Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Ruta GIRONA-NORKKAP-GIRONA

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
km0lloret

km0lloret


Nombre de missatges : 19
Registration date : 22/12/2007

Ruta GIRONA-NORKKAP-GIRONA Empty
MissatgeAssumpte: Ruta GIRONA-NORKKAP-GIRONA   Ruta GIRONA-NORKKAP-GIRONA Icon_minitimeDl Des 24, 2007 1:36 pm

Hola Companys,
Al 2008(voltants de juny), tinc previst fer una volteta per europa, basicament per anar a fer el cafè, m´en vull anar a Norkkap(Noruega)amb la meva Vespa P200E, la cosa es que em fa falta trobar algú que estigui disposat a portar el cotxe d´assistència fins a Noruega i baixar, tinc alguns Sponsors però em fan falta més, si coneixeu algú al que li pugui interessar, vull escriure un llibre de ruta benparit i esborrar el mal record del llibre "en impala a cabo norte" i callarli la boca a aquest sapastre.


On ens podem trobar algún dia per coneixens!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

Ruta GIRONA-NORKKAP-GIRONA Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ruta GIRONA-NORKKAP-GIRONA   Ruta GIRONA-NORKKAP-GIRONA Icon_minitimeDl Des 24, 2007 7:46 pm

Hola company, aquest es el viatge que faré algun día................... de moment amb la feina ho tinc molt dificil.
Si en sé d'algu ja t'ho diré.

Bones Festes
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Ruta GIRONA-NORKKAP-GIRONA Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ruta GIRONA-NORKKAP-GIRONA   Ruta GIRONA-NORKKAP-GIRONA Icon_minitimeDj Des 27, 2007 11:46 am

Ostres nano! Quina aventura! Shocked

Miraré de còrrer la veu per lo del sponsor però no tinc gaires contactes en aquest món.
En tot cas, sàpigues que téns tot el nostre suport. La propera sortida que fem ens posarem en contacte amb tú i ens expliques aquest projecte, ho trobo molt interessant.

Salut company!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Ruta GIRONA-NORKKAP-GIRONA Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ruta GIRONA-NORKKAP-GIRONA   Ruta GIRONA-NORKKAP-GIRONA Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Ruta GIRONA-NORKKAP-GIRONA
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» ruta girona scooter rally
» El Girona Scooter Weekend al diari de Girona 7-4-09
» El 5SW a TV Girona
» GIRONA TRIOMFANT
» Girona - Saragossa. 1 nov. 18:30h

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: