Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Es busca manetes de la vespa (jo sóc negat)

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
deskarat

deskarat


Nombre de missatges : 106
Age : 46
Registration date : 07/11/2007

Es busca manetes de la vespa (jo sóc negat) Empty
MissatgeAssumpte: Es busca manetes de la vespa (jo sóc negat)   Es busca manetes de la vespa (jo sóc negat) Icon_minitimeDc Nov 14, 2007 9:51 pm

Hola Companys, com tots ja sabeu jo de la vespa només sé engegar-la, donar gas, canviar les marxes i poca cosa més. Per això demano alguna ànima caritativa que m'ajudi (ensenyi) a canviar/arreglar un cable de gas de la meva estimada primavera que porta temps fent la migdiada.

Moltes gràcies per endavant!!!

Des d'aquí proposo que si fos possible es poguessin fer unes sessions per membres del club sobre manteniment i posta a punt de les nostres estimades màquines. De veritat que segur que més d'un si apuntaria. Jo el primer.

Fins aviat.
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Es busca manetes de la vespa (jo sóc negat) Empty
MissatgeAssumpte: jo tambe...   Es busca manetes de la vespa (jo sóc negat) Icon_minitimeDj Nov 15, 2007 8:30 am

eep!, a mi tambe m'agradaria que els que en saben en fesin ni que fos per escrit les 10 reparacions mes habituals que poden sortir en ruta i com sortir del pas, ok?
we are the mike and the mecanics (Hard) MODS!
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

Es busca manetes de la vespa (jo sóc negat) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Es busca manetes de la vespa (jo sóc negat)   Es busca manetes de la vespa (jo sóc negat) Icon_minitimeDj Nov 15, 2007 8:29 pm

Hola deskarat, es una reparació senzilla, has de treure el foco i veuràs al final del tubo que ve del gas, una mena de policha que es on enganxa el cable del gas amb un terminal.
per fer.ho mes comodo treus el diposit del combustible i veuras el carburador a la part de dalt veuras que surt un cable desplaza una mica la funda i estira el cable bueno es un rollo explicarlo tot, si vols vina dissabte al mati a Vilanna et pagas l'esmorçar i te ensenyem com es fa.
Trocam i en dos minuts et faig un truquillo per que puguis arribar amb la Primavera.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
km0lloret

km0lloret


Nombre de missatges : 19
Registration date : 22/12/2007

Es busca manetes de la vespa (jo sóc negat) Empty
MissatgeAssumpte: Les reparacions mes habituals a les sortides   Es busca manetes de la vespa (jo sóc negat) Icon_minitimeDv Des 28, 2007 7:19 pm

Hola companys!!!

Ja que he fet unes cuantes sortides us diré que normalment no han sortit reparacions( si la moto está mimada no te perque sortir averia alguna),i les averies que van sortir van esser algun cable de gas, algun d´embrague i alguna bujia.


Sempre que hem fet alguna sortida amb el Vespa club Torrelles, hem fet una petita revisió a la moto( cables, oli, bujia), penseu que la velocitat de creuer ideal per aquestes motos (vespa 200) es de 80-90km/h, de tant en tant ja va bé apretar-les una estona pero en general aquesta es la velocitat ideal, penseu que aquests motors son molt durs.

PD: Un cop varem anar a Carcassone, jo vaig anar amb una Vespa SL 75 de l´any ´77 i aquesta moto nomes es va pintar, de motor res de res, la unica averia que va sortir va ser un cable de gas i una fisura a la tobera del carburador.


Fins aviat!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

Es busca manetes de la vespa (jo sóc negat) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Es busca manetes de la vespa (jo sóc negat)   Es busca manetes de la vespa (jo sóc negat) Icon_minitimeDv Des 28, 2007 9:11 pm

D'aquesta 75 et puc dir que es un model molt dur jo en vaig estrenar una fa 30 anys i encara cavalquem junts, hi ha patit totes les meves travesures, kilometrades, marxes..........etcccccccc



BON ANY NOU A TOTHOM Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
P 200 Fons

P 200 Fons


Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

Es busca manetes de la vespa (jo sóc negat) Empty
MissatgeAssumpte: Vespa Fons Service   Es busca manetes de la vespa (jo sóc negat) Icon_minitimeDv Gen 04, 2008 11:48 pm

Hola companys, m´agraderia poder atendre a tots, pero de moment estic enfeinat amb el motor de les 6 hores RACES, despres fare vacances e ire a PINGUINOS i si tot va be el VESPA FONS SERVICE tornara obrir els Diumenges de 11 a 13 amb el permis de la dona. Tanmateix a Vilana hi tenim un crack i entre els dos fem el que podem, si teniu una urgencia feu un truc.

Desde el 2008, Bon any a tothom i Salut i Vespes

P 200 Fons
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

Es busca manetes de la vespa (jo sóc negat) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Es busca manetes de la vespa (jo sóc negat)   Es busca manetes de la vespa (jo sóc negat) Icon_minitimeDs Gen 05, 2008 5:56 pm

Hola Fonso, que tinguis unes bones vacances ja intentarem mantenir per aqui la cosa. Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
Contenido patrocinado





Es busca manetes de la vespa (jo sóc negat) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Es busca manetes de la vespa (jo sóc negat)   Es busca manetes de la vespa (jo sóc negat) Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Es busca manetes de la vespa (jo sóc negat)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» En temps de Crisis Manetes
» Es busca scooterista.
» busca a comprar motor de px 200
» Vespa 125L 58?
» Es busca Antonio Colomer i Puig per a .....

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: