Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 SORTIDA OCTUBRE

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

SORTIDA OCTUBRE Empty
MissatgeAssumpte: SORTIDA OCTUBRE   SORTIDA OCTUBRE Icon_minitimeDt Oct 04, 2011 8:05 pm

hola penya, que os semblaria de fer una sortideta matinal per mitjans octubre, avans de que canvii el temps ?
Ho comentarem a la reunio, i ja us informare,seria un Diumenge al mati

A SI, UNA PREGUNTA SIMPLE, HI HA ALGU AL FORO ? JA JA JA JA Basketball Basketball Basketball Basketball
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

SORTIDA OCTUBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA OCTUBRE   SORTIDA OCTUBRE Icon_minitimeDj Oct 06, 2011 9:33 am

Estem amagats ja ja ja ja
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

SORTIDA OCTUBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA OCTUBRE   SORTIDA OCTUBRE Icon_minitimeDs Oct 08, 2011 8:33 pm

caviem aquesta sortida per el VESPARITIU del Novembre, ja que no podre preparar-lo perque estare fora de vacances,
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

SORTIDA OCTUBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA OCTUBRE   SORTIDA OCTUBRE Icon_minitimeDs Oct 08, 2011 10:41 pm

Només s'ha de dir dia i hora i la resta s'improvitza ja ja
Tornar a dalt Ir abajo
jtarifagomez

jtarifagomez


Nombre de missatges : 50
Age : 32
Registration date : 25/07/2011

SORTIDA OCTUBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA OCTUBRE   SORTIDA OCTUBRE Icon_minitimeDl Oct 10, 2011 10:05 am

jo estic obert a cualsevol sortida amb vespa, que ja fa masses dies de lultima.
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

SORTIDA OCTUBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA OCTUBRE   SORTIDA OCTUBRE Icon_minitimeDl Oct 10, 2011 1:19 pm

Jo també, encara que només sigui anar algun lloc pendre algu i tornar
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

SORTIDA OCTUBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA OCTUBRE   SORTIDA OCTUBRE Icon_minitimeDt Oct 18, 2011 12:49 am

Eeeiiiiii companys, es posible que pugui venir a aquesta sortida. bounce bounce
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

SORTIDA OCTUBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA OCTUBRE   SORTIDA OCTUBRE Icon_minitimeDt Oct 18, 2011 6:06 pm

XAVIER, no la farem pas, perque he estat fora de vacances, i no l'he pogut preparar, ja la farem el 5 de novembre coicidin amb les fires de GIRONA
PER CERT, he estat a un lloc on seria collonut fer una sortida en VESPA, hi ha poc transit, unes carreteres collonudes, pero un pel estretes, i unes costes despenpenants,pero te un inconenient, es un xic lluny, i es condueix per l'esquerra, es la illa de GOZO, a MALTA, Es lo primer que s'en va acudir dir-li a la meva dona, quan hi pasejaven,( es que ting cada ocurrencia ) i logicament em va dir, nomes penses amb anar amb VESPA, je je, no tinc remei,
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

SORTIDA OCTUBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA OCTUBRE   SORTIDA OCTUBRE Icon_minitimeDt Oct 18, 2011 9:05 pm

Jo havia pensat, de que si algú volgués, anar aquest dissabte 22 a St Mateu de Montnegre, i de baixada esmorzar a Cal Boscatà. Així de passada puc preguntar-li a l'amo quin menú ens pot oferir per la sortida de fi de temporada. Nó és una gran excursió, però es per fer alguna cosa.
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

SORTIDA OCTUBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA OCTUBRE   SORTIDA OCTUBRE Icon_minitimeDt Oct 18, 2011 11:53 pm

josep RK escrigué:
XAVIER, no la farem pas, perque he estat fora de vacances, i no l'he pogut preparar, ja la farem el 5 de novembre coicidin amb les fires de GIRONA
PER CERT, he estat a un lloc on seria collonut fer una sortida en VESPA, hi ha poc transit, unes carreteres collonudes, pero un pel estretes, i unes costes despenpenants,pero te un inconenient, es un xic lluny, i es condueix per l'esquerra, es la illa de GOZO, a MALTA, Es lo primer que s'en va acudir dir-li a la meva dona, quan hi pasejaven,( es que ting cada ocurrencia ) i logicament em va dir, nomes penses amb anar amb VESPA, je je, no tinc remei,

Si Josep, jo em referia a aquesta del 5 de novembre. Ja t'havia llegit que es canviaba per el "vespaperitiu". Abans me será imposible. Estarem en contacte. Per cert Josep, quines bones vacances! oi. A de ser molt maco Malta. Mediterrani en estat pur. Ens veiem el 5 si tot va bè.
Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





SORTIDA OCTUBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA OCTUBRE   SORTIDA OCTUBRE Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
SORTIDA OCTUBRE
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Sortida Novembre-Sortida/dinar de Nadal i fi d'any

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: