Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA.

Ir abajo 
+4
giroscooter
guacamole
Jordi T5
P 200 Fons
8 participantes
AutorMissatge
P 200 Fons

P 200 Fons


Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA. Empty
MissatgeAssumpte: SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA.   SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA. Icon_minitimeDv Nov 07, 2008 8:04 pm

Com ja sabeu la majoria de gent, estem perseguin local per poder crear un lloc de trobada, fer chapucilles o repara les maquines, sopas, etc...
Be, hem trobat un local.
El tema es que el lloguer es de 500 € al mes a Sarria. Per fer realitat aixo volem fer una llista de Socis que tinguin capacitat de compromis per fer el pagament cada mes. la llista de socis actualment esta en 25 arprox. de manera que com que no sabem si podem comptar en tots volem llista qui es comprometi a tirar aquesta empresa endevant. No cal dir que com mes serem mes barat sortira.

Pregunta: Et compromets a fer el Pagamen cada mes per poder tenir la Seu del Club amb capacitat de repara maquines , trobades, sopars..etc..???

Si, em comprometo. P 200 E Fons --1

Salut i Vespes
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA. Empty
MissatgeAssumpte: local   SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA. Icon_minitimeDl Nov 10, 2008 1:39 pm

Fons hi he estat rumiant i hi veig 3 inconvenients, en primer lloc trobo que el local està una mica lluny preferiria algo per Santa Eugènia o Sant Narcís ho dic perquè si deixes la vespa i has de tornar estàs obligat a agafar bus o taxi.
En segon lloc em sembla car o almenys m'ho sembla sense haver vist el local.
En tercer lloc veig que la proposta tot i ser molt interessant no té acollida i no crec que entre cinc o sis que com a màxim seran els interessats aquesta iniciativa sigui sostenible.
Per aquests motius la meva resposta es no.
Tornar a dalt Ir abajo
guacamole




Nombre de missatges : 60
Registration date : 07/11/2007

SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA. Empty
MissatgeAssumpte: Re: SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA.   SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA. Icon_minitimeDt Nov 11, 2008 11:50 am

Hola a tots;

Respecte el tema del local, voldria comentar vàries qüestions:

1. És evident que en qualsevol col.lectiu movilitzar un grup de persones perque col.laborin econòmicament en un projecte, és realment difícil i sobretot han d'estar molt clares les coses i els objectius. En el nostre cas teniu molta raó en assenyalar que segurament no serien més de 6-7 persones les que vulguessin o poguessin adquirir un compromís.

2. És tambè una evidencia que cada dia més, és més dificil i costos trobar un mecànic o lloc on portar les nostres vespes-lambrettes a reparar. Tots tenim experiència de mecànics que tarden molt en fer-nos les motos, o ens fan xapuses a preus d'or. I tenir un lloc o una persona de confiança és tot un alivi.

3. En Fons sempre s'ha mostrat obert i receptiu a que li portem les motos a casa seva. I almenys en el meu cas, i crec en el de tots els que li hem portat la moto, ha respost amb professionalitat i confiança. Per això, per mi seria tota una garantia que ell gestiones un lloc on poder treballar les vespes.

4. Tambè crec que possiblement un local per ús social al marge de per fer reparacions, potser un tema dificil de portar, atès requereix de la responsabilitat i compromís de tots. I en aquests moments, tant per l'actual estructura del club, com per el nombre de persones que tradicionalment i constament es movilitzen per promoure activitats i vida social del club, aquest compromís segurament estaria molt reduit a un petit grup de persones.

Bé, tot això per exposar la meva opinió al respecte:

- Crec necessari disposar d'un lloc on poder portar la moto i que ho fes algú de confiança (per exemple Fons). I jo em comprometo a participar.
Ara bé, demanar que a més sigui un local d'ús social, seria ideal i fantastic però ara no crec que es donin totes les garanties ni condicions perquè sigui aixì.
Recolzo el projecte presentat pel Fons, però crec que s'hauria de revisar i sobretot deixar les coses molt clares. CAL VALORAR-HO MOLT SERIOSAMENT i amb tot el carinyo, no en 20 minuts de conversa en un bar.

Bueno, ja està bé de rotllo. Ens veiem tots en la sortida del 23.
Per cert, on tenim en TELEMARK???. Tinc ganes de veure el seu "arbre de nadal"

Salutacions
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA. Empty
MissatgeAssumpte: Re: SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA.   SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA. Icon_minitimeDt Nov 11, 2008 12:02 pm

Com sempre l'anàlisi rigurós del Sr. Guacamole, estableix amb claredat els punts forts i febleses del projecte.
Coincideixo que la necessitat de tenir el local hi és, coincideixo que atès el desinterès dels tallers convencionals poder posar les vespas en mans d'en Fons és molt interessant, coincideixo en que en Fons és una persona solvent a nivell professional i humà.

Tornem a parlar-ne?

En tot cas es podria reformular la pregunta:

Qui està disposat a trobar un local (encara que sigui més humil) on poder fer reparacions i manteniment de les vespas i es comprometria a afrontar les despeses que s'en derivessin?

No em faria res que només fóssim 5 o 6, si aquests 5 o 6 som responsables i estem compromesos.

JO SÍ HI ESTIC DISPOSAT!
Tornar a dalt Ir abajo
guacamole




Nombre de missatges : 60
Registration date : 07/11/2007

SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA. Empty
MissatgeAssumpte: Re: SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA.   SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA. Icon_minitimeDt Nov 11, 2008 12:13 pm

Si val molt la pena que en tornem a parlar.

Jo tambè em comprometo ( bueno, abans ho de parlar amb la mestressa...), però bueno que si.

Que fan un advocat i un psicoleg a les 10h del matí, enganxats al foro....

Salutacions : geek
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA. Empty
MissatgeAssumpte: Re: SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA.   SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA. Icon_minitimeDt Nov 11, 2008 12:55 pm

Hola nois!!
Jo també en comprometo a tirar endevant el projecte, però el meu problema es mes aviat de peles. El local proposat per en Fons en sembla perfecta (ubicació, m2, usos a donar-li etc...) pero tenint en compte la posible gent a participar-hi no surtent els números. Hem acabat l'any amb una trentena de socis però molts pot-ser no estan disposats a participar-hi per diveros motius: feina fora, falta de temps,residéncia lluny del local, questions económiques etc....A part, s'ha de tenir en compte que dins els socis hi han moltes parelles i aixó suposaria multiplicar per dos la quota del local.

Crec que és un bon projecte que ens faria creixer com a club i val la pena trencar-s'hi les banyes i fer un esforç per portar-lo a bon port.

Pensem-hi tots i en parlem el diumenge 23
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA. Empty
MissatgeAssumpte: SEU DEL CLUB   SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA. Icon_minitimeDt Nov 11, 2008 4:34 pm

HEM DE TROVAR UNA formula per poder tirar endevant el projecte que en prrincipi es bona proposta, pero si som poca gent es una mica fotut per el tema economic, que suposso que per tots esta una mica per sota els nivells aceptables

tambe per els que no son de GIRONA o rodalies es una mica complicat de tenir quie venir aqui cada vegada que hi ha alguna activitat,

PER AIXO JO CREC QUE HEM DE PARLAR-NA TRANQUILAMENT A VEURA COM HO SOLUCIONEM
Tornar a dalt Ir abajo
deskarat

deskarat


Nombre de missatges : 106
Age : 46
Registration date : 07/11/2007

SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA. Empty
MissatgeAssumpte: Re: SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA.   SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA. Icon_minitimeDc Nov 12, 2008 1:12 am

Estic d'acord amb en Guacamole, cal tornar a parlar sobre el tema i potser diferenciar la idea de taller de la de seu social. Som un grup nombrós i fluctuant, de tant en tant hi som o no hi som, a vegades som molts i d'altres pocs... això fa poc viable que un pressupost d'aquestes característiques es pugui cobrar amb els 6-7-8... que podríem estar-hi més interessats...

Fins aviat.

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA. Empty
MissatgeAssumpte: guacamole homogay...   SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA. Icon_minitimeDc Nov 12, 2008 12:31 pm

Hola a tots...

Ja feia dies que no participaba del foro i la vostra companyia, pero estic aqui amagat redera del rostolls... esperant a acavar el meu "arbre de nadal"... sera posible... Guacamole ja t'agafare ja! La Rude Mobile no es cap arbre de Nadal... es una Vespa 150 Px que ha fet una evolucio cap a lo MOD de dimensions desconegudes i que aviat sera como el "Ave Fenix" que resurgint de les seves cendres tornara a volar mes explendorosa i mes cromada que mai... per la teva informacio li volen fer un reportatge fotografic per el diari "L'Emporda" i a mi una entrevista en la que explicare el tipus de personatges (Amanerats metrosexuals de moto color vomit de la nena del exorcista) que aglomera aquest club.

Bueno per lo demes i a cuento del fil d'aquest post faig public el meu pensament...

1. No em sopta que el Fons es plantegi la possada en marxa del "Centre de restauració i bricovespamania de Girona" Jo mateix m'havia demanat varies vegades per que no ho feia.

2. Fons tens tot el meu suport (ja ho saps) i aixo vol dir que el dia que l'obris, la meva Vespa no trepitjara un altre mecanic... (espero que aixo serveixi de compromis per asegurar-te al menys "un" client i espero i dessitjo que om faci lo propi, ja que sera lo que t'asseguri l'exit de l'iniciativa)

3. El Fons ens ha "tocat" la Vespa a molts de nosaltres, sempre de manera desinteresada i amb profesionalitat i rigor, cosa que no es pot dir de tots els que actualment cobran per fer-ho a Girona...

4. La meva idea es que es que una iniciativa axi s'ha de recolçar per tots nosaltres i mes enlla, fer-ho extensiu a tot aquell que hi pugui donar suport, es la nostra obligacio com a companys amb qualsevol membre del Club que porti a terme una aventura amb cara i ulls com aquesta.

5. L'iniciativa es bona (Molt bona!) pero veig una serie de conflictes entre l'iniciativa personal del Fons i el fet que el Club sigui capaç de mantenir-la per les raons exposades per altres membres en els seus post respectius ...numero de gent implicada, compromis de pago, cuota mensual... Penso que els que hi podem col.laborar som incapaços per nosaltres mateixos de donar prou feina al Fons per que la seva idea sigui rentable i per lo tant viable. El tema s'ha d'obrir mes enlla de les fronteres del Club pero amb el Club com a principal col.laborador. En definitiva hauria de ser una iniciativa personal pero recolçada en tot moment pel col.lectiu i no una iniciativa del col.lectiu recolçada de manera individual per uns quants socis + el Fons, ja que es donarien altre tipus de conflictes... P.Exem. Haurien dos tipos de socis al Club els que paguen la quota que es determines per portar a terme l'iniciativa i els que no. Quines avantatges tindrien uns i quines els altres?? Seria igualitari?? Volem que tots els socis del Club tinguin dret a mecanic o volem socis amb dret i socis sense aquest dret?

6. Em preocupa que si se l'hi don l'estructura plantejada inicialment al cap d'un temps acavem pagan uns i els altres no. No per les peles, sino per que amb una situacio com aquesta l' iniciativa acabaria fracasant i penso que es massa maca per deixar-la morir abans que neixi, per lo tant s'ha d'anar parlant, plantejant i valorant cada cosa a mida que s'avança amb la idea per tal que no quedin coses indesitjables al redera.

7. Que si s'ha de pagar, se paga... Pero siguem conscients del moment economic i de les inversions que fem. Fer una inversio de 1000 per treure 1100 es pitjor que fer una inversio de 2000 per treure 2300 i en tot cas s'ha de tenir estudiat ja que a partir del moment que invertissim 1000 i treguessim menys de 1000 l'iniciativa estaria morta.

Espero que la meva reflexio serveixi per crear mes dubtes i per tant aportar mes solucions entre tots.

TELEMARK Litle Reflexions MOMENTS

PS1: Arbre de Nadal... Guacamole estas mort.
Tornar a dalt Ir abajo
pk125

pk125


Nombre de missatges : 65
Age : 33
Localisation : Sarria City
Registration date : 16/01/2008

SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA. Empty
MissatgeAssumpte: Re: SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA.   SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA. Icon_minitimeDc Nov 12, 2008 11:46 pm

Bnes,
Crec que la idea d'en Fons es molt bona, pero jo ara mateix no estic com per pagar gaires coses... ara mateix vaig bastant just... pero bueno...
S'hi alguna cosa puc aportar o fare
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA. Empty
MissatgeAssumpte: Re: SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA.   SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
SEU DEL CLUB / PUNT DE TROBADA / BRIC0VESPA.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Ja estem a punt!!!
» CONCENTRACIO ANTI-TANQUES A GIRONA
» SORTIDA AMB VESPA AGOST
» TROBADA MANLLEU

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: