Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Classes de Northern Soul (no és broma).

Ir abajo 
+4
Monkey Brain 66
SHUBA
giroscooter
Jordi T5
8 participantes
AutorMissatge
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Classes de Northern Soul (no és broma). Empty
MissatgeAssumpte: Classes de Northern Soul (no és broma).   Classes de Northern Soul (no és broma). Icon_minitimeDj Gen 03, 2008 1:56 pm

Davant la meva descoordinació innata accentuada per la ingesta d'alcohol crec que m'és totalment impossible aprendre a ballar northern pel meu compte, més que res perquè és de persona intel·ligent reconèixer les pròpies mancances i sobretot perquè passo d'assajar a casa com una teenager...

He trobat una acadèmia de ball prop de casa i he parlat amb el professor, li he ensenyat uns quants videos de northern i hem quedat que estaria disposat a fer classes almenys d'un primer nivell.

La veritat és que estic passant una febrada de soul i m'agradaria molt poder ballar com Déu mana i no fent el ridícul com sempre. Bé, si hi ha algú interessat que es posi en contacte amb mi, si arribo a un acord econòmic amb el professor segur que m'hi apunto.

https://www.youtube.com/watch?v=TN12E7h023E

Espero poder fer això algun dia però ara per ara ho veig molt negre...

Keep the faith! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

Classes de Northern Soul (no és broma). Empty
MissatgeAssumpte: Re: Classes de Northern Soul (no és broma).   Classes de Northern Soul (no és broma). Icon_minitimeDv Gen 04, 2008 12:29 am

M'agradaria veure la cara del profe de ball quan l'hi has ensenyat el video Shocked
Jo crec que que la millor manera d'aprendre a ballar es comprar uns escalfadors i unes malles i posar-se davant d'un mirall a practicar (rollo Fama vaja) Razz ...i si pots ho grabes en video per que ho poguem disfrutar tots!!!
Si aquest marrec ho pot fer segur que nosaltres també podem!!!
https://www.youtube.com/watch?v=KPNUrq61b3I

Leroy Johnson Foundation!! afro
Keep the Faith!!
Tornar a dalt Ir abajo
SHUBA

SHUBA


Nombre de missatges : 113
Age : 39
Localisation : Barcelona, Catalunya
Registration date : 12/11/2007

Classes de Northern Soul (no és broma). Empty
MissatgeAssumpte: Re: Classes de Northern Soul (no és broma).   Classes de Northern Soul (no és broma). Icon_minitimeDv Gen 04, 2008 1:24 pm

joasjoasjoasjoasjoasjoasasjo, havia vist el video aquest de la criatura fot bastant de temps, i deu n'hi do, m'estic descollonant sol.
Tornar a dalt Ir abajo
http://WWW.THECABRIANS.COM
Monkey Brain 66




Nombre de missatges : 89
Registration date : 08/11/2007

Classes de Northern Soul (no és broma). Empty
MissatgeAssumpte: Re: Classes de Northern Soul (no és broma).   Classes de Northern Soul (no és broma). Icon_minitimeDg Gen 06, 2008 4:46 am

Això és massa bó per ser veritat!!!
La realitat supera la ficció i ni en Homer i en Burney junts al vaticà podrien superar el moment en què en T5 (antònim de seriós i correcte) li demana a un profesor d'acadèmia de ball que li ensenyi a fer les piruetes que porta en un video, GLORIÓS!!!
La cara del profesor si no va patir una paràlisi facial instantànea devia ser espectacular al escoltar aquell freak convençut de serie b proposar-li ser el rei de la pista, això si aquell pobre home no va trucar al psiquiàtric o a la policia inmediatament.Classes de Northern Soul (no és broma). K79cat11
Jordi la veritat és que has fet el que havies de fer, la Mar i jo també hem provat més d'un cop a casa fer els passos northern i fer-los bé de forma autodidacta és IMPOSSIBLE!!
KEEP THE FAITH AND IF ITS POSIBLE THE HONOUR.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Classes de Northern Soul (no és broma). Empty
MissatgeAssumpte: Re: Classes de Northern Soul (no és broma).   Classes de Northern Soul (no és broma). Icon_minitimeDg Gen 06, 2008 2:20 pm

Ja, ja, ja... la veritat és que vaig aprofitar que havia près un parell de "carajillos" pel fred... téns raó amb lo de la cara, el tiu estava flipant Shocked però tampoc et pensis que massa, es veu que hi ha persones encara més pirades que li demanen coses molt més rares, coreografies i tot tipus de bogeries o sigui que tampoc passada l'estupefacció inicial s'ho va prendre força bé, es més, crec que un professor de ball té l'obligació de saber com a mínim que és el northern soul, no oblidem que va marcar la dècada dels 70 i un professional això ho hauria de saber i no només el tango i el cha-cha-cha.

Aquí va lo proposta estrella, com a activitat del Club:

Taller de Northern Soul

La Mariona (l'única persona que no s'ha descollonat, ni m'ha humiliat) em va proposar que podríem fer com a activitat del club un taller de Northern quedar amb el profe la gent que vulgui i que ens ensenyi els passos més bàsics, una sessió de dues hores. Segurament no aprendrem gaire res però riurem com bojos. Aquí us deixo la proposta, qui vulgui que s'hi apunti, si no hi aniré sol, sempre que m'arregli el preu.

Bé, crec que pot ser interessant, diferent i divertit, ara jo podeu continuar amb el rotllo d'insults i vexacions...
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Classes de Northern Soul (no és broma). Empty
MissatgeAssumpte: nomes de pensar-hi ja em posso catxondo!!   Classes de Northern Soul (no és broma). Icon_minitimeDl Gen 07, 2008 6:25 pm

no us talleu ... crideume per filmar... ja us val!!
nothern soul??? jajajaja jajajajajajajaja!!!! ai !!!! que em pixo de la trencada de pit !!!! aaaaaaaaagggajajajajajajajajajaaaaagagagagaga!!!

Molt be mariona tu dona-l'hi ales al nen!! jajajajjajajajaja!! prooooou que m'ofeeegooooooooo!! jajajajajajajaja

un avanç de lo que sortira de tot aixo, E.G.N.S.G (el Excelentissim Grup de Northern Soul de Girona)

https://www.youtube.com/watch?v=WFuCW1vpmas

we are the negro's song (Hard) Mods!!
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

Classes de Northern Soul (no és broma). Empty
MissatgeAssumpte: Re: Classes de Northern Soul (no és broma).   Classes de Northern Soul (no és broma). Icon_minitimeDl Gen 07, 2008 8:10 pm

T5, compte amb mi i la Mari-one per un parell d'hores un divendres per exemple. Segur que serà divertit i ens farem un tip de riure!!!

Classes de Northern Soul (no és broma). Sml-1410
Tornar a dalt Ir abajo
mariona

mariona


Nombre de missatges : 37
Registration date : 16/06/2007

Classes de Northern Soul (no és broma). Empty
MissatgeAssumpte: Re: Classes de Northern Soul (no és broma).   Classes de Northern Soul (no és broma). Icon_minitimeDt Gen 08, 2008 5:18 pm

Hey Telemark

Que no saps que als nens s'els ha d'estimular... doncs aixo, a mes trobar-nos tots per passar un parell d'hores fent l'animal i fent-nos un bon fart de riure, pot ser una bona idea i com tu dius imaginat la próxima produccio de TELEMARK PRODUCCIONS, es que no te preu...

Salutacions

Mariona.
Tornar a dalt Ir abajo
The Charming Man

The Charming Man


Nombre de missatges : 16
Age : 53
Registration date : 10/11/2007

Classes de Northern Soul (no és broma). Empty
MissatgeAssumpte: Re: Classes de Northern Soul (no és broma).   Classes de Northern Soul (no és broma). Icon_minitimeDt Gen 08, 2008 8:52 pm

M'agradaria veure al barrilet del TELEMARK marcant-se uns passos de Northern.
Jajajajaja, i per descomtat, al mico de torn.
Keep Charm
Tornar a dalt Ir abajo
Monkey Brain 66




Nombre de missatges : 89
Registration date : 08/11/2007

Classes de Northern Soul (no és broma). Empty
MissatgeAssumpte: Re: Classes de Northern Soul (no és broma).   Classes de Northern Soul (no és broma). Icon_minitimeDc Gen 09, 2008 2:30 am

L'important no és com es balla, l'important es ballar!!!
Classes de Northern Soul (no és broma). Aaaaaa10Classes de Northern Soul (no és broma). Aaa11110
Yeeeeaaaaaahhhhh!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Classes de Northern Soul (no és broma). Empty
MissatgeAssumpte: si si balleu!!!   Classes de Northern Soul (no és broma). Icon_minitimeDc Gen 09, 2008 9:44 pm

affraid A mi si que no em veureu ballar, que jo se quant faig el ridi jajajajajajaja!!! vosaltres feu, que jo deixare constancia filmica i d'aqui uns dies, quant se us hagi passat la falera northern, aquest document no tindra preu ... hi haura per humiliar-vos anys i panys, jajaja!!

We are the Hard (with honour) MODS!!!!! Very Happy Very Happy

PS1: Mari-one: TELEMARK TRIP MOVIES (repeteixo) TELEMARK TRIP MOVIES i no "telemark produccions" (Cambia-ho tu tambe Toni que ho tens malament a la pagina del youtube on tens albergats els videos de Lleida) Crying or Very sad Crying or Very sad

PS2: Ara m'agrada el teu avatar Charming (he deixat de veure aquellas mariconadas d'homosexual que posaves abans i no em surt cap foto ... millor!! un pas mes per fer-te desapareixer dels meus malsons) What a Face

PS3: Charming capullo: ballar no em veuras (Ja ho he dit, jo se quant faig el ridicul i no com tu i els teus moviments masturboespasmodics pseudonortherns) pero si vols veurem fer moviments gracils i armoniosos comprat un mirall (ben gran) i un pot de mercromina (per les roçadures a l'anus) abaixat els pantalons i girat d'esquenas a mi... les 100 primeres mantxades costa d'empassar-se aquell troç, pero despres hi ha qui l'hi agafa vici i tot! drunken
Tornar a dalt Ir abajo
The Charming Man

The Charming Man


Nombre de missatges : 16
Age : 53
Registration date : 10/11/2007

Classes de Northern Soul (no és broma). Empty
MissatgeAssumpte: Re: Classes de Northern Soul (no és broma).   Classes de Northern Soul (no és broma). Icon_minitimeDc Gen 09, 2008 9:45 pm

Mira en aixó tens tota i tota la raó. Potser sí que venim dels micos, veig que poden arribar a raonar....
Keep Charm
Tornar a dalt Ir abajo
The Charming Man

The Charming Man


Nombre de missatges : 16
Age : 53
Registration date : 10/11/2007

Classes de Northern Soul (no és broma). Empty
MissatgeAssumpte: Re: Classes de Northern Soul (no és broma).   Classes de Northern Soul (no és broma). Icon_minitimeDc Gen 09, 2008 9:47 pm

Veig que de totes totes Telemark tenir novia no et resolt els problemes mentalosexuals que tens, ostia tio, agafa una síndria i li fas un foradet i apa, mirant a la meca ballant una miquets del repetituu i avorridet Squa, o no, Ska.
Keep fruit sexual addict geek Embarassed
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Classes de Northern Soul (no és broma). Empty
MissatgeAssumpte: vaja pollada de cd's que em vas regalar durant el sopar tiu   Classes de Northern Soul (no és broma). Icon_minitimeDc Gen 09, 2008 9:51 pm

vaja "pollada" de cd's que em vas regalar durant el sopar tiu... si son les musiques de la meva avia (pero a baixes revolucions)

puto (i aborrit) soul del nort
Tornar a dalt Ir abajo
deskarat

deskarat


Nombre de missatges : 106
Age : 46
Registration date : 07/11/2007

Classes de Northern Soul (no és broma). Empty
MissatgeAssumpte: Re: Classes de Northern Soul (no és broma).   Classes de Northern Soul (no és broma). Icon_minitimeDc Gen 09, 2008 10:42 pm

Ei Telemark, així m'agrada, defensant la nostra música, malauradament estem envoltats de northern's però malgrat tot resistirem!!!!

We are the SKA (Rude) Boys
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Classes de Northern Soul (no és broma). Empty
MissatgeAssumpte: ara et veig deskarat   Classes de Northern Soul (no és broma). Icon_minitimeDc Gen 09, 2008 10:53 pm

ara et veig deskarat !!!

Wen the last trumpet it's broken ska music forever!!! drunken drunken

Rude music for Rude People!! scratch

SKA HOLLIGANS G.S.C. FRONT LINE !!!! Twisted Evil Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Classes de Northern Soul (no és broma). Empty
MissatgeAssumpte: Re: Classes de Northern Soul (no és broma).   Classes de Northern Soul (no és broma). Icon_minitimeDj Gen 10, 2008 11:57 am

Bravo! El GSC és viu i continua en la seva línia!
A veure Senyors Telemark i Deskarat, cara al scooter weekend us espera una sorpresa que no us la podeu ni imaginar, només us diré que no us comprometeu en res la nit abans del scooter weekend i que per problemes de confirmació no us puc avançar res encara però us asseguro que la música del 14 de març farà les vostres delícies i que collons... les de tots! Que no només de soul viu l'home i la dona!

Fins aviat i Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

Classes de Northern Soul (no és broma). Empty
MissatgeAssumpte: Re: Classes de Northern Soul (no és broma).   Classes de Northern Soul (no és broma). Icon_minitimeDj Gen 10, 2008 12:39 pm

BRAVO T5!!!!
Com diria el nostre estimat Crakzorla...Este año la vamos a liar !!! Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Classes de Northern Soul (no és broma). Empty
MissatgeAssumpte: No m'ho diguis...   Classes de Northern Soul (no és broma). Icon_minitimeDv Gen 11, 2008 3:15 am

Ja ho se Idea ... ve el Rico Rodriguez a tocar al Rude Cat Question Question Question venen els Toots and the Maytals amb el mismisim Bob Marley al front amb un petardaco gegant a la boca del qual anirant convidant a tothom present Question Question Question Question venen els Madness caminant desde Londres per l'Eurotunel:?: Question Question ve en Selassie desde Etiopia amb un Lleo a l'esquena com el que treu el gat a voltar al carrer Question i en tot cas: porta porros tambe Question Question

Ai ai ai Exclamation Exclamation Exclamation no em posseu dels nervis, deixeu-vos de polladas i digueu-me lo que sigui o morire de l'infart bounce bounce bounce

We are the patillas tremolosas (Hard)MODS!!! affraid confused confused confused confused confused confused confused confused confused confused confused affraid
Tornar a dalt Ir abajo
Monkey Brain 66




Nombre de missatges : 89
Registration date : 08/11/2007

Classes de Northern Soul (no és broma). Empty
MissatgeAssumpte: Re: Classes de Northern Soul (no és broma).   Classes de Northern Soul (no és broma). Icon_minitimeDv Gen 11, 2008 2:12 pm

Black'n'Beat dona suport i presència a qualsevol nit skatalítica encarada a la secció rude ska del club, és més creiem que tota la pandilla de scooteristes freaks seguidors d'aquests ritmes jamaicans (Telemark, Deskarat, Rudy, Bisbal Crew, Toni...) és mereixen un just reconeixement que Black'n'Beat no ha pogut donar per ignorància musical i que ells si ens han donat a nosaltres aguantant sessions de garatge, beat, psicodelia o altres músiques en principi alienes als seus gustos.
Enjoy yourself, enjoy yourself!!!
Classes de Northern Soul (no és broma). Chimpa10
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Classes de Northern Soul (no és broma). Empty
MissatgeAssumpte: Tot un plaer...   Classes de Northern Soul (no és broma). Icon_minitimeDt Gen 22, 2008 1:12 am

Tot un plaer mico ... ademes aixi anem aprimant la incultura musical que abans de coneixer als integrants de Black'n'Beat era mes grassa que ara, no ?? Al final lo que conta es la companyia i aura faltat l'Ska pero la bona companyia no ha faltat mai!!

We are the Rude Boys and Soul Boys are our friends allways! Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Classes de Northern Soul (no és broma). Empty
MissatgeAssumpte: Re: Classes de Northern Soul (no és broma).   Classes de Northern Soul (no és broma). Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Classes de Northern Soul (no és broma).
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Northern Soul Subculture
» TOP 5 NEW SOUL
» SOUL PARTY !!!
» Soul Supporters a Glasgow!!!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: RUDE CORNER-
Canviar a: