Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Si es posa un escape pinasco cal carburar la vespa?

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Si es posa un escape pinasco cal carburar la vespa? Empty
MissatgeAssumpte: Si es posa un escape pinasco cal carburar la vespa?   Si es posa un escape pinasco cal carburar la vespa? Icon_minitimeDc Gen 23, 2008 10:07 pm

Avui he adquirit un escape Pinasco per la px200. Segons la gent que remena màquines del Club la millora del rendiment de la vespa pel sol fet dur el tub és més aviat escassa, optimitzant la velocitat punta en un 2 o 3% i la sortida depenent de la perícia del pilot (ben poca en el meu cas...), conscient d'aquest fet i valorant també l'efecte estètic del tub, l'estètica també la considero important (és cromat i força bonic) he de muntar el tub (bé, jo m'ho miraré). La pregunta és: Cal carburar la moto en cas de canvi d'escape? aquí tinc opinions divergents i la veritat estic una mica confòs Question ...

Gràcies
Tornar a dalt Ir abajo
Alex el de la Poderosa

Alex el de la Poderosa


Nombre de missatges : 28
Registration date : 10/11/2007

Si es posa un escape pinasco cal carburar la vespa? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Si es posa un escape pinasco cal carburar la vespa?   Si es posa un escape pinasco cal carburar la vespa? Icon_minitimeDj Gen 24, 2008 12:30 am

En teoria SI, però a la pràctica ningú toca la carburació.

Molta Vespa!
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

Si es posa un escape pinasco cal carburar la vespa? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Si es posa un escape pinasco cal carburar la vespa?   Si es posa un escape pinasco cal carburar la vespa? Icon_minitimeDj Gen 24, 2008 1:17 am

Estic d'acord amb l'Alex T5, ja dirás alguna cosa.

VVVVVvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvsssssssss
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Si es posa un escape pinasco cal carburar la vespa? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Si es posa un escape pinasco cal carburar la vespa?   Si es posa un escape pinasco cal carburar la vespa? Icon_minitimeDj Gen 24, 2008 12:51 pm

Gràcies! n'acabarem de parlar el dissabte Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Si es posa un escape pinasco cal carburar la vespa? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Si es posa un escape pinasco cal carburar la vespa?   Si es posa un escape pinasco cal carburar la vespa? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Si es posa un escape pinasco cal carburar la vespa?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Tubo escape Primavera 125
» ES VEN ESCAPE VESPA 125/150 RODA 8" ANTERIOR 1965
» musica

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: