Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Tubo escape Primavera 125

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
guacamole




Nombre de missatges : 60
Registration date : 07/11/2007

Tubo escape Primavera 125 Empty
MissatgeAssumpte: Tubo escape Primavera 125   Tubo escape Primavera 125 Icon_minitimeDt Nov 27, 2007 12:29 pm

Hola a tothom

A veure si algu em pot ajudar.

Necessito tubo escape de serie per la primavera (motor 125), per poder passar la ITV, atès que ara porta un Polini. Si algú me'l pot llogar, deixar nomès per passar la ITV o inclus ens podem entendre per compra-venda, estic obert a qualsevol opció.

Gràcies i ens veiem aviat

Guacamole Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Troblau




Nombre de missatges : 17
Registration date : 07/11/2007

Tubo escape Primavera 125 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tubo escape Primavera 125   Tubo escape Primavera 125 Icon_minitimeDt Nov 27, 2007 6:54 pm

Bones guaca, si nomes es per passar l'itv, jo anira amb el polini, no crec que es posin tontos, si mes no a l'itv d'olot no es miren si porta tubo o no, miren que sigui la moto que posa en els papers i poc més.





Salut i fins aviat.
Tornar a dalt Ir abajo
guacamole




Nombre de missatges : 60
Registration date : 07/11/2007

Tubo escape Primavera 125 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tubo escape Primavera 125   Tubo escape Primavera 125 Icon_minitimeDc Nov 28, 2007 9:35 pm

Gràcies ho tindre en compte. Potser si que val la pena intentar-ho.

Cuida't , fa molt de temps que no et veig. Very Happy





Troblau escrigué:
Bones guaca, si nomes es per passar l'itv, jo anira amb el polini, no crec que es posin tontos, si mes no a l'itv d'olot no es miren si porta tubo o no, miren que sigui la moto que posa en els papers i poc més.





Salut i fins aviat.
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

Tubo escape Primavera 125 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tubo escape Primavera 125   Tubo escape Primavera 125 Icon_minitimeDv Nov 30, 2007 1:01 am

Si quedesis penjat trucam, no en tinc cap peró mirarem que es pot fer.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
guacamole




Nombre de missatges : 60
Registration date : 07/11/2007

Tubo escape Primavera 125 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tubo escape Primavera 125   Tubo escape Primavera 125 Icon_minitimeDv Nov 30, 2007 11:13 am

[

Gràcies cheers


quote="Francesc"]Si quedesis penjat trucam, no en tinc cap peró mirarem que es pot fer.[/quote]
Tornar a dalt Ir abajo
FerArt

FerArt


Nombre de missatges : 16
Localisation : Girona
Registration date : 21/04/2008

Tubo escape Primavera 125 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tubo escape Primavera 125   Tubo escape Primavera 125 Icon_minitimeDj Maig 15, 2008 1:12 pm

Bones , sóc en Ferran i precisament volia publicar un anunci pq estic buscant un polini per la meva primavera 125 q no trobo i s'ha deixat de fabricar diuen els de la rectificadora Sais.
Jo et puc deixar el de seria per passar ITV quan tingui el tubo polini. O tan mes si vols el desmontem vas a passar ITV i ja m'el tornes.
Tornar a dalt Ir abajo
fernando66




Nombre de missatges : 41
Registration date : 22/02/2008

Tubo escape Primavera 125 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tubo escape Primavera 125   Tubo escape Primavera 125 Icon_minitimeDv Jul 25, 2008 7:44 pm

En Harryscooters tens Polinis botifarra i d' altres tubs per la vespa, en Recambiomoto, també, tots 2 son de Barna.

Vssss.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Tubo escape Primavera 125 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tubo escape Primavera 125   Tubo escape Primavera 125 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Tubo escape Primavera 125
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» vendo tubo de Escape clubman
» Vespa primavera 125 nk
» Motor Vespa
» Si es posa un escape pinasco cal carburar la vespa?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: