Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 LAMBRETTA LD 125

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

LAMBRETTA LD 125 Empty
MissatgeAssumpte: LAMBRETTA LD 125   LAMBRETTA LD 125 Icon_minitimeDs Des 01, 2007 10:13 pm

HOLA A TOTS
Soc en josep RK (el del PUTO ESTATOR FEMSA)

A veure si algú en sap dir a on puc fer cromar unes peces de una Lambretta(defenses eixos manillar etc)que estic intentant restaurar, es que no tinc una idea clara de on ho fan per aquí a Girona i si es molt car (em diuen alguns colegues que si) també voldria saber si algú hi entén de Lambrettas per si tinc algun dubta a la hora de muntar-la. Si algú en te una m’agradaria veure-la quan hagi muntat la meva. Ara la tinc desmuntada del tot esperant poder-la pintar(a can ROCA no per descomptat en vista de l’èxit)ja ho farà un amic meu al seu taller. Espero tenir-la acabada a l’estiu ,ja se que soc massa optimista i que algun mort em sortirà ja hi conto, però ho intentaré. Tinc un petit avantatge, faig de mecànic i un inconvenient nomes de vehicles DIESEL Existeix una moto amb motor DIESEL? A mi em sembla que no (ja se que es absurd, pero volia fer la pregunta tonta del dia) espero resposta gracies
A SI TELEMARK TINC EL VIDEO POR.... vull dir el de las vespas. TRUCAM te he deixat el meu movil a algun lloc de per aqui ADEU
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

LAMBRETTA LD 125 Empty
MissatgeAssumpte: Re: LAMBRETTA LD 125   LAMBRETTA LD 125 Icon_minitimeDl Des 03, 2007 12:27 am

Hola Josep, ho sento peró jo de Lambretta no se gaire, (de Vespa Tampoc) je,je,je. Peró si tu est mecànic ho tens millor que jo, suposo que en Fonso et podrà ajudar en quan a lo dels cromats alguns et podràn ajudar a la part vella al costat del Bistrot te un el taller peró no se que tal està de preus.

Vvvvvvvvvvvvvsssssssssssss
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

LAMBRETTA LD 125 Empty
MissatgeAssumpte: Re: LAMBRETTA LD 125   LAMBRETTA LD 125 Icon_minitimeDl Des 03, 2007 11:19 am

Crec que és cromats Ensesa.

Està molt a prop de la Plaça de l'Oli de Girona, al mig d'una escalinata i al costat del restaurant Le Bistrot.
Per referències et puc dir que treballen molt bé però que no són econòmics o sigui que tot depèn de la teva butxaca. Jo buscaria el telèfon a la guia i els demanaria un pressupost.


Editat per darrera vegada per el Dt Des 04, 2007 2:34 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

LAMBRETTA LD 125 Empty
MissatgeAssumpte: Re: LAMBRETTA LD 125   LAMBRETTA LD 125 Icon_minitimeDl Des 03, 2007 11:29 am

En el foro dels companys del TVB he trobat aquest post referent al tema cromats amb diferents opinions: http://vespabcn.foroportal.es/viewtopic.php?t=65

Tenen una pàgina web amb el telèfon i l'adreça:
www.restauracionesyague.com

Pel que sembla treballant bé però son cars.
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

LAMBRETTA LD 125 Empty
MissatgeAssumpte: LAMBRETTA LD 125   LAMBRETTA LD 125 Icon_minitimeDl Des 03, 2007 11:07 pm

HEI HOLA PENYA
Gracies per la informació, ja anire a informar-me i si no com que el cap de setmana anire amb els colegas al AUTO RETRO ja mirare si val mes comprar-lo nou, en cas de que hi hagi algo, o cromarlo MERCI MERCI ........... Algun dia o algun any d'aquets ja l'hauré acabada,.....es que avui per montar uns simples coixinets de agulles hi he estat tota la tarda, sort que no haig de pagar les hores de aquet collons de mecanic., o sigui jo.........no us fieu mai dels mecanics
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





LAMBRETTA LD 125 Empty
MissatgeAssumpte: Re: LAMBRETTA LD 125   LAMBRETTA LD 125 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
LAMBRETTA LD 125
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» LAMBRETTA TRIKER
» EMBRAGUE LAMBRETTA PERE
» LAMBRETTA
» NOU SOCI DEL GSC

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: