Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Bobina de alta Vespa 200DN

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

Bobina de alta Vespa 200DN Empty
MissatgeAssumpte: Bobina de alta Vespa 200DN   Bobina de alta Vespa 200DN Icon_minitimeDg Jun 13, 2010 2:54 am

Hola companys;
Us vaig a explicar una història que m'ha succeït amb la bobina d'alta o convertidor electrònic que duu la meva Vespa 200 DN i que és del model FEMSA. Resulta que des de setembre del 2006 ja he canviat 4. Dos d'elles no m'han durat ni 15 dies, com és el cas de l'última que vaig comprar en CASADEMONT el 8 d'Abril, poc abans del GSW, i que va deixar de funcionar el dia 19 del mateix més. Cansat d'aquest tema i ho explico per si a algú li passa, em vaig posar en contacte amb LEVISTRONIC que és el faricant i és de Lleida. Em van atendre molt amablement i em van posar en contacte amb el cap que em va explicar que és un problema d'estabilitat de tensió quan puja de voltes. El cas és que em va dir que ja ho tenien solucionat però qu'encara no les habian fabricat i m'hauria d'esperar unes setmanes. Passades unes setmanes ho vaig tornar a trucar i com todavia no estaven fabricades em va proposar enviar-me una de les anteriors per a poder utilitzar la moto, encara que amb el risc de quedar-me tirat. El divendres passat l'he rebut i muntat al moment perquè tinc "mono" de Vespa. Ara esperaré unes setmanes i ho tornaré a trucar perquè no s'oblidi de mi quan las facin.
Quin rotllo us he deixat anar, però és per si a algú li passa també que sàpiga per on van els trets.
Salud.
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Bobina de alta Vespa 200DN Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bobina de alta Vespa 200DN   Bobina de alta Vespa 200DN Icon_minitimeDg Jun 13, 2010 7:26 pm

Bobina de alta Vespa 200DN 28qql4y

La bobina deu esser com la de la foto, no tenia constancia de aixo, fas be comunicar-ho, perque aixi si a algu l'hi passa pot estar altanto, jo tambe vaig canviar-la, perque el cable que va a la bujia, tocaba al motot i es va cremar, pero no hi vaig tenir cap problema, de tota manera haig de dir que es diferenta bobina, tambe FEMSA, pero de una 200 PX IRIS

MERCI PER LA INFORMACIO bom SALUTACIONS bom
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

Bobina de alta Vespa 200DN Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bobina de alta Vespa 200DN   Bobina de alta Vespa 200DN Icon_minitimeDl Jun 14, 2010 9:52 pm

Hola josep RK; No és ben bé aquesta, la meva es la M9 de LEVISTRONIC. Porta 4 conexions per terminal FASTOM i el unic cable que hi ha es el de la bujia.
El cas es que quand la vaig probar, es va tornar a averiar al 1,5 Km recurreguts Evil or Very Mad . Ja hi tornat ha trucar al cap de LEVISTRONIC i ja hem quedat que d'aqui 2 0 3 setmanas segurament ja estaràn fabricades les definitives per enviarme una. Fins a les hores, Vespa atorada. Sad
Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Bobina de alta Vespa 200DN Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bobina de alta Vespa 200DN   Bobina de alta Vespa 200DN Icon_minitimeDt Jun 15, 2010 7:57 pm

Bobina de alta Vespa 200DN B4xdp5

per casualitat es com aquest?
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

Bobina de alta Vespa 200DN Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bobina de alta Vespa 200DN   Bobina de alta Vespa 200DN Icon_minitimeDt Jun 15, 2010 10:08 pm

Si senyor, exactament aquesta. cheers
Esperaré a veure si és cert que tenen el tema solucionat. M'ho han assegurat. Quan ho tingui ja ho faré saber.Gracies per l'interés Josep.
Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

Bobina de alta Vespa 200DN Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bobina de alta Vespa 200DN   Bobina de alta Vespa 200DN Icon_minitimeDs Set 25, 2010 12:44 am

Benvolguts companys; per fi després de 5 mesos d'avaria, el dilluns passat em va enviar la bobina definitiva. Ha passat gairebé una setmana i encara funciona. Al principi tenia els meus dubtes però a poc a poc he anat agafant confiança. Tampoc he fet grans trajectes, però ja es faran.
La veritat és que el sr. Lluis de LEVISTRONIC, encara que ha trigat per problemes de subministrament, s'ha portat de meravella amb mi. Vagi des d'aquí el meu agraïment. cheers cheers
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Bobina de alta Vespa 200DN Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bobina de alta Vespa 200DN   Bobina de alta Vespa 200DN Icon_minitimeDs Set 25, 2010 7:03 pm

m'en alegro que et funciuni ja, jo vaig tenir un problema semblant fa 4 o 5 anys, i tambe vaig estar-hi un any per poder solucionar-ho, concretament era la bobina de dins el plat magnetic, que no la trovaba enlloc, i al final vaig poder-na trovar una de 2ª ma que encara funciona
ENS VEIEM SALUTACIONS
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Bobina de alta Vespa 200DN Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bobina de alta Vespa 200DN   Bobina de alta Vespa 200DN Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Bobina de alta Vespa 200DN
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» problemes per donar dalta la vespa
» VESPA 46
» Vespa 125L 58?
» vespa 75/90 o 125

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: