Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 De quin color pinto la vespa?????

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

De quin color pinto la vespa????? Empty
MissatgeAssumpte: De quin color pinto la vespa?????   De quin color pinto la vespa????? Icon_minitimeDs Maig 23, 2009 8:16 pm

Hola a tots!! us passo una plana d´internet que sembla estar molt bé, l´he tret del vespa club sevilla, que ens vagi béeee,béeee......
http://www.vespas.ch/configurator/configurator.html
Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

De quin color pinto la vespa????? Empty
MissatgeAssumpte: Re: De quin color pinto la vespa?????   De quin color pinto la vespa????? Icon_minitimeDl Jun 15, 2009 9:17 pm

Hola a tots, no sé si sabeu que tinc la meva t3 irreconeixible ( per això no vaig poder anar a Vic), l'han desmuntat de dalt a baix, l'han sorrejat i aquesta setmana o la que ve me la pinten. La vull del color beige-mini, però no tenen cap carta on surti. S'accepten idees (de totes menys d'en Telemark) d'algun altre possible color, i si sabeu on puc trobar el mateix beige del mini, perfecte. Espero tenir-la abans de final de mes.
Ja penjaré fotos i quan em veieu a la sortida de Palamós, com a mínim que sapigueu qui soc.
CR7= un altre portugués de merda.
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

De quin color pinto la vespa????? Empty
MissatgeAssumpte: Dons jo de tu...   De quin color pinto la vespa????? Icon_minitimeDt Jun 16, 2009 12:05 am

...LA PINTARIA DE COLOR MERDA. APA A CAGAR... CADA DIA M'ADONO QUE ETS MES MONYAS QUE EL MES MONYAS DEL CLUB ... ESTIC PENSANT DE DEIXAR DE FICAR-ME AMB ELL I DEDICAR-TE A TU TOTS ELS MEUS ESFOÇOS...

Merc all your ass is mine, Telemark
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





De quin color pinto la vespa????? Empty
MissatgeAssumpte: Re: De quin color pinto la vespa?????   De quin color pinto la vespa????? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
De quin color pinto la vespa?????
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Quin model de vespa es?
» MOD STYLE!!!
» VESPA 46
» Vespa 125L 58?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: