| Sortida club diumenge 14 novembre | |
|
+3Jordi T5 josep RK giroscooter 7 participantes |
Autor | Missatge |
---|
giroscooter
Nombre de missatges : 674 Localisation : Girona (Catalunya) Registration date : 05/11/2007
| Assumpte: Sortida club diumenge 14 novembre Dt Oct 26, 2010 12:05 pm | |
| Sembla que hi ha gent disposada a pasar una mica de fred i eixacar-se aviat un diumenge matí per anar a fer un tomb tots junts amb les vespes La proposta tal i com es va decidir a l'ùltima reunió es anar fins a Vallfogona i fer un esmorzar de forquilla i ganivet a Mr.Bikes (gratuit pels socis del GSC i pels no socis el que valgui). Data: DIUMENGE 14 NOVEMBRE 2010
Inscripció oberta:
-Toni | |
|
| |
josep RK
Nombre de missatges : 824 Localisation : SALT Registration date : 10/11/2007
| Assumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre Dt Oct 26, 2010 3:08 pm | |
| | |
|
| |
Jordi T5
Nombre de missatges : 558 Localisation : Girona (Catalunya) Registration date : 07/11/2007
| Assumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre Dt Oct 26, 2010 7:17 pm | |
| | |
|
| |
merc
Nombre de missatges : 122 Age : 51 Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN Registration date : 10/11/2007
| Assumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre Dc Oct 27, 2010 9:18 pm | |
| Ansiosa....la vespa, collons, i jo també. En principi, SI!!!
| |
|
| |
deskarat
Nombre de missatges : 106 Age : 46 Registration date : 07/11/2007
| Assumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre Dj Oct 28, 2010 12:27 am | |
| Quines ganes que en tinc, però justament aquest cap de setmana hem de fer de cangurs dels nebots!!! o sigui que serem 6 a casa!!! com sempre a fer-me dentetes!!!! a veure quin dia puc venir!!!! | |
|
| |
telemark
Nombre de missatges : 336 Age : 57 Registration date : 07/11/2007
| Assumpte: jo tambe! Dt Nov 02, 2010 12:07 pm | |
| La Princess i jo tambe vindrem (si la feina ens ho permet, que sembla que si!)
Apa siau Telemark | |
|
| |
josep RK
| Assumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre Dt Nov 02, 2010 10:25 pm | |
| VA VINGA, QUE AIXO S'ANIMA
llastima JOAN, pero pots llogar una VESPA-BUS; i portar-los a tots, je je, quina feinada oi? | |
|
| |
P 200 Fons
Nombre de missatges : 97 Registration date : 16/11/2007
| Assumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre Dc Nov 03, 2010 12:10 am | |
| Be nois !! Que tinc ganes de veure les vostres cares.
Prepareu be les maquines, presions neumatics, bujies apretades, netes,cables, plenes de suc al 3% etc... que hi fotarem canya !!!!!!!!!!!
Aneu pensant que esmorzareu, xuia? buti? xai? truiteta?, etc.....
Ja he fet la reserva
I recordeu ser puntuals | |
|
| |
P 200 Fons
| Assumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre Dc Nov 10, 2010 12:09 am | |
| Que pasa nois? no hi ha ningu que s´atreveixi a posar l'hora de sortida??
Va que us sembla SORTIR a les 9:00 de la Benzinera de Sarria.
Aixo vol dir a les 8:45 a fer Benzina, pres neumatics, pipis, telf, etc...
No sento a nimgu... vinga que fará bon dia amb "caloreta".
Salut i Vespes | |
|
| |
merc
Nombre de missatges : 122 Age : 51 Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN Registration date : 10/11/2007
| Assumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre Dc Nov 10, 2010 2:26 am | |
| Ui Fons, ja m'agrada que vinguis, no per cap motiu sexual (per això ja hi ha en Telemark) sinó per possibles panes que pugui haver-hi. L'embrague encara va dur de collons, potser amb la fred que cardarà es despertarà de cop i millorarà. Ja pots demanar-me una buti i un parell de xuies, torrades, allioli, una mica d'amanida amb bitxo confitat i un cigaló. La barreja val més que li posem a les màquines i no a nosaltres. A 3/4 de 9 estaré a la benzinera de Sarrià. Preguem puntualitat, preguem senyor. I en honor al paio aquell de blanc que va venir a Catalunya: "HABEMUS VESPAS". | |
|
| |
telemark
| Assumpte: Per on? Dc Nov 10, 2010 2:52 pm | |
| Per on pujareu? Telemark
PD: Merc, portat les genolleres i aquell morrió que et va anar tan be l'ultima vegada. Ja saps lo que t'espera, oi lladregot? | |
|
| |
josep RK
| Assumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre Dc Nov 10, 2010 10:19 pm | |
| A VEURA, FONSO, TELEMARK, MERC, el DIJOUS a la reurio, varem acordar reunirnos a les 9 a la PLAÇA CATALUNYA de GIRONA, i desde alla marxar cap a OLOT, en principi pasant per ANGLES, i tornant passar per BANYOLES,pero encara no hem posat res en el foro, o sigui que ja ho poso jo. Perque per on voleu passar, per BANYOLES i amunt?, no hi ha massa transit per l'autovia? ja ho acavarem de decidir, i la norma de venir amb els diposits plens? a on l'hem deixat?
Vinga va, que aixo ja es a punt, a veura, acabem de decidir a on ens trobem , i cap amunt falta gent, i VESPAS
FONSO, en JOSEP DOMENEC tambe hi ve, pero no amb la seva VESPA, tranqui, em sembla que amb una de en FRANCESC ESCORSO,(que ara en te unes quantes ) que tambe vindra | |
|
| |
P 200 Fons
| Assumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre Dj Nov 11, 2010 12:16 am | |
| Colla de PIPAS !!!!!!
Si ho decidiu ho penjeu, o pensaveu penjar-ho el dissabte ???
Us daré un Clatallot !!!!!!
Hem d'anar per feina, si anem per Angles tot es recta i aborrit, si anem per Banyoles , Mieres, Santa Pau hi han corves, que us fan por ???
Que anem a esmorzar o a dinar?? Vinga colla "domingueros".
Vosaltres decidiu.
Salut i Vespes | |
|
| |
merc
| Assumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre Dj Nov 11, 2010 8:13 pm | |
| A veure si ens aclarem, a mi només m'ha quedat clar que he de portar un morrió, però no sé ni a on hem quedat ni l'hora ni per on passarem. Sou una colla de nenazas. Si tenim una missió, només cal dir dia(ja el sabem), hora(H) i lloc o coordenades. El morrió l'entenc com a "daño colateral". Això si, vull una buti i una xuia. (si pot ser que no siguin d'en Telemark).
| |
|
| |
josep RK
| Assumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre Dv Nov 12, 2010 1:52 am | |
| A VEURA SI ACLAREM LA COSA DE LA SORTIDA,( conecto ara perque mes aviat no pug, tinc l'ordinador ocupat )
Potser que quedem a les 9 a la plaça CATALUNYA, ja que aixi ho varem decidir a la reunio, es que si els que hi eram no poden llegir el foro, potser es faran un embolic, cosa habitual, en el nostre club, je je, despues si anem a la gasolinera, hi serem amb un cop de moto, per si algu ens espera alla, i la ruta que proposa en FONSO, ja em sembla be, es que a la reunio, no va quedar clar (al menys per mi) per a on hi aniriam, es que a les reunions parlem de tot, pero mai de res en concret, es el nostre lema habitual, ja ja, som aixi de serios, lo important a les reunions es fotrens alguna cervesa, i despres parlar de tot, fins i tot de les sortides
MERC, no pateixis, esta tot controlat, tu porta gana, i el cami ja el trovarem
TELEMARK, per on vindras?, ho dic per saber a on t'hem, o ens has de esperar (OSTI QUIN EMBOLIC; AI AI )
FONSO, si passem per MIERES, a quina hora arriberem mes o menys a VALFOGONA?, es que no tinc ni ideia del troç que hi ha desde OLOT (contan que hi ha diferentes VESPAS, diferents pilots, i diferentes maneres de conduir, pero com que som pocs, no crec que hi hagi cap dificultat, es diferent de quan som una multitut, o alguna moto que no va prou a l'hora)
RESTO DE LA PENYA, poseu algo en el foro, que sembla que us faci vergonya de escriura,(O POTSER MANDRA? ) digueu algo, esteu d'acord? potser ho farieu diferent? que?
Dons si tothom esta d'acord, fem-ho aixi, a les 9 del mati, puntualment a la PLAÇA CATALUNYA de GIRONA, i ja tirarem cap a la ruta de tardor del GIRONA SCOOTER CLUB | |
|
| |
telemark
| Assumpte: Us atrapo a... Dv Nov 12, 2010 6:12 am | |
| Si pujeu per Les Preses, a la bencinera de Les Preses com l'ultima vegada. Si pujeu per Besalú a la bencinera de Besalú. Ja direu on quedem i hora aprox. d'arrivada.
Telemark | |
|
| |
giroscooter
Nombre de missatges : 674 Localisation : Girona (Catalunya) Registration date : 05/11/2007
| Assumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre Dv Nov 12, 2010 12:20 pm | |
| Quedem a Plaça Catalunya a les 9 en punt. La ruta la decidim abans de sortir. Personalment m'apunto a pasar per Mieres i Santa Pau però mes igual. Telemark: abans de sortir et truquem per quedar en un lloc concret. Conta que si tot va bé sobre les 10/10:30 estarem per allà
Salut i fins diumenge!! | |
|
| |
josep RK
| Assumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre Dv Nov 12, 2010 3:51 pm | |
| aprofito ara que puc disposar una mica del ordinador
COM VEIEU ESTA TOT CONTROLAT, ES QUE SOM LA PO:::::NYETA, ja JA ja JA | |
|
| |
giroscooter
| Assumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre Dv Nov 12, 2010 4:09 pm | |
| JAJAJA!!! Culpa meva, vaig dir que posaria un post després de la reunió i ja veus... | |
|
| |
merc
| Assumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre Dv Nov 12, 2010 6:03 pm | |
| Perfecte, ara si, a les 9 a la Plaça Catalunya, i per on vulgueu passar, em va bé. Però, per embolicar-ho una mica més, jo passaria per Besalú però diria a en Telemark que passem per Les Preses o encara millor, passaria per les Preses i li diria que passem per Besalú. I referent a l'hora, li diria una hora abans, així es prendrà 4 cerveses, s'engatarà una mica i podrem abusar d'ell. Àpala, ens veiem diumenge. | |
|
| |
telemark
| Assumpte: Mira te cremallera... Dv Nov 12, 2010 7:39 pm | |
| Apa canalla , mira lo que te comprat per diumenge ... i te cremallera per la boca!!! que Merc que saps lo que et donare de menjar quan la tinguis possada? tonta! Telemark | |
|
| |
merc
| Assumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre Dv Nov 12, 2010 9:11 pm | |
| Telemark, t'he comprat els pantalons que em vas demanar. Diumenge te'ls porto https://2img.net/r/ihimizer/i/pantcuir.jpg/ | |
|
| |
josep RK
| Assumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre Ds Nov 13, 2010 5:25 pm | |
| Dons entesos, passarem per MIERES, SANTA PAU, i cap a OLOT, en sembla collonut, TELEMARK, tu tira cap a OLOT, i ja et trucarem per quedar a un lloc desde on anirem junts, hem de pensar en un lloc conccret i que sigui de bon trovar-nos, si no hi ha res de nou, et trocarem cap a les 9 ( tingas-lo present) Podria ser una gasolinera per poder acabar de omplir el diposit, i ja enfilar cap a VALLFOGONA (ja es veura )
Va vinga, no enredem mes la troca, ( si per cas, que ho faigi en MERC je je je jereje ) i ens veiem dema | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre | |
| |
|
| |
| Sortida club diumenge 14 novembre | |
|