Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Missatge pel Josep de Salt!!

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Missatge pel Josep de Salt!! Empty
MissatgeAssumpte: Missatge pel Josep de Salt!!   Missatge pel Josep de Salt!! Icon_minitimeDj Mar 27, 2008 11:13 am

Hola Josep, Et va agradar el DVD que et vaig portar?? no m'has dit res !!!


Salut i fins aviat

we are the dvd makers (Hard)MODS!
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Missatge pel Josep de Salt!! Empty
MissatgeAssumpte: RESPOSTA MISATJE   Missatge pel Josep de Salt!! Icon_minitimeDj Mar 27, 2008 4:19 pm

Hola TELEMARK

Tens raó noi , no m'he enrecordat de dirt'ho, pero si si, ja he vist el DVD

Está molt bé, es un bon reportatje , i molt ben gravat, hi habia molta moto, motl maco allá a Banyoles i al camí cap a Figueres,

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven FENOMENAL Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

per cert, quina carretera és la passeu per anar a FIGUERES?

GRACIES PER EL DVD Ja ens veurem:lol!: lol! lol! lol!
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Missatge pel Josep de Salt!! Empty
MissatgeAssumpte: que quina es   Missatge pel Josep de Salt!! Icon_minitimeDv Mar 28, 2008 12:03 am

La ruta va ser... Girona-Porqueres-Banyoles-Esponella-Avinyonet-Llers-Figueres

Si vols un dia d'aquest estiu la repetim... OK?

Apa, Siau!!

Go in Vespa it's amazing and Txarming is a amazing & Happy anal boy
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Missatge pel Josep de Salt!! Empty
MissatgeAssumpte: RUTA GIR--------FIG   Missatge pel Josep de Salt!! Icon_minitimeDv Mar 28, 2008 11:43 pm

HOLA CRAK

Dons la carretera aquesta no la conec gaire, per no dir gens, peró seria interesant ferla , m'hi apunto per si algun dia hi ha posibilitats de donar una volta.
MERCI per la informació, ja ens veurem, perque ara amb el bon temps, sempre lleu mes de sortir a voltar.

P D.. Els finals amb que clous els teus escrits encara que no els acabi de entendre (No tinc ni puta de angles nomes lo básic i tipic) em semblen de collons, donen un toc no sé de que pero interesant.

APA ADEU No No FES BONDAD EI No No
Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

Missatge pel Josep de Salt!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Missatge pel Josep de Salt!!   Missatge pel Josep de Salt!! Icon_minitimeDv Abr 04, 2008 1:49 am

Josep RK, allunya't, no del club,sino d'en telemark. Això del DVD és només per enganxar-te, i després portar-te a la maleïda ruta de Banyoles, la ruta on intenta portar a tots els nous. Jo també vaig picar, i em va anar d'un pèl que no em deixa el cul com la bandera del Japó. Quan m'ensenyava no sé quin collons d'herba amb l'excusa que ell de jove se l'havia fumat, es va abaixar els pantalons....i en aquell moment van passar 2 mossos i el van detenir (no era el primer cop que l'enganxaven). Va estar 2 nits al "calabosso"de Banyoles i allà és on va aprendre anglès. També va aprendre una altra cosa però val més que no t'ho digui.
Repeteixo, no hi vagis!!!!Com a molt, envia-l'hi algun missatge, però no molts perquè és capaç de pillar-se i seguir-te, enviar-te roses (és un psico-gay-loca-mod)
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Missatge pel Josep de Salt!! Empty
MissatgeAssumpte: Merc si em veus,possat el DNI a la boca o no et coneixeran!!   Missatge pel Josep de Salt!! Icon_minitimeDv Abr 04, 2008 9:59 am

Es preferible ser un psico gay loca mod, que una Berra Mamelluda Psico Desquiciada dels Nervis i Borratxa com tu.

No l'hi facis cas Josep... Bueno en lo de les herbes si... que m'ho fumo tot!! (axi que si un dia em vols regalar alguna herba fumable...POTS FER-HO!!)

I per ultim... I la meva pota de cabra de Vespa???? A veure si ara om haura de coneixer els detalls d'aquesta transaccio comercial i s'hauran d'enterar que per aconseguir aquesta pota de cabra vaig tenir que trencarte el cerito sesuar el dia de la Scutre Run (forçat per la necessitat esclar)

En fin l'Angles el vaig apendre lluny de Banyoles... molt lluny, concretament a Santa Coloma de Gramanet, d'aqui el refinat accent d'Oxford.


We are the without crowbar we are lame person and without anal fricion Merc is nothing (Hard) MODS!!

TRADUCCIO (LLIURE, es a dir + o -) PER LA GENT DE SALT:

Nosaltres som els que sense pota de cabra estem coixos i el Merc sense friccio anal no es RES, Mods durs!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Missatge pel Josep de Salt!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Missatge pel Josep de Salt!!   Missatge pel Josep de Salt!! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Missatge pel Josep de Salt!!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Missatge pel Charming
» Salt the musics
» Felicitats Joseps!
» Documental a "Viajar"
» LLISTA SORIDA LA MOLINA, IMPORTANT!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: RUDE CORNER-
Canviar a: