Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Sortida club diumenge 14 novembre

Ir abajo 
+3
Jordi T5
josep RK
giroscooter
7 participantes
AutorMissatge
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

Sortida club diumenge 14 novembre Empty
MissatgeAssumpte: Sortida club diumenge 14 novembre   Sortida club diumenge 14 novembre Icon_minitimeDt Oct 26, 2010 12:05 pm

Sembla que hi ha gent disposada a pasar una mica de fred i eixacar-se aviat un diumenge matí per anar a fer un tomb tots junts amb les vespes
La proposta tal i com es va decidir a l'ùltima reunió es anar fins a Vallfogona i fer un esmorzar de forquilla i ganivet a Mr.Bikes (gratuit pels socis del GSC i pels no socis el que valgui).
Data: DIUMENGE 14 NOVEMBRE 2010

Inscripció oberta:

-Toni
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Sortida club diumenge 14 novembre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre   Sortida club diumenge 14 novembre Icon_minitimeDt Oct 26, 2010 3:08 pm

VA SOM-HI, JO TAMBE VING
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Sortida club diumenge 14 novembre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre   Sortida club diumenge 14 novembre Icon_minitimeDt Oct 26, 2010 7:17 pm

Jordi T5 ansiós!
Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

Sortida club diumenge 14 novembre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre   Sortida club diumenge 14 novembre Icon_minitimeDc Oct 27, 2010 9:18 pm

Ansiosa....la vespa, collons, i jo també. En principi, SI!!!


Tornar a dalt Ir abajo
deskarat

deskarat


Nombre de missatges : 106
Age : 46
Registration date : 07/11/2007

Sortida club diumenge 14 novembre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre   Sortida club diumenge 14 novembre Icon_minitimeDj Oct 28, 2010 12:27 am

Quines ganes que en tinc, però justament aquest cap de setmana hem de fer de cangurs dels nebots!!! o sigui que serem 6 a casa!!! com sempre a fer-me dentetes!!!! a veure quin dia puc venir!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Sortida club diumenge 14 novembre Empty
MissatgeAssumpte: jo tambe!   Sortida club diumenge 14 novembre Icon_minitimeDt Nov 02, 2010 12:07 pm

La Princess i jo tambe vindrem (si la feina ens ho permet, que sembla que si!)

Apa siau
Telemark
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Sortida club diumenge 14 novembre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre   Sortida club diumenge 14 novembre Icon_minitimeDt Nov 02, 2010 10:25 pm

VA VINGA, QUE AIXO S'ANIMA

llastima JOAN, pero pots llogar una VESPA-BUS; i portar-los a tots, je je, quina feinada oi?
Tornar a dalt Ir abajo
P 200 Fons

P 200 Fons


Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

Sortida club diumenge 14 novembre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre   Sortida club diumenge 14 novembre Icon_minitimeDc Nov 03, 2010 12:10 am

Be nois !! Que tinc ganes de veure les vostres cares.

Prepareu be les maquines, presions neumatics, bujies apretades, netes,cables, plenes de suc al 3% etc... que hi fotarem canya !!!!!!!!!!!

Aneu pensant que esmorzareu, xuia? buti? xai? truiteta?, etc.....

Ja he fet la reserva


I recordeu ser puntuals
Tornar a dalt Ir abajo
P 200 Fons

P 200 Fons


Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

Sortida club diumenge 14 novembre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre   Sortida club diumenge 14 novembre Icon_minitimeDc Nov 10, 2010 12:09 am

Que pasa nois? no hi ha ningu que s´atreveixi a posar l'hora de sortida??

Va que us sembla SORTIR a les 9:00 de la Benzinera de Sarria.

Aixo vol dir a les 8:45 a fer Benzina, pres neumatics, pipis, telf, etc...

No sento a nimgu... vinga que fará bon dia amb "caloreta".


Salut i Vespes
Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

Sortida club diumenge 14 novembre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre   Sortida club diumenge 14 novembre Icon_minitimeDc Nov 10, 2010 2:26 am

Ui Fons, ja m'agrada que vinguis, no per cap motiu sexual (per això ja hi ha en Telemark) sinó per possibles panes que pugui haver-hi.
L'embrague encara va dur de collons, potser amb la fred que cardarà es despertarà de cop i millorarà.
Ja pots demanar-me una buti i un parell de xuies, torrades, allioli, una mica d'amanida amb bitxo confitat i un cigaló. La barreja val més que li posem a les màquines i no a nosaltres.
A 3/4 de 9 estaré a la benzinera de Sarrià.
Preguem puntualitat, preguem senyor.
I en honor al paio aquell de blanc que va venir a Catalunya: "HABEMUS VESPAS".
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Sortida club diumenge 14 novembre Empty
MissatgeAssumpte: Per on?   Sortida club diumenge 14 novembre Icon_minitimeDc Nov 10, 2010 2:52 pm

Per on pujareu?
Telemark

PD: Merc, portat les genolleres i aquell morrió que et va anar tan be l'ultima vegada. Ja saps lo que t'espera, oi lladregot?
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Sortida club diumenge 14 novembre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre   Sortida club diumenge 14 novembre Icon_minitimeDc Nov 10, 2010 10:19 pm

A VEURA, FONSO, TELEMARK, MERC, el DIJOUS a la reurio, varem acordar reunirnos a les 9 a la PLAÇA CATALUNYA de GIRONA, i desde alla marxar cap a OLOT, en principi pasant per ANGLES, i tornant passar per BANYOLES,pero encara no hem posat res en el foro, o sigui que ja ho poso jo.
Perque per on voleu passar, per BANYOLES i amunt?, no hi ha massa transit per l'autovia? ja ho acavarem de decidir, i la norma de venir amb els diposits plens? a on l'hem deixat?

Vinga va, que aixo ja es a punt, a veura, acabem de decidir a on ens trobem , i cap amunt falta gent, i VESPAS

FONSO, en JOSEP DOMENEC tambe hi ve, pero no amb la seva VESPA, tranqui, em sembla que amb una de en FRANCESC ESCORSO,(que ara en te unes quantes ) que tambe vindra
Tornar a dalt Ir abajo
P 200 Fons

P 200 Fons


Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

Sortida club diumenge 14 novembre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre   Sortida club diumenge 14 novembre Icon_minitimeDj Nov 11, 2010 12:16 am

Colla de PIPAS !!!!!!

Si ho decidiu ho penjeu, o pensaveu penjar-ho el dissabte ???

Us daré un Clatallot !!!!!!

Hem d'anar per feina, si anem per Angles tot es recta i aborrit, si anem per Banyoles , Mieres, Santa Pau hi han corves, que us fan por ???

Que anem a esmorzar o a dinar?? Vinga colla "domingueros".

Vosaltres decidiu.

Salut i Vespes
Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

Sortida club diumenge 14 novembre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre   Sortida club diumenge 14 novembre Icon_minitimeDj Nov 11, 2010 8:13 pm

A veure si ens aclarem, a mi només m'ha quedat clar que he de portar un morrió, però no sé ni a on hem quedat ni l'hora ni per on passarem.
Sou una colla de nenazas.
Si tenim una missió, només cal dir dia(ja el sabem), hora(H) i lloc o coordenades. El morrió l'entenc com a "daño colateral".
Això si, vull una buti i una xuia. (si pot ser que no siguin d'en Telemark).
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Sortida club diumenge 14 novembre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre   Sortida club diumenge 14 novembre Icon_minitimeDv Nov 12, 2010 1:52 am

A VEURA SI ACLAREM LA COSA DE LA SORTIDA,( conecto ara perque mes aviat no pug, tinc l'ordinador ocupat )

Potser que quedem a les 9 a la plaça CATALUNYA, ja que aixi ho varem decidir a la reunio, es que si els que hi eram no poden llegir el foro, potser es faran un embolic, cosa habitual, en el nostre club, je je, despues si anem a la gasolinera, hi serem amb un cop de moto, per si algu ens espera alla, i la ruta que proposa en FONSO, ja em sembla be, es que a la reunio, no va quedar clar (al menys per mi) per a on hi aniriam, es que a les reunions parlem de tot, pero mai de res en concret, es el nostre lema habitual, ja ja, som aixi de serios, lo important a les reunions es fotrens alguna cervesa, i despres parlar de tot, fins i tot de les sortides

MERC, no pateixis, esta tot controlat, tu porta gana, i el cami ja el trovarem

TELEMARK, per on vindras?, ho dic per saber a on t'hem, o ens has de esperar (OSTI QUIN EMBOLIC; AI AI )

FONSO, si passem per MIERES, a quina hora arriberem mes o menys a VALFOGONA?, es que no tinc ni ideia del troç que hi ha desde OLOT (contan que hi ha diferentes VESPAS, diferents pilots, i diferentes maneres de conduir, pero com que som pocs, no crec que hi hagi cap dificultat, es diferent de quan som una multitut, o alguna moto que no va prou a l'hora)

RESTO DE LA PENYA, poseu algo en el foro, que sembla que us faci vergonya de escriura,(O POTSER MANDRA? ) digueu
algo, esteu d'acord? potser ho farieu diferent? que?

Dons si tothom esta d'acord, fem-ho aixi, a les 9 del mati, puntualment a la PLAÇA CATALUNYA de GIRONA, i ja tirarem cap a la ruta de tardor del GIRONA SCOOTER CLUB
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Sortida club diumenge 14 novembre Empty
MissatgeAssumpte: Us atrapo a...   Sortida club diumenge 14 novembre Icon_minitimeDv Nov 12, 2010 6:12 am

Si pujeu per Les Preses, a la bencinera de Les Preses com l'ultima vegada. Si pujeu per Besalú a la bencinera de Besalú.
Ja direu on quedem i hora aprox. d'arrivada.

Telemark
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

Sortida club diumenge 14 novembre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre   Sortida club diumenge 14 novembre Icon_minitimeDv Nov 12, 2010 12:20 pm

Quedem a Plaça Catalunya a les 9 en punt. La ruta la decidim abans de sortir. Personalment m'apunto a pasar per Mieres i Santa Pau però mes igual.
Telemark: abans de sortir et truquem per quedar en un lloc concret. Conta que si tot va bé sobre les 10/10:30 estarem per allà

Salut i fins diumenge!!
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Sortida club diumenge 14 novembre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre   Sortida club diumenge 14 novembre Icon_minitimeDv Nov 12, 2010 3:51 pm

aprofito ara que puc disposar una mica del ordinador

COM VEIEU ESTA TOT CONTROLAT, ES QUE SOM LA PO:::::NYETA, ja JA ja JA
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

Sortida club diumenge 14 novembre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre   Sortida club diumenge 14 novembre Icon_minitimeDv Nov 12, 2010 4:09 pm

JAJAJA!!!
Culpa meva, vaig dir que posaria un post després de la reunió i ja veus... Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

Sortida club diumenge 14 novembre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre   Sortida club diumenge 14 novembre Icon_minitimeDv Nov 12, 2010 6:03 pm

Perfecte, ara si, a les 9 a la Plaça Catalunya, i per on vulgueu passar, em va bé.
Però, per embolicar-ho una mica més, jo passaria per Besalú però diria a en Telemark que passem per Les Preses o encara millor, passaria per les Preses i li diria que passem per Besalú. I referent a l'hora, li diria una hora abans, així es prendrà 4 cerveses, s'engatarà una mica i podrem abusar d'ell.
Àpala, ens veiem diumenge.
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Sortida club diumenge 14 novembre Empty
MissatgeAssumpte: Mira te cremallera...   Sortida club diumenge 14 novembre Icon_minitimeDv Nov 12, 2010 7:39 pm

Apa canalla , mira lo que te comprat per diumenge ... i te cremallera per la boca!!! que Merc que saps lo que et donare de menjar quan la tinguis possada? tonta!





Telemark
Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

Sortida club diumenge 14 novembre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre   Sortida club diumenge 14 novembre Icon_minitimeDv Nov 12, 2010 9:11 pm

Telemark, t'he comprat els pantalons que em vas demanar. Diumenge te'ls porto
https://2img.net/r/ihimizer/i/pantcuir.jpg/
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Sortida club diumenge 14 novembre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre   Sortida club diumenge 14 novembre Icon_minitimeDs Nov 13, 2010 5:25 pm

Dons entesos, passarem per MIERES, SANTA PAU, i cap a OLOT, en sembla collonut, TELEMARK, tu tira cap a OLOT, i ja et trucarem per quedar a un lloc desde on anirem junts, hem de pensar en un lloc conccret i que sigui de bon trovar-nos,
si no hi ha res de nou, et trocarem cap a les 9 ( tingas-lo present)
Podria ser una gasolinera per poder acabar de omplir el diposit, i ja enfilar cap a VALLFOGONA (ja es veura )

Va vinga, no enredem mes la troca, ( si per cas, que ho faigi en MERC je je je jereje ) i ens veiem dema
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Sortida club diumenge 14 novembre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida club diumenge 14 novembre   Sortida club diumenge 14 novembre Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Sortida club diumenge 14 novembre
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» SORTIDA CLUB DIUMENGE 23 NOVEMBRE
» SORTIDA I DINAR DEL CLUB DIUMENGE 29 NOVEMBRE
» SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE
» SORTIDA CLUB + DINAR FINALS NOVEMBRE
» SORTIDA/DINAR DEL CLUB DISSABTE 24 NOVEMBRE

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: