Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Vespa PX Iris rateja

Ir abajo 
AutorMissatge
Vesparra




Nombre de missatges : 3
Localisation : Alt Empordà
Registration date : 26/02/2014

Vespa PX Iris rateja Empty
MissatgeAssumpte: Vespa PX Iris rateja   Vespa PX Iris rateja Icon_minitimeDc Feb 26, 2014 1:46 am

Doncs això que la Vespeta em funciona meravellosament bé i la carburació està correcta o això crec perquè la bugia sempre que la he revisat ha sortit del color correcte.

El problema vé quan mantinc l'accelerador en un punt determinat a qualsevol règim de voltes la moto em rateja com si estigués deixant d'accelerar per unes dècimes de segon i tornés a accelerar... En canvi quan dono una miqueta més de gas la moto accelera amb total normalitat  scratch 

Jo m'inclino per pensar que potser no tinc ben calada l'encesa (l'estàtor on hi ha el captador de l'encesa), però em fa mandra posar-me a desmontar sense saber terceres opinions.

Per si serveix de referència NO té engegada elèctrica ni engreixat separat. Té la bugia que recomana el fabricant (NGK B6ES si no em falla la memòria). Li vaig fer els taladros al filtre d'aire amb les broques correctes que ara no les recordo i vaig pujar el xiclé d'altes a 118, posterior reglatge de la barreja en baixes així que en principi i com he dit abans descarto que el problema vingui d'això.

Perdoneu-me pel totxo i gràcies per endavant, companys.
Records.
Tornar a dalt Ir abajo
Vesparra




Nombre de missatges : 3
Localisation : Alt Empordà
Registration date : 26/02/2014

Vespa PX Iris rateja Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vespa PX Iris rateja   Vespa PX Iris rateja Icon_minitimeDj Feb 27, 2014 1:23 pm

Problema resolt, he endarrerit una mica l'encesa i la iaia funciona com un rellotge suïs  Very Happy 
Tornar a dalt Ir abajo
 
Vespa PX Iris rateja
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» vespa px 125
» VESPA 46
» Vespa 125L 58?
» vespa 75/90 o 125

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: