perque vareu venir amb VESPA tot i la fred que feia OS FELICITO, no com un que jo sé que va venir a peu, encara que visqui al cotat del restaurant, aixó no es escusa ja ho se.

Devieu pensa aquest fulano va venir a sopar i a la festa i no l´hi varem veura cap VESPA ni res que s´hi sembli QUINA JETA . Ei us aseguro que en ting una pero no la vaig voler treura del garatge.

A veura si un dia que feu una sortida la pug treura a pasejar, ja informareu.

Novament gracies per deixar-ma participar a la votra festa i fins una alta BONES FESTES A TOTS

A SI I FORÇA BARÇA (sobretot Diumenge) també soc culé
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS!GSC,B'N'B, CA I SHUBA AND COMPANY Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS!GSC,B'N'B, CA I SHUBA AND COMPANY   MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS!GSC,B'N'B, CA I SHUBA AND COMPANY Icon_minitimeDv Des 21, 2007 5:49 pm

Merci a tu per venir, va ser collonut que t'apuntessis!
Aviat farem una sortida a Bescanó amb botifarrada i pa amb tomata inclòs, no t'amoïnis que ja t'avisarem.

Fins aviat i VISCA EL BARÇA! cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS!GSC,B'N'B, CA I SHUBA AND COMPANY Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS!GSC,B'N'B, CA I SHUBA AND COMPANY   MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS!GSC,B'N'B, CA I SHUBA AND COMPANY Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS!GSC,B'N'B, CA I SHUBA AND COMPANY
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Gracies a tots !
» MOLTES GRACIES A TOTS
» bon dia a tots/es!!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: