Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Sorrejats a Girona

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Alex el de la Poderosa

Alex el de la Poderosa


Nombre de missatges : 28
Registration date : 10/11/2007

Sorrejats a Girona Empty
MissatgeAssumpte: Sorrejats a Girona   Sorrejats a Girona Icon_minitimeDj Gen 31, 2008 6:49 pm

Algú sap on fan sorrejats a Girona?
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

Sorrejats a Girona Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sorrejats a Girona   Sorrejats a Girona Icon_minitimeDv Feb 01, 2008 3:39 pm

Hola Alex

He trobat aixó:

SORREGATS GIRONA S.L
Pol. Industrial Pont-Xemar
Cornellà de Terri
972594755

APINDEC
Ctra S.Feliu km 3'8
Quart
972469269

No en tinc cap referència. Millor que truquis abans per saber si t'ho poden fer.

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
km0lloret

km0lloret


Nombre de missatges : 19
Registration date : 22/12/2007

Sorrejats a Girona Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sorrejats a Girona   Sorrejats a Girona Icon_minitimeDt Feb 05, 2008 8:51 pm

Sobretot has de assabentar-te de que també et facin la imprimació per inmersió( haurás de treure la intal.lació electrica i deixar passats uns filferros per tornar a posar-la), si no t´ho fan dáquesta manera trobo que no val la pena sorrejer-la.

Oido barra?????jejeje
Tornar a dalt Ir abajo
fernando66




Nombre de missatges : 41
Registration date : 22/02/2008

Sorrejats a Girona Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sorrejats a Girona   Sorrejats a Girona Icon_minitimeDc Maig 21, 2008 9:21 am

Abans de res te dic que no tinc ni idea, pero me pica la curiossitat, ja que he fet pintar una vespa i me l'han sorrejat i de bany d' inmersió, crec que res de res, pero m'agradaría tenir-lo clar per futures restauracions.

KmO , a que et refereixes , imprimació per inmersió, ¿ galvanitzat ?? i per que motiu te l'han de fer , no ho entenc, jo el sorrejat, ho veig tan simple com en comtes de fer servir la tela esmeril, fer servir la pistola i arriva a tots el llocs, et deixa la planxa neta i a pots partir de cero, amb imprimacions i massilles noves, quin altre problema hi ha que no me n'ha donat per que se hagi de fer una imprimasió per inmersió ??.

Gracies.
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

Sorrejats a Girona Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sorrejats a Girona   Sorrejats a Girona Icon_minitimeDc Maig 21, 2008 8:51 pm

Hola Fernando
Jo tampoc en tinc massa idea però en sembla que:
Per fer imprimació normalment es fa amb pistola i compressor després de fer el sorregat, que et deixa la moto neta de la pintura anterior i la moto en xapa viva.
Entenc que en Km0 està parlant d'acabats molt professionals (i provablement cars). M'explico: si un cop sorrejat fas una imprimació per inmersió (o sigui sumergeixes el xasis i les peçes de la moto en imprimació) i posteriorment la pintes amb el mateix sistema el resultat serà (o hauria de ser) com si la moto fos nova de trinca. De fet suposo que aquest deu ser més o menys el procediment que fan servir industrialment les marques de cotxes i motos.
Evidenment si el pintor que t'ha fet la imprimació i la pintura es un "xapuces" el resultat pot-ser no del tot satisfactori però si ho ha fet un professional amb el material i els procediments correctes tot hauria de estar bé.

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
fernando66




Nombre de missatges : 41
Registration date : 22/02/2008

Sorrejats a Girona Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sorrejats a Girona   Sorrejats a Girona Icon_minitimeDj Maig 22, 2008 12:37 am

Me l'han fet a Can Rovira a Bescano, si es tal com m'expliques ja es el que he vist que han fet, gracies.

Vsss.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Sorrejats a Girona Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sorrejats a Girona   Sorrejats a Girona Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Sorrejats a Girona
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» El Girona Scooter Weekend al diari de Girona 7-4-09
» Ruta GIRONA-NORKKAP-GIRONA
» El 5SW a TV Girona
» FELICITATS GIRONA F.C.!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: