Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 EMBRAGUE LAMBRETTA PERE

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

EMBRAGUE LAMBRETTA PERE Empty
MissatgeAssumpte: EMBRAGUE LAMBRETTA PERE   EMBRAGUE LAMBRETTA PERE Icon_minitimeDg Feb 01, 2009 10:31 pm

HOLA PERE
Ja he fet fotos a l'embrague de la LAMBRETTA, ara te les passo, t'informo que mirant-lo he vist que cable i funda van junts, a dalt porta la bolona cilindrica, i a baix una molt petita en forma semicilindrica, que està enganxada al cable, i conecta amb la bieleta o "pata" del embrague
Espero que et sigui de utilitat, PERE

Una salutacio
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

EMBRAGUE LAMBRETTA PERE Empty
MissatgeAssumpte: EMBRAGUE LAMBRETTA PERE   EMBRAGUE LAMBRETTA PERE Icon_minitimeDg Feb 01, 2009 11:26 pm

EMBRAGUE LAMBRETTA PERE 5k0rk6

[img:8b55]http://i40.tinypicEMBRAGUE LAMBRETTA PERE 245lbt4.com/anzvax.jpg[/img:8b55]
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

EMBRAGUE LAMBRETTA PERE Empty
MissatgeAssumpte: EMBRAGUE LAMBRETTA PERE   EMBRAGUE LAMBRETTA PERE Icon_minitimeDg Feb 01, 2009 11:28 pm

EMBRAGUE LAMBRETTA PERE 245lbt4
Tornar a dalt Ir abajo
pere

pere


Nombre de missatges : 68
Registration date : 11/02/2008

EMBRAGUE LAMBRETTA PERE Empty
MissatgeAssumpte: Re: EMBRAGUE LAMBRETTA PERE   EMBRAGUE LAMBRETTA PERE Icon_minitimeDt Feb 10, 2009 5:38 pm

Moltes gràcies Josep. És el que em pensava.

Això em crea un problema, ja que el que no vull és desmontar mitja moto per canviar cable i funda.

De totes maneres veig que la bieleta et queda força apartada del bloc, així que suposo que amb un escanyacables potser un xic més petit que el que duc també hauria d'anar bé.

Ho probaré.

Ja et diré quelcom...
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

EMBRAGUE LAMBRETTA PERE Empty
MissatgeAssumpte: EMBRAGUE LAMBRETTA   EMBRAGUE LAMBRETTA PERE Icon_minitimeDv Feb 13, 2009 1:40 am

HOLA PERE
Exacte PERE, avans de tornar a remanar tot el cable, jo tambe provaria un escanyacables que s'hi adaptes, graduar el joc del embrague i provar, crec que anira be.
L'altra LAMBRETTA que? t'has atrevit a canviar el reten?, ja m'esplicaras quelcom.
Ah! ja he portat a cromar les peces (portabultos i bordons) a CAN ENSESA de aqui a GIRONA, de la meva LD 125, a veura que tal anira, tambe l'altra dia vaig anar a la FIRA de MELIANTA i vaig trovar les lums de freno que em faltavan, o sigui que ja quasi ho tinc tot.
Tambe seguin el consell d'en JORDI T5, vaig anar a TRAFIC a veura que necesitava per fer els papers de la moto, em varen donar un impres per omplir, portar-los-hi, pagar(evidentment)i a partir de aqui anar seguint els passos adients.

De moment tinc el impres, i ja l'omplire i anire a portar-lo quan pogui.
A veura si puc tenir la moto a punt el ABRIL( vull portar-la a la fra de FORNELLS)

RES MES PERE JA ENS VEUREM SALUTACIONS
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





EMBRAGUE LAMBRETTA PERE Empty
MissatgeAssumpte: Re: EMBRAGUE LAMBRETTA PERE   EMBRAGUE LAMBRETTA PERE Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
EMBRAGUE LAMBRETTA PERE
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» extractor d'embrague
» campana embrague 200
» LAMBRETTA LD 125

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: