Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Missatge pel Charming

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

Missatge pel Charming Empty
MissatgeAssumpte: Missatge pel Charming   Missatge pel Charming Icon_minitimeDt Mar 18, 2008 3:16 am

Bona nit. Primer de tot, felicitar a tota la junta per la trobada de dissabte. Va estar molt bé, tot i que vaig pagar la novatada i em vau fer seure al costat d'en Telemark, que no feia res més que proposar-me sexe oral. No sabia en quin dels 4 foros escriure aquest missatge però suposo que en aquest el llegirà de seguida, i si no, que l'hi diguin.M'he enterat d'una cosa que en en Charming crec que "le va a guxtar". Al Carrer Sta. Clara de Girona hi ha una botiga de roba per nens petits que es diu el Petit Mirall. No t'ho perdis i ja pots anar a comprar-ho. Hi ha un body per a nen petit amb una vespa dibuixada. M'han dit que és brutal.
Telemark, que no, que a mi no em va aquest pal.
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Missatge pel Charming Empty
MissatgeAssumpte: Srs socis del GSC   Missatge pel Charming Icon_minitimeDc Mar 19, 2008 8:41 pm

QUE NO, QUE NO... QUE ERA EL CONY DEL MERC EL QUE EM PROPOSABA SEXE ANAL (PER ANAR A SOTA TOT EL RATO, esclar) Telemark fota'm el cul com un bebedero d'anecs, Telemark clavamela fins el fons , Telemark trencam el "cerito sesuar" i aixi tota la puta sortida ...Tots coneixeu (d'oides) la meva virilitat i del meu exit amb les dones (demaneu-l'hi a les vostres parellas mateixas) ... el veritable homosexual es ell...(i ademes vicios que volia nomes que coses rares, tot i que en el mundillo del que venim ja s'el coneix per lo mateix)

MERC(DOSO) et penjare dels pulgars al Rude corner i despres els meus amics (que em penso que encara em queda algun) i jo ens pixarem a sobre del teu cap de suro!

We are la culpa es meva per portar gent al club, collons (Hard) MODS!!


PS: Merc cabron que has fet amb la pota de cabra que et va tocar al 3er GSW ???? que et vaig veure l'altre dia pel carrer Sta Clara i la portaves fotuda al cul, canalla, explica-ho aqui golfo!

PS2: Txarming no hi vagis es una trampa, que em va dir que li molaves

PS3: Merc, ves a cagar al GAYXAMPLE i que t'agafin amb els calçotets abaixats!!
Tornar a dalt Ir abajo
charming

charming


Nombre de missatges : 115
Registration date : 29/01/2008

Missatge pel Charming Empty
MissatgeAssumpte: Re: Missatge pel Charming   Missatge pel Charming Icon_minitimeDj Mar 20, 2008 2:02 pm

Ep Merc, milions d gràcies ho anirè a veure, ah!!!! encula al Telemark, tranquil que no es queixa.
Keep Charm
Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

Missatge pel Charming Empty
MissatgeAssumpte: Re: Missatge pel Charming   Missatge pel Charming Icon_minitimeDj Mar 20, 2008 5:24 pm

No, si ja sé que no es queixa, bé, m'ho ha dit tanta gent que m'ho crec. El problema és el que hi trobaria allà dins, segurament res de bo. Un dia em va explicar que s'havia enrotllat amb mig club, que només li faltava enrotllar-se amb les ties.
Telemark, canvia de ciutat, o millor de país, o de continent. Aquí ja et coneix tothom i et costarà molt treure't la fama de "chapero". Agafa la vespa (no, millor deixa-la aquí) i ves a follar-te alguna vaca a la India, o algun condor al Perú, que probablement és l'únic que et falta (i la vaca no ho sé segur).
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Missatge pel Charming Empty
MissatgeAssumpte: no... no em queixo!!!   Missatge pel Charming Icon_minitimeDt Mar 25, 2008 8:02 pm

No, si es veritat, no em queixo... No em queixo dels monyas que hi han al club (Com la Txarming de Mairena, mes maricona imposible, hasta el punt que ni a casa el volen... de fet la seva dona s'ha quedat embarazada d'un home i ell es pensa que es seu, tocat els collons nen!! )
Pero tampoc em queixo de las monyas que van arribant de fora del club.... (Com el Merc, que ell diu que el seu nic es deu al fet que es diu Marc + es d'ERC + es Mod (Jajajajaja, cuñao!) i per lo tant es un nic collonut... ara be (que vol dir moro) no sera que que el seu nic vol dir "Mariconas Especiales Rompe Culos" ??? Jo crec que si... La prova :

http://marc.garrote.esgay.com/
(totes les noticies son reals i fidelignes)

Apa siau als dos... que qualsevol dia us trovan engantxats l'un a dintre de l'altre i us han de separar com els gossos (amb un cubell d'aigua calenta).


You are Miguel Bosé Fan Club (Sweet) Mods!!

&

We are "papito el mio" (Hard) MODS!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Missatge pel Charming Empty
MissatgeAssumpte: Re: Missatge pel Charming   Missatge pel Charming Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Missatge pel Charming
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Missatge pel Josep de Salt!!
» CHARMING
» avatar charming man!
» Propostes d'avatar per a en Charming 4.13
» Charming, sobre la vespa en venta

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: