Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Vespa Primavera

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
chio




Nombre de missatges : 4
Registration date : 17/11/2007

Vespa Primavera Empty
MissatgeAssumpte: Vespa Primavera   Vespa Primavera Icon_minitimeDs Nov 17, 2007 9:31 pm

Ei!

M'hagués fet gràcia inagurar la secció de compra i venda del nou fòrum, però en Telemark (desvirgador oficial del club) se m'ha adelantat.

Enhorabona pel nou disseny perquè així és més entenedor (almenys pels que no ens hi connectem tant sovint).

Doncs bé, vaig al gra!

Venc la Vespa T3 125 Primavera de la Yolanda (diu que s'estima més la 125 Super de l'any 73 que li vaig regalar). És de l'any 81. Té toda la documentació al dia (la ITV la té vigent fins novembre del 2009).

La vaig restaurar al desembre del 2006. Pneumàtics nous, roda de recanvi amb suport, bordó cromat, retrovisor, i altres detalls més.

Mecànicament està acabada de rectificar, amb l'embrague nou, el retén del volant magnétic, platinos i condensador canviats. S'ha revisat tota la instal·lació eléctrica i la carburació. Desde llavors ha fet menys 500 Km.

És una Vespa petita ideal per noia (les enganxines de les floretes es poden treure sense cap problema) o per qualsevol que la vulgui portar amb carnet de cotxe.

El preu és de 1.950 € negociables, i de regal hi va un casc a joc.

Hi possibilitat de transport per la meva part a llocs no molt llunyans (caldria parlar-ho).

Per més informació us podeu adreçar al meu correu electrònic (spelay@lleida.org) o al telèfon 639 02 27 37.

Salutacions,

Sergi


Vespa Primavera Composch1
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Vespa Primavera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vespa Primavera   Vespa Primavera Icon_minitimeDs Nov 17, 2007 9:41 pm

Sergi company!

Dóno fe que la moto és preciosa i que aquest Senyor l'ha restaurada a consciència, de fet a la pàgina del Vespa Club Lleida crec que surten fotos del procés de restauració.Molta sort amb la venda, crec que volarà ràpid.

Una abraçada ben forta del GSC als scooteristes de la Terra Ferma! per cert esteu convidats si us interessa a la festa del dia 14 de desembre, com que de tant en tant véns a Girona, si hi éts el dia 14 ja saps que téns les portes obertes.

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
 
Vespa Primavera
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Vespa primavera 125 nk
» venc vespa primavera
» Venc Vespa primavera
» Vespa Primavera a la venta
» venda vespa 75 primavera

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: COMPRA / VENDA-
Canviar a: