Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Vespa en venta sense documents

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
jtarifagomez

jtarifagomez


Nombre de missatges : 50
Age : 32
Registration date : 25/07/2011

Vespa en venta sense documents Empty
MissatgeAssumpte: Vespa en venta sense documents   Vespa en venta sense documents Icon_minitimeDc Jul 27, 2011 9:54 pm

Bones a tothom, el motiu del meu pots és que m'han ofertat una vespa sl a un preu irresistible, pero com de costum el problema és la documentació, es va donar de baixa fa més de 20 anys, magradaria que em comentessiu alguna cosa sobre aquest tema de recoperar la documentació d'un vehicle que no té ni matricula, realment m'agradaria saver si valdria la pena o si seria molt i molt car fer tot el (papeleo), si és problema de temps i cues, per una vespa soc capas de fer moooooltes hores de cua jaja, la scooter em surt per un preu molt raonable i la veritat es que si el pressupost de la recurperació de documentació sem dispara, passaré de comprar-la.
Gràcies.
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

Vespa en venta sense documents Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vespa en venta sense documents   Vespa en venta sense documents Icon_minitimeDj Jul 28, 2011 12:50 am

jtarifagomez escrigué:
Bones a tothom, el motiu del meu pots és que m'han ofertat una vespa sl a un preu irresistible, pero com de costum el problema és la documentació, es va donar de baixa fa més de 20 anys, magradaria que em comentessiu alguna cosa sobre aquest tema de recoperar la documentació d'un vehicle que no té ni matricula, realment m'agradaria saver si valdria la pena o si seria molt i molt car fer tot el (papeleo), si és problema de temps i cues, per una vespa soc capas de fer moooooltes hores de cua jaja, la scooter em surt per un preu molt raonable i la veritat es que si el pressupost de la recurperació de documentació sem dispara, passaré de comprar-la.
Gràcies.

Hola jtarifagomez: En principi no hi ha massa problema, però el que si necessites és la matrícula, perquè solament amb ella pots realitzar els tràmits. Amb el nº de bastidor, en tràfic no t'ho fan. Si no la saps, t'aconsellaria que anessis a la policia municipal amb el nº de bastidor i intentar que te l'aconseguissin. (Si volen t'ho poden fer). Ells també et dirán si no hi ha cap denuncia de robatori de la moto. Una vegada aconseguida vas a tràfic i demana la vida del vehicle. +/- 8€. És important perquè et pots trobar alguna sorpresa. A més coneixeràs les dades bàsiques i el nom i ultima adreça de l'últim propietari.
Si el que te la ven no és l'últim propietari, intenta localitzar-ho mitjançant la guia de telèfons de la pàgina de movistar. Si ho aconsegueixes intenta que et signi un contracte de compra/venda i una autorització per a la rehabilitació.
Si no ho aconsegueixes encara queda un últim cartutx. Vas a un notari amb dos testimonis que acreditin la teva propietat un mínim de dos anys i que et faci un acta. També els serveix en tràfic.
Et donaran una carta per passar la ITV en l'estació que tu els diguis i hauràs d'anar al fet que et preparin una fitxa tècnica nova.
Sembla molt liós pero un cop ficat, es nar hi fent. En diners uns 150/160 € entre DGT i ITV.
Et deixo un enllàs de la DGT on explica el que demanan.

http://www.dgt.es/was6/portal/contenidos/documentos/oficina_virtual/vehiculos/rehabilitacion/Rehabilitacion.pdf

Sort company
Tornar a dalt Ir abajo
jtarifagomez

jtarifagomez


Nombre de missatges : 50
Age : 32
Registration date : 25/07/2011

Vespa en venta sense documents Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vespa en venta sense documents   Vespa en venta sense documents Icon_minitimeDj Jul 28, 2011 9:41 am

Gracies per la teva resposta, pero un notari que em faci aixo on el puc trobar? Tu ho has fet alguna vegada? Gracies
La policia em va dir que no em poden donar la matricula ja que les dades del propietari son intransferibles.
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

Vespa en venta sense documents Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vespa en venta sense documents   Vespa en venta sense documents Icon_minitimeDs Jul 30, 2011 2:04 am

jtarifagomez escrigué:
Gracies per la teva resposta, pero un notari que em faci aixo on el puc trobar? Tu ho has fet alguna vegada? Gracies
La policia em va dir que no em poden donar la matricula ja que les dades del propietari son intransferibles.

A veure, el primer que necessites és la matrícula. Sense ella no pots fer cap tràmit. En trànsit amb el nº de bastidor no et volen donar la matrícula. El més fàcil és en la policia municipal o mossos d'esquadra. Si coneixes a algú que conegui a algú que conegui a un poli..... És una mica així. Has de moure't per aconseguir-la.
Una vegada aconseguida ve el del notari per provar la teva propietat. Qualsevol notaria que tinguis a la teva ciutat t'ho faria, pagant clar. Jo no he arribat a fer-ho perquè vaig aconseguir localitzar al propietari i varem arreglar els papers, però si que vaig anar-hi a parlar amb un i em demanava uns 60€ per fer-ho.

Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Vespa en venta sense documents Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vespa en venta sense documents   Vespa en venta sense documents Icon_minitimeDs Jul 30, 2011 12:29 pm

en XAVI te rao, has de trovar una matricula com sigui, sino no podras fer res ( matricula autentica, no hi fotis qualsevol matricula, que despres es mes complicat) has de mirar de trovar-la com sigui, n'ha de tenir en algun lloc
Tornar a dalt Ir abajo
jtarifagomez

jtarifagomez


Nombre de missatges : 50
Age : 32
Registration date : 25/07/2011

Vespa en venta sense documents Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vespa en venta sense documents   Vespa en venta sense documents Icon_minitimeDc Ago 10, 2011 1:13 pm

i en el cas de que la moto fos estrangera?
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

Vespa en venta sense documents Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vespa en venta sense documents   Vespa en venta sense documents Icon_minitimeDc Ago 10, 2011 3:42 pm

jtarifagomez escrigué:
i en el cas de que la moto fos estrangera?

Mira, el tema de extrangería no el coneixo, pero m'imagino que tindrías que rehabilitarla en el país d'origen i després tramitar el canvi de nacionalitat. Suposo que es molt mes complicat.
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Vespa en venta sense documents Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vespa en venta sense documents   Vespa en venta sense documents Icon_minitimeDc Ago 10, 2011 9:25 pm

si la moto es estrangera, no se, pero ja ens ho compliques, el millor es tenir una matricula,( espanyola clar), i despues ja es veura sobre la marxa, ja t0ho esplicare el dia que ens veiem, en el foro no t0ho esplicare, perque hi hauria mal.entesos, i no es tracta de aixo
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

Vespa en venta sense documents Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vespa en venta sense documents   Vespa en venta sense documents Icon_minitimeDl Ago 15, 2011 3:40 pm

Abans a trànsit donaven la matrícula portant-lis el núm. de xassis. Ara com amb tot cada vegada són més tocapilotes i no ho fan. Mira a veure si està repintat el parafangs del davant, si trens sort potser el núm. estigui sota la pintura i rascant una mica et surt. Lo del poli si et fa el favor si que ho pot mirar, a mi em va sortir que no estava en l'arxiu informatitzat de trànsit= +o- res a fer. Sort
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Vespa en venta sense documents Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vespa en venta sense documents   Vespa en venta sense documents Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Vespa en venta sense documents
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Vespa Primavera a la venta
» Venta Peces Vespa
» Charming, sobre la vespa en venta
» Propostes d'avatar per a en Charming 4.13

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: